Spring naar bijdragen

Heb jij een credible-relatie?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een credible-relatie?

    • Ik heb mijn vriend(in) via credible leren kennen.
      8
    • Mijn vriend(in) zit ook op credible, maar we kennen elkaar via een andere weg.
      8
    • Ik heb een vriend(in) via credible gehad, maar nu niet meer.
      3
    • Ik heb hier wel eens gedate maar dat liep niet uit op een relatie.
      6
    • Ik heb een vriend(in) die niet op credible zit.
      14
    • Ik ben single en heb geen credible-liefdeservaringen.
      27


Aanbevolen berichten

Quote:

Nou ik hoor het alweer. Het mooie gebod "Gaat heen en vermenigvuldigt u" wordt onder de Crediblers niet in dank afgenomen.
puh2.gif

Ik ben inderdaad blij dat in elk geval binnen het katholieke geloof het huwelijk niet als zaligmakend onderdeel van het leven wordt gezien. Je hoeft dus niet te trouwen en een gezin te stichten en daar ben ik erg dankbaar om. Niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de kinderen die ik dan zou moeten krijgen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Aviator ook alweer aan de nieuwe nick... Ik houd het echt niet meer bij allemaal.
puh2.gif

Wie is dat? En waarom wordt dat niet meer persoonlijk even aan mij gemaild? hamer.gif

Quote:

gaat niet.. iedereen hier is al getrouwd op zn 20ste , of verliefd..

Ik voel me gediscrimineerd noparty.gif Sinds wanneer tel ik als gescheiden, onmogelijk verliefde, hopeloze vrijgezel niet meer mee in deze Credible-maatschappij?!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tja, maarja. Baby´s zijn ook wel super lief en leuk natuurlijk.
smile.gif

De vijf seconden voor ze gruwelijk hard beginnen te krijsen en/of hun pamper vol euh, "cadeautjes" leggen zijn ze best wel ok, als ze er niet te zeer uitzien als verrimpelde wormpjes met creepily grote hoofden. knipoog_dicht.gif

(Maar vanaf dat ze zindelijk zijn en een beetje intelligent kunnen praten enzo vind ik kinderen best wel cool, eerlijk waar! widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Vanaf dat ze een beetje intelligent kunnen praten... dus ongeveer vanaf hun 18e?
engel.gif

Als je veel geluk hebt. knipoog_dicht.gif

Nee ok, vanaf dat er een klein beetje mee te praten valt vind ik ze wel cool. Kleuters zijn echt niet aan mij besteed, maar eenmaal de zes jaar voorbij begin ik het wel aan te kunnen.

(Hmmm, nu denkt iedereen hier vast dat ik kinderen haat, echt niet! Ik heb niets met baby's en weinig met kleuters, maar kinderen vind ik echt waar cool, ik ben jarenlang met veel enthousiasme kinderoppas en jeugdleidster enzo geweest. Maar ik moet zeggen, het moment waarop ik die kinderen veilig terug aan hun ouders kon overhandigen vond ik toch ook wel altijd erg fijn. widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heh, ik doe geen pabo, geen kinderwerk en ik moet weinig van die mensjes-in-wording hebben. Maar ik smolt toen ik mijn pasgeboren nichtje vasthield en al haar vingertjes in 1 hand kon leggen.

On topic: ik ben 20 en verliefd widegrin.gif Beeeeeeh, een schaapje in de kudde dus, niets bijzonders.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als je veel geluk hebt.
knipoog_dicht.gif

Nee ok, vanaf dat er een klein beetje mee te praten valt vind ik ze wel cool.

Eensch..

Ik heb geen geduld met hele kleine kinderen. Ik denk dat ik teveel gewend ben aan huisdieren. Als mijn neefje constant alles omver gooit terwijl hij weet dat het niet mag (of de trap op klimt, of iets anders doet wat hij niet mag), heb ik heel erg de neiging om heel hard en autoritair commando's te gaan roepen puh2.gif

En m'n man heeft dezelfde afwijking widegrin.gif Volgens mij worden we echt vreselijke ouders als we ooit een kind krijgen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, ik heb een heel simpele oplossing gevonden hoor. Als mijn moederinstinct ooit zwaar de kop opsteekt, adopteer ik gewoon een lief Indisch kindje dat al op zindelijke en verbale leeftijd gekomen is. Is ook nog eens beter voor het milieu en boost mijn multicultiscore met 300 procent! widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Eensch..

Ik heb geen geduld met hele kleine kinderen. Ik denk dat ik teveel gewend ben aan huisdieren. Als mijn neefje constant alles omver gooit terwijl hij weet dat het niet mag (of de trap op klimt, of iets anders doet wat hij niet mag), heb ik heel erg de neiging om heel hard en autoritair commando's te gaan roepen
puh2.gif

En m'n man heeft dezelfde afwijking
widegrin.gif
Volgens mij worden we echt vreselijke ouders als we ooit een kind krijgen....

Jaaa, maar nou heb je het over slecht opgevoede kinderen. Ik erger me dan altijd groen en geel aan de ouders. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Doe eens wat meer juicy details. Ik verwacht toch minstens een kleffe post van een regel of tien met waarom jullie elkaar zo leuk vinden hoor!
knipoog_dicht.gif

Oh gut.

Nou ten eerste is Kurt natuurlijk ontzettend sexy. En ik denk dat menig mens hier dat kan beamen. knipoog_dicht.gif

Ten tweede is hij gewoon lief. Hij is zorgzaam en zorgt dus goed voor me. Hij is ontzettend knuffelbaar en geeft me aandacht en dat is fijn! En hij is grappig. Heerlijke droge, bijdehante humor. Hij is intelligent. En hij is gezellig. We kunnen goed praten en hij staat alijd voor me klaar.

Dat is zo'n beetje mijn verhaal. Goed zo? Nu Kurt nog. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Oh gut.

Nou ten eerste is Kurt natuurlijk ontzettend sexy. En ik denk dat menig mens hier dat kan beamen.
knipoog_dicht.gif

Ten tweede is hij gewoon lief. Hij is zorgzaam en zorgt dus goed voor me. Hij is ontzettend knuffelbaar en geeft me aandacht en dat is fijn! En hij is grappig. Heerlijke droge, bijdehante humor. Hij is intelligent. En hij is gezellig. We kunnen goed praten en hij staat alijd voor me klaar.

Dat is zo'n beetje mijn verhaal. Goed zo? Nu Kurt nog.
widegrin.gif

Veulste kort.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als je veel geluk hebt.
knipoog_dicht.gif

Nee ok, vanaf dat er een klein beetje mee te praten valt vind ik ze wel cool. Kleuters zijn echt niet aan mij besteed, maar eenmaal de zes jaar voorbij begin ik het wel aan te kunnen.

(Hmmm, nu denkt iedereen hier vast dat ik kinderen haat, echt niet! Ik heb niets met baby's en weinig met kleuters, maar kinderen vind ik echt waar cool, ik ben jarenlang met veel enthousiasme kinderoppas en jeugdleidster enzo geweest. Maar ik moet zeggen, het moment waarop ik die kinderen veilig terug aan hun ouders kon overhandigen vond ik toch ook wel altijd erg fijn.
widegrin.gif
)

Hmm... ik vind kinderen van ouder dan 6 soms ook nog erg irritant. Denk alleen al aan de manier waarop ze andere kinderen behandelen, hoe ze elkaar kunnen pesten en zo.

Ik ben ook geen kinderhater, en wie weet word ik nog eens moeder, maar ik moet er op dit moment nog niet aan denken. dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid