Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Hangdarm? Heh?

Enneuh, waarom moet ik editten? Volgens mij mis ik hier weer een of ander Nederlands grapje.
knipoog_dicht.gif

Hangdarm.. Euhmm... Komt erop neer datie me af en toe nogal plakkerig vind, dat ik veel aan hem hang enzo. Heb ook geen idee waar het vandaan komt ofzo, maar ik vind het wel leuk alsie dat zegt, want ik krijg er dan ook bijna altijd een knuffel bijsmile.gif

En je moet editten omdat dat plaatje van Andreas uit een verschríkkelijke nederlandse reclame komt (vandaar dat jij hem niet begrijpt). Ik kan er geen youtube filmpje van vinden, dus dan moet je maar een keer reclame op NL1 kijken ofzo. Tegenwoordig is die reclame trouwens niet meer met die vrouw, maar met Frans Bauer en een of ander zeer opgemaakt en kunstmatig blij kijkend meisje.


Samengevoegd:

En ohja, wij hebben natuurlijk ook nog onze niet-credible proof zijnde koosnaampjeswidegrin.gif En nee Andreas, die ga ik niet vertellenpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 11 months later...

Ik heb ook wel veel verschillende namen voor mijn schatje.. ; lieverd, liefje, mijn mannetje, lekker ding, boef(je), aapje..

En hij noemt mij liefje, schatje, lieverd, mijn meisje, lekker ding etc..

Heb ook een hekel aan van die dingen als 'poepje, scheetje, dropje'...

Link naar bericht
Deel via andere websites
* Jalikaatje vraagt zich af wie dan zijn lief een baviaantje mag noemen

Die van mij is wel n beetje een baviaantje.. Borsthaar! |P

Ik noem hem heel soms aap, maar dat is niet echt liefkozend ofzo.

Van mijn kant:

- schatje

- lief

- liebie

- lekkere

- koekje

Van zijn kant:

- schatje

- liefje

- liebie

- pop

- en wat niet nader te noemen dingen.

Ik vind het woord liebie echt heel erg leuk. Soms wordt liebie ook wel liebs.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid