Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 18:19:06 schreef Machiavelli het volgende: [...] En eveneens niet volkomen serieus Ik mag het hopen! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 16:56:35 schreef Machiavelli het volgende: Lieverd of schoonheid is zo'n beetje het enige wat ik gebruik. Hoewel ik haar bij gelegenheid weleens 'zoveel vragen' noem en zij mij 'mijn antwoord'. Je maakt m'n hele dag goed Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Naar analogie met Oloria vind ik dat we hen samen "zoveel vragen, nu nog Machiavelli" (afgekort als zvnnm) moeten gaan noemen. Of Asteravelli, dat kan natuurlijk ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Of Machiaceae Dat typt zo lekker vlot. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Haha wij noemen elkaar altijd maffe koosdingen: - jummie, jumsie (naar de sultana pop) - mopperpotter - moppersmurf - piepkonijn - vuurvliegje - pluisje - wups - sokkeltjemokkeltje - sipkip Als je dat zo leest zijn wij echt een walgelijk stel Maarja, alles is ooit opgekomen tijdens iets grappigs/een vakantie etc. dus dat maakt het gewoon leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik zeg wel eens dikzak tegen mijn superslanke schattepatatje Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 23:13:10 schreef annia het volgende: Haha wij noemen elkaar altijd maffe koosdingen: - jummie, jumsie (naar de sultana pop) - mopperpotter - moppersmurf - piepkonijn - vuurvliegje - pluisje - wups - sokkeltjemokkeltje - sipkip Als je dat zo leest zijn wij echt een walgelijk stel Maarja, alles is ooit opgekomen tijdens iets grappigs/een vakantie etc. dus dat maakt het gewoon leuk. Ik vind het wel lollig eigenlijk. Mijn huisgenote noemt mijn huisgenoot (die tevens haar vriendje is) altijd "de pluis". "Heeft de pluis honger?" "Is de pluis moe?" "Wil de pluis het nieuws zien?" Ik heb vreemde huisgenoten. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Mijn persoonlijke favoriet is en blijft lekkerbekkie. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Onze kat heet Pieletje maar zijn koosnaam is Piemel. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Hier moet alles in het Engels, dus dan wordt het zoiets als sweetie, darling, hon(ey), handsome, beautiful, Aussie, liefie (hij weet inmiddels wat dat betekent ja, lol). Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 23:26:42 schreef Naeva het volgende: Ik zeg wel eens dikzak tegen mijn superslanke schattepatatje schattepatje Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Ik noemde mijn toenmalige vriendin bijna altijd "lekker ding." Gewoon, omdat ze dat was. En eigenlijk nog steeds is natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 15:19:48 schreef JoostG het volgende: Ik heb mijn lief laatst 'kerstomaatje' genoemd, als voedingsverantwoord antwoord op 'dropje' van haar kant Ik moet altijd giechelen van dat woord als ik het ergens lees. Sla met kerst-omaatjes, hihi. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Quote: Op zaterdag 13 maart 2010 09:57:59 schreef RobertF het volgende: Ik noemde mijn toenmalige vriendin bijna altijd "lekker ding." Gewoon, omdat ze dat was. En eigenlijk nog steeds is natuurlijk. Oh, ja, dat zeg ik (geheel terecht!) ook wel eens tegen mijn liefste. En ik zou "my precious" nog bijna vergeten! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 En je zegt tegen je lief ook wel eens 'zotteke' of 'zotte hollander'. Ow, ik ben recent begonnen met 'Vlaampje' of als ik wat minder lief ben 'domme belg'. Ow, en ik betrap me zelf soms op 'liefje'. Gelukkig hebben we trouwens een aantal naampjes waar we samen over eens zijn dat ze stom zijn en niet gebruikt moeten worden. Zoals 'scheetje' enzo. euh, wie verzint zoiets... Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Scheetje en poepie roepen bij mij ook geen romantische gevoelens Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 Mijn moeder noemt me af en toe scheetje. Ik vind het vreselijk. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2010 "snobbeltrol" Ja ik weet het, ik ben ziek in mijn hoofdje.... Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 haha scheetje zit ook gewoon niks romantisch in ofzo Nou mijn zus en haar man hebben namen als: Tataartje rood van binnen Fruitig fruitvliegje suikerpopje ect Dat is toch wel heel dramatisch Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Tataartje rood van binnen? Heh? Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Ja op de 1 of andere manier vinden ze niet lang gebakken vlees er lief en schattig denk ik? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Jij hebt toch maar een vreemde zus hoor. Maar goed, nu voel ik me wel plots een stuk minder vreemd als ik Olorin my precious noem, bij voorkeur met Gollem-stemmetje. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Dat is dan ook niet vreemd, maar zeer geniaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Quote: Op zondag 14 maart 2010 21:07:28 schreef xxlisetxx het volgende: haha scheetje zit ook gewoon niks romantisch in ofzo Nou mijn zus en haar man hebben namen als: Tataartje rood van binnen Fruitig fruitvliegje suikerpopje ect Dat is toch wel heel dramatisch Bwaah, wat érg! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 17:27:27 schreef Holla het volgende: ieuw! mijn echtgenoot heeft een tijd gehad dat hij in de war raakte tussen 'schatje' en 'liefje'; hij noemde mij toen 'latje'.. en we hebben er weer één bij 'lieve ding' (combi lieverd en lekker ding) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten