Spring naar bijdragen

Heb jij een credible-relatie?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een credible-relatie?

    • Ik heb mijn vriend(in) via credible leren kennen.
      8
    • Mijn vriend(in) zit ook op credible, maar we kennen elkaar via een andere weg.
      8
    • Ik heb een vriend(in) via credible gehad, maar nu niet meer.
      3
    • Ik heb hier wel eens gedate maar dat liep niet uit op een relatie.
      6
    • Ik heb een vriend(in) die niet op credible zit.
      14
    • Ik ben single en heb geen credible-liefdeservaringen.
      27


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

En laten we alsjeblieft stoppen met het over Olorin en Iria te hebben... In de schijnwerpers hebben ze niet de nodige privacy om hun relatie op te bouwen
smile.gif
Alle goede bedoelingen ten spijt, die opmerkingen werken alleen averechts. Iedereen ziet dat ze hevig verliefd zijn, maar op deze manier krijgen ze natuurlijk geen kans om daar iets mee te doen
big-smile.gif

Als er nou wat leuke stelletjes ontstaan kunnen we het daar tenminste over hebben

Het is denk ik sowieso allemaal wat geforceerd wanneer het uitgebreid over een forum gedeeld wordt. Persoonlijk denk ik dat je zulke dingen wat meer tussen jou en je partner moet laten, het is en blijft tenslotte internet knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En laten we alsjeblieft stoppen met het over Olorin en Iria te hebben... In de schijnwerpers hebben ze niet de nodige privacy om hun relatie op te bouwen
smile.gif
Alle goede bedoelingen ten spijt, die opmerkingen werken alleen averechts. Iedereen ziet dat ze hevig verliefd zijn, maar op deze manier krijgen ze natuurlijk geen kans om daar iets mee te doen
big-smile.gif

Als er nou wat leuke stelletjes ontstaan kunnen we het daar tenminste over hebben

Met alle 'subtiele' opmerkingen doen ze zelf trouwens net zo hard mee. knipoog_dicht.gif Maargoed, ik zal braaf naar ons Timonneke luisteren. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

nee hoor, 27, single en niet verliefd (nja heel klein beetje op George Clooney maar dat telt niet..)

George zou z'n rijke, arogrante handjes mogen dichtknijpen. Don't waste your time on a moviestar...

Ik had op de lagere school (zo heette dat toen nog) een mooiste meisje van de klas dat verliefd was op Luke Skywalker en/of John Travolta (Grease).Grappig/tragisch genoeg is ze nog steeds single. Omdat ze altijd bleef dromen van die hele mooie en beroemde mannen schrok ze eerbiedwaardige kandidaten af.

Jij en niemand "moeten" van mij persé een relatie en bewust alleengaanden kunnen wat mij betreft op alle begrip rekenen, Maar:....

Pas wel op dat je niet endigt zoals ook de vrouw in dit liedje van Msrco B.

Quote:
Ze was die dag gevallen

Net toen hij het zag

Hij hielp haar tranen drogen

En werd verliefd op haar lach

Hij was voor haar gevallen

Maar sinds ze was gaan staan

Leek ze te zijn vergeten

Wat ie voor haar had gedaan

Hij wist niet hoe zich te gedragen

En hij wilde het haar niet vragen

Veel te bang dat zij hem niet begrijpen zou

Want wat zou hij moeten zeggen

Als ie dat dan uit moest leggen

En dus wachtte hij

Maar hij wacht nog steeds

En nog steeds in z`n eentje

Hij had het willen zeggen

Hoeveel hij van haar houdt

Maar voor die zware woorden

Was zijn hart niet gebouwd

En hij durft haar niet te bellen

Om haar alles te vertellen

Dat ie al die tijd

Haar nummer heeft gehad

`T is al veel te lang geleden

Zij denkt vast nooit aan het verleden

En dus wacht hij weer

En misschien is hij dus wel

Voorgoed in z`n eentje

Hij had het willen zeggen

Hoeveel hij van haar houdt

Maar voor die zware woorden

Is ie straks

Als ie wacht

En hij wacht dus straks…

Is ie veel te oud

Ze geeft haar kat te eten

En tuurt langs het gordijn

Dan denkt ze plots weer even

Aan dat jochie van toen

Aan of hij ook alleen zou zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

George zou z'n rijke, arogrante handjes mogen dichtknijpen. Don't waste your time on a moviestar...

Ik had op de lagere school (zo heette dat toen nog) een mooiste meisje van de klas dat verliefd was op Luke Skywalker en/of John Travolta (Grease).Grappig/tragisch genoeg is ze nog steeds single. Omdat ze altijd bleef dromen van die hele mooie en beroemde mannen schrok ze eerbiedwaardige kandidaten af.

Jij en niemand "moeten" van mij persé een relatie en bewust alleengaanden kunnen wat mij betreft op alle begrip rekenen, Maar:....

[...]

mjah tis niet zozeer een bewuste keuze om alleen te zijn, Ik ontmoet genoeg leuke mannen, zelfs mannen die mij leuk vinden, zelfs zo leuk dat ze zouden willen trouwen, maar ik vind het niet fair tegenover hen (en mezelf) om te gaan voor iemand waar ik niet echt verliefd op ben. En nee, denk nou niet dat ik in een soort eeuwigdurende kinderlijke verliefdheid geloof, maar ik geloof wel in een zekere vonk die er moet bestaan wil t echt kunnen werken. En aangezien ik die vonk wel al 2 x meegemaakt heb met 2 mensen dus, kan ik niet meer voor minder settlen..

En tsja, de keren dat ik dan zelf echt verliefd was was t steeds op een type waar een relatie ook niet mee zou werken omdat het woord 'trouw' niet in zijn boekje voorkwam, of omdat we qua geloof enzo zo ontzettend anders waren dat dat niet te combineren was.. tsja dan is t misschien wel eigen keuze, maar toch niet helemaal vrijwillig dat ik single ben..

*kucht* En dat van George was niet serieus he?! *kucht*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Yeah, sure...
puh2.gif

Maak je niet druk. De "ware" komt vanzelf wel eens voorbij (of anders niet).

ow ik maak me er serieus ook echt niet druk over.. ookal zijn verjaardagen en feestjes waar iedereen getrouwd is, of bruiloft aan t plannen, of over baby's praat best wel irritant..

ik wou juist aan de 20-jarigen hier die stressen over hun single-zijn laten weten dat ze niet enige singles zijn en dat t leven single echt zo slecht nog niet is..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

George zou z'n rijke, arogrante handjes mogen dichtknijpen. Don't waste your time on a moviestar...

Ik had op de lagere school (zo heette dat toen nog) een mooiste meisje van de klas dat verliefd was op Luke Skywalker en/of John Travolta (Grease).Grappig/tragisch genoeg is ze nog steeds single. Omdat ze altijd bleef dromen van die hele mooie en beroemde mannen schrok ze eerbiedwaardige kandidaten af.

euhh dat zegt ze ook zelf? of is dat gewoon iets wat jij denkt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou ik hoor het alweer. Het mooie gebod "Gaat heen en vermenigvuldigt u" wordt onder de Crediblers niet in dank afgenomen.
puh2.gif

En toch doen mensen het. Er is geen enkel schadelijk organisme dat níet streeft naar zijn eigen vermenigvuldiging. Wij mensen zijn wat dat betreft geen haar beter dan virussen, streptokokkenbacteriën of kankercellen hamer.gif

Sorry, kon het niet laten,

maar we gaan erg off-topic hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid