Michiel 14 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Die kun je vast ondertussen gratis van de interwebs plukken. Heerlijk verslavend familiespel Yup: http://www.elmerproductions.com/sp/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
pepperoni 0 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Met emulator en alles eromheen natuurlijk! Ben nu bij level 19 "Crazy Harry", vanavond maar eens kijken of ik weer wat verder kom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Via Dosbox kan je het spelen, alleen dan is het nogal klein en de muis werkt niet helemaal lekker dan. Ik was ooit blijven steken op level 5x. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
pepperoni 0 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Tja, waar ik "ooit" ben blijven hangen weet ik niet meer... Sommige levels komen me verdacht bekend voor en bij andere levels vraag ik me echt af hoe het kan dat ik die eerder heb gedaan. Dus nu maar even alles vanaf het begin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 sims 3 met beestebende en wereldavondturen. En rollercoaster tycoon dat zijn mijn favoriete spellen op de pc. Verder Zumba en just dance 3 door op de WII. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
johnner 0 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 minecraft Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik heb Transport Tycoon weer eens uit de kast gehaald, nu ja Open TTD gedownload. Blijft een tof spel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik heb Transport Tycoon weer eens uit de kast gehaald, nu ja Open TTD gedownload. Blijft een tof spel. OTTD moet je online spelen. En dan op de servers van OpenTTDCoop. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
reporterdavid 0 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Er komt nu ook zo'n Nintendo 3DS XL Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Dit spel speel ik momenteel. Wat voor soort spel het is laat zich moeilijk omschrijven, maar het komt het dichts bij een action adventure met een soundtrack die perfect bij de robot past. Nadat ik las dat Shigeru Miyamoto (de bedenker van o.a. Mario) zich met de ontwikkeling van Chibi-Robo had bemoeid, was mijn interesse meteen gewekt. De Nintendo magie is onmiskenbaar aanwezig en wat mij betreft kan het spel wedijveren met Mario Kart ds. Ja, ik ben sinds kort een fan van Chibi-Robo en kan het iedereen aanraden die van geweldloze games houdt met die typische Nintendo humor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
reporterdavid 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Diablo III... Oh boy, ik ben benieuwd hoeveel ik dit lang weekend mijn vriend ga zien Diablo 2? Diablo 3? Diablo betekend duivel... dat weten jullie toch? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Diablo III... Oh boy, ik ben benieuwd hoeveel ik dit lang weekend mijn vriend ga zien Diablo 2? Diablo 3? Diablo betekend duivel... dat weten jullie toch? Daar vecht je dan ook tegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 In een soort fantasie wereld met wat middeleeuwse trekjes die maar weinig op de onze lijkt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Maar eigenlijk is het onze christelijke plicht om het kwaad te bestrijden. Het is dus zeer christelijk verantwoord om Diablo III te spelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ja, net als Dante's Inferno, en om kwaad te bestrijden moet je je vijand kennen. Zodoende is het christelijk verantwoord om als ultieme slechterik PayDay: The Heist te spelen en banken te overvallen, mensen te geizelen, massa's politiagenten naar walhalla jagen, etc. Zo kunnen we nog wel even doorgaan Iemand nog wat mee gekregen van de Steam Summerdeals? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Maar ik ben volgens mij een van de weinigen die de hele Diablo serie geen moer interesseert Ik ben sowieso geen RTS speler, wellicht ligt het daaraan. Anyway, tijdens de Summerdeals aangeschaft: - Borderlands - PayDay: The Heist - Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad - Stalker: Shadows of Chernobyl - Stalker: Clear Sky - Stalker: Call of Pripyat Volgens mij was ik nog geen €20,- kwijt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik kocht Age of Empires 2 met the Conquerors, en ben weer dolgelukkig. Het was lang geleden dat ik dat gespeeld had. Verder wel nieuwsgierig naar Diablo 3, maar ik heb eigenlijk ook niet veel zin om afhankelijk te zijn van het internet. Misschien ook van deel 2 nog maar ergens een versie zien te vinden. Dat moet op zich wel kunnen lukken nu, denk ik zo. Ik heb vakantie en dus tijd . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Vriendje is al helemaal in de ban van het nieuwe Tony Hawk-spel... Stomme is dat hij telkens zo releases volgt en ik onmogelijk hem voor kan zijn om zoiets bv. voor z'n verjaardag te kopen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Mijn nieuwe aanwinst: Project zomboid. Een indygame voor maar 6 euro. Maar het zit nog in een alpha test fase. Dus stelt nog niet heel veel voor. Maar het concept is tof en tegen de tijd dat het in de beta test zit betaal je er meer voor als je hem dan nog gaat aanschaffen vermoed ik. Leuk spel, een RPG waarin je de zombie apocalyps moet overleven. Correctie, overleven is een verkeerd woord. Je moet proberen zo lang mogelijk te leven, want dood ga je uiteindelijk toch wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ik heb mijn 3DS verkocht en een 3DS XL aangeschaft. Erg leuk om de games die ik nog had eens overnieuw te spelen met groter beeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Ik moet Ursa delen met CIV5 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Natuuuuuuuurlijk sta ik binnenkort weer in de winkel voor FIFA13 =D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wat figuren hebben een mod gemaakt waardoor je nu het eerste deel van Half Life kunt spelen op de engine waar oa. Half life II gebruik van maakt. (gratis mod trouwens) Met een paar kleine aanpassingen in de positieve zin van het woord. (Of in gewone mensentaal: half life 1 is nu te spelen in een nieuw grafisch jasje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Zeg dat dan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Mijn favoriete spel blijft dit spel(bordspel dat wel): Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten