Spring naar bijdragen

Heb jij een credible-relatie?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een credible-relatie?

    • Ik heb mijn vriend(in) via credible leren kennen.
      8
    • Mijn vriend(in) zit ook op credible, maar we kennen elkaar via een andere weg.
      8
    • Ik heb een vriend(in) via credible gehad, maar nu niet meer.
      3
    • Ik heb hier wel eens gedate maar dat liep niet uit op een relatie.
      6
    • Ik heb een vriend(in) die niet op credible zit.
      14
    • Ik ben single en heb geen credible-liefdeservaringen.
      27


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Over de mensen die zeuren over de credible-stelletjes. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf nog aan de slag gaan met die ene user die je stiekem toch wel leuk vond! big-smile.gif Dat heeft echt alleen maar voordelen: we hoeven het in dit topic niet meer over Iria en Olorin te hebben, we kunnen het wel over jullie hebben en daarbij schijnt het ook nog eens zo te zijn dat een relatie an sich al heel interessant is. Dus wacht niet op Valentijn, maar ga aan de slag! party.gif (dit slaat overigens niet op mij puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Over de mensen die zeuren over de credible-stelletjes. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf nog aan de slag gaan met die ene user die je stiekem toch wel leuk vond!
big-smile.gif
Dat heeft echt alleen maar voordelen: we hoeven het in dit topic niet meer over Iria en Olorin te hebben, we kunnen het wel over jullie hebben en daarbij schijnt het ook nog eens zo te zijn dat een relatie an sich al heel interessant is. Dus wacht niet op Valentijn, maar ga aan de slag!
party.gif
(dit slaat overigens niet op mij
puh2.gif
)

Ga ons maar voor smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Over de mensen die zeuren over de credible-stelletjes. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf nog aan de slag gaan met die ene user die je stiekem toch wel leuk vond!
big-smile.gif
Dat heeft echt alleen maar voordelen: we hoeven het in dit topic niet meer over Iria en Olorin te hebben, we kunnen het wel over jullie hebben en daarbij schijnt het ook nog eens zo te zijn dat een relatie an sich al heel interessant is. Dus wacht niet op Valentijn, maar ga aan de slag!
party.gif
(dit slaat overigens niet op mij
puh2.gif
)

Sluit ik me bij aan en ook ik hoef niet mee te doen, wij hebben al maanden geleden het goede voorbeeld gegeven.

Olorin en Iria zijn nu toch maar aan het voeren (al verdenk ik ze nog steeds.... knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Over de mensen die zeuren over de credible-stelletjes. Je kunt natuurlijk ook altijd zelf nog aan de slag gaan met die ene user die je stiekem toch wel leuk vond!
big-smile.gif
Dat heeft echt alleen maar voordelen: we hoeven het in dit topic niet meer over Iria en Olorin te hebben, we kunnen het wel over jullie hebben en daarbij schijnt het ook nog eens zo te zijn dat een relatie an sich al heel interessant is. Dus wacht niet op Valentijn, maar ga aan de slag!
party.gif
(dit slaat overigens niet op mij
puh2.gif
)

gaat niet.. iedereen hier is al getrouwd op zn 20ste , of verliefd..

..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dan hoor ik daar ook bij, bij die uitzondering hoor. Want ik was zelfs vier dagen eerder dan zvnna
widegrin.gif
Maar dan klopt de regel dus niet meer
knipoog_dicht.gif

En jullie lopen meer dan 4 dagen op ons voor qua plannen maken volgens mij.

Maar lang niet iedereen hier is verliefd (en getrouwd).

Link naar bericht
Deel via andere websites

En laten we alsjeblieft stoppen met het over Olorin en Iria te hebben... In de schijnwerpers hebben ze niet de nodige privacy om hun relatie op te bouwen smile.gif Alle goede bedoelingen ten spijt, die opmerkingen werken alleen averechts. Iedereen ziet dat ze hevig verliefd zijn, maar op deze manier krijgen ze natuurlijk geen kans om daar iets mee te doen big-smile.gif

Als er nou wat leuke stelletjes ontstaan kunnen we het daar tenminste over hebben

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid