Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mijn vriend en ik sporen niet echt, zeker niet wat koosnaampjes betreft. Eigenlijk verzinnen we (njah, vooral hij) elke dag wel wat neiuws, maar mijn favoriet is toch wel 'suikerpluisje' haha :P Hij noemt mij wel eens 'Schnurrie'.. Gewoon omdat het leuk klinkt. Achja.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Mijn vriend en ik gooien soms heen en weer met etenswaren.

'Dropje?' 'Ja, winegummetje?' 'Appeltje' 'Ja Bastognekoekje?' 'Tumtummetje?' 'ja snoepdoos?'

Nouja, af en toe komen er geweldige tussen piepen, en hebben we weer even lol.

Maar als het serieus is, noemt hij me fee (vandaar mijn nickname), omdat ik altijd een glimlach op zijn gezicht kan toveren :). Of vvv, voor vriendin, verloofde en vrouw.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw fee, ik dacht dat er een link was met je echte naam.

En die vvv is heerlijk gevonden.

Ik vind het nogal moeilijk om een fijne naam te vinden voor mijn vriend. Ik noem hem meestal babe, schattie/schatsie, lieff(ie) of sweetie. En als ik boos op hem ben, maar niet gemeend, dan noem ik hem bij zijn achternaam. Dat heeft hij niet graag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid