Spring naar bijdragen

Heb jij een credible-relatie?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een credible-relatie?

    • Ik heb mijn vriend(in) via credible leren kennen.
      8
    • Mijn vriend(in) zit ook op credible, maar we kennen elkaar via een andere weg.
      8
    • Ik heb een vriend(in) via credible gehad, maar nu niet meer.
      3
    • Ik heb hier wel eens gedate maar dat liep niet uit op een relatie.
      6
    • Ik heb een vriend(in) die niet op credible zit.
      14
    • Ik ben single en heb geen credible-liefdeservaringen.
      27


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Oh gut.

Nou ten eerste is Kurt natuurlijk ontzettend sexy. En ik denk dat menig mens hier dat kan beamen.
knipoog_dicht.gif

Ten tweede is hij gewoon lief. Hij is zorgzaam en zorgt dus goed voor me. Hij is ontzettend knuffelbaar en geeft me aandacht en dat is fijn! En hij is grappig. Heerlijke droge, bijdehante humor. Hij is intelligent. En hij is gezellig. We kunnen goed praten en hij staat alijd voor me klaar.

Dat is zo'n beetje mijn verhaal. Goed zo? Nu Kurt nog.
widegrin.gif

Waarom lijkt die omschrijving ook heel erg op mijn vriend? boosrood.gif Je gaat me toch niet vertellen dat onze vriend er een dubbelleven op nahoudt, en stiekem met ons allebei wil trouwen... Ik wil mijn vriend niet delen hoor!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik wilde het kort houden, omdat ik anders de hele dag bezig ben!

Jij over Mach, dan?

Mach is leuk, aardig, lief, intelligent, slim, bescheiden, heeft een goed gevoel voor humor, heeft smaak, zelfspot, ziet er geweldig uit, heeft borsthaar, loopt niet mank, is vriendelijk en ook nog eens gereformeerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Welke woorden ik ook zou gebruiken om haar op te hemelen ze zouden tekortschieten en slechts afdoen aan wie zij is.

Awwwww! Over the top als het is, vind ik het nog echt lief ook. Jullie zijn stiekem toch best een leuk stel hoor. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mach is [waslijst] bescheiden, [nog grotere waslijst]

tsja, dat blijkt maar weer

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mach is leuk, aardig, lief, intelligent, slim, bescheiden, heeft een goed gevoel voor humor, heeft smaak, zelfspot, ziet er geweldig uit, heeft borsthaar, loopt niet mank, is vriendelijk en ook nog eens gereformeerd.

Wacht even: schrijf je dat nou echt over jezelf?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verbaast het je dat Mach zichzelf ophemelt? Hoe lang zit je nou al op het forum? Heb je onder een steen geleefd? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bescheiden past ook niet bij de rest van het lijstje, laat hem lekker leven in overduidelijke paradoxen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Trouwens, voor wie het zich afvroeg, ik hoor gewoon bij die saaie mensen die nooit een credible-date of -vriendje gehad hebben, geen sappige verhalen hier.
knipoog_dicht.gif

Eindelijk, sappige verhalen! Hoe kan ik mijn poll-keuze veranderen? widegrin.gif

Trouwens, sommige oude posts zijn grappig om te herlezen: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, idd, die poll klopt niet meer. nosmile.gif

Hehe, die post. bloos.gif

De post waar het een reactie op was is ook wel euh, interessant. bloos.gif

Quote:
Iriacynthe schreef het volgende:

Het IQ van een partner vind ik nu niet zo'n punt, maar de inhoud van de opleiding lijkt me wel relevant. Ik heb gewoon het idee dat ik meer interesses gemeen heb met iemand die iets boeiends heeft gestudeerd. In mijn geval zou dat dan iets zijn in de humane hoek, dingen als filosofie,
geschiedenis
, literatuurwetenschappen, dat soort dingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid