Spring naar bijdragen

We zitten nu in de eindtijd!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

je richten op God als nooit te voren.

ga volledig voor Hem.

nu alles zo dicht bij komt is het erg belangrijk om je op God te richten, want het duurt gewoon niet lang meer.

en zorg dat je er klaar voor bent om Hem te ontmoeten.

voor het telaat is, de tekenen zijn er van de eindtijd, er gebeuren zoveel dingen op deze wereld die daarmee temaken hebben.

dat is het belangrijkste, Jezus zei ook als die dingen gebeuren is de tijd nabij.

Dat ben ik dan weer wel met je eens, maar ik ben ook van mening dat mensen de tijd die je zou kunnen besteden in het lezen van eindtijd-sites, beter zou kunnen besteden aan Bijbellezen, gebed en vasten.

Ik ben wel eens uit interesse naar zo'n site gaan kijken en voor je het weet ben je heel veel tijd kwijt aan het lezen van veel van die artikelen en het is best boeiend want het ene artikel is nog gest##rder dan het andere. Maar aan het eind zit je hele hoofd vol met complottheoriën en ik vraag me af hoe mensen dan nog de stem van God kunnen verstaan.

Beter lijkt het me dus te richten op God en rechtstreeks wijsheid van Hem te krijgen. De dingen die gaan gebeuren staan toch wel in de Bijbel. Internet voegt daar niets aan toe. En van een groot deel van de artikelen hoor je nooit meer iets en blijkt later dat het toch niet waar was en en dat er meer paniek was dan wijsheid.

Een hoofdpunt van jou was volgens mij dat we waakzaam moeten zijn, maar het staat ook al in de Bijbel dat we waakzaam moeten zijn.

Ook geloof ik dat gelovigen juist door wijsheid uit de Bijbel zullen ontkomen aan alle dingen, zoals het volk Israël niet geraakt werd door rampen omdat het in het land Gosen woonde. Een mens kan zich druk maken om rampen die kunnen gebeuren, maar het is God die de gelovigen beschermt tegen rampen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

fema coffins

fema camps met verbrandings ovens en gas installatie's

bekijk ze eens en luister wat ze daar over vertellen.

en ja dit zijn de voorbereidingen voor de anti christ, waarom komen deze dingen pas sinds kort aan het licht? ze bereiden iets voor als je het mij vraagd.

dit zijn allemaal tekenen van de eindtijd, en dr gebeurt nog veel meer dan wat je hier ziet.

deze beelden zijn toch duidelijk bewijs dat het er is.

de chip

en zoek eens naar NWO new world order.

Bedankt voor de links, ik heb ze bekeken, maar dit is nog steeds geen bewijs. Je hebt nu stap 1 gevolgd: de bronvermelding. Dat is meteen ook de makkelijkste. Maar nu moet je nog op zijn minst de volgende vragen beantwoorden:

1. Wie heeft deze filmpjes gemaakt en commentaar erbij geleverd? En hoe weet je dat deze persoon of personen betrouwbaar zijn?

2. Hoe weet je dat die filmpjes over concentratiekampen en lijkkisten gaan, en niet over andere dingen?

3. En áls het over een soort kamp gaat en lijkkisten, hoe weet je dan dat deze bedoeld zijn voor de antichrist? Er stond bij dat lijkkistenfilmpje dat die kisten van de FEMA waren. De FEMA is een dienst in Amerika die zich bezighoudt met rampbestrijding. Lijkt me logisch dat die lijkkisten heeft, voor het geval er een grote natuurramp plaatsvindt en een heleboel mensen overlijden.

4. Als de antichrist allemaal lijkkisten en concentratiekampen heeft, waarom verbergt hij ze dan niet beter? Area 51 (een militaire basis) wordt idioot goed bewaakt, daar kom je nauwelijks in de buurt en zeker niet met een camera. Maar geheime concentratiekampen liggen gewoon open en bloot ergens in een afgelegen stuk land waar mensen ze kunnen filmen? Lijkt me nogal onlogisch, dat zou wel heel onprofessioneel zijn van de antichrist.

Dus nee, ik ben niet overtuigd.

(Ps. Je moet niet alles geloven wat je op Youtube vindt. Hier vind je een filmpje op Youtube met bewijs dat kabouters bestaan.

. Dat is toch ook geen reden om in kabouters te geloven?)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Franklin ter Horst

@ *

,


Samengevoegd:

trialk : vrijwel alles is een impusieve neerslag van mijn gedachtes,op dit moment,en kan veranderen als de wind die waat waarheen Hij wil!

zo voorlopig laat ik het hierbij,ik weet niet of de links kunnen worden gelezen,ik doe mijn best


Samengevoegd:

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Bedankt voor de links, ik heb ze bekeken, maar dit is nog steeds geen bewijs. Je hebt nu stap 1 gevolgd: de bronvermelding. Dat is meteen ook de makkelijkste. Maar nu moet je nog op zijn minst de volgende vragen beantwoorden:

1. Wie heeft deze filmpjes gemaakt en commentaar erbij geleverd? En hoe weet je dat deze persoon of personen betrouwbaar zijn?

2. Hoe weet je dat die filmpjes over concentratiekampen en lijkkisten gaan, en niet over andere dingen?

3. En áls het over een soort kamp gaat en lijkkisten, hoe weet je dan dat deze bedoeld zijn voor de antichrist? Er stond bij dat lijkkistenfilmpje dat die kisten van de FEMA waren. De FEMA is een dienst in Amerika die zich bezighoudt met rampbestrijding. Lijkt me logisch dat die lijkkisten heeft, voor het geval er een grote natuurramp plaatsvindt en een heleboel mensen overlijden.

4. Als de antichrist allemaal lijkkisten en concentratiekampen heeft, waarom verbergt hij ze dan niet beter? Area 51 (een militaire basis) wordt idioot goed bewaakt, daar kom je nauwelijks in de buurt en zeker niet met een camera. Maar geheime concentratiekampen liggen gewoon open en bloot ergens in een afgelegen stuk land waar mensen ze kunnen filmen? Lijkt me nogal onlogisch, dat zou wel heel onprofessioneel zijn van de antichrist.

Dus nee, ik ben niet overtuigd.

(Ps. Je moet niet alles geloven wat je op Youtube vindt. Hier vind je een filmpje op Youtube met bewijs dat kabouters bestaan.
. Dat is toch ook geen reden om in kabouters te geloven?)

punt 1: die gene die het gefilmd heeft mischien, t zijn allemaal amateur opnames, en dr zijn er heel veel van.

punt 2: je ziet toch wat er op de film staat???

punt 3: daar zit je goed in, natuurramp? - epidemie uitbraak? - mensen die straks niet willen luisteren naar de regering die niet in hun straat je passen? en ga zo nog maar ff door.

wist je dat de eluminatie een doel heeft om de populatie terug te dringen naar 500miljoen op deze aarde.

punt 4: zou het niet kunnen zijn dat de mensheid lak heeft aan de dingen die er gebeuren, zoals de bouw van dat soort kampen? mensen het niet eens door hebben?

maar de kampen worden goed bewaakt, als je goed gekeken hebt naar het filmpje zie je dat er verscheidene keren een helicopter over vliegt om te kijken wat ze daar aan het doen zijn.

de fema zit achter de kampen, fema zit diep in de elluminatie verwerkt, de eluminatie bereid veel dingen voor voor de antichrist.

maar wie het zal zijn dat weet ik niet, het zal iemand zijn die zich eerst openbaar maakt die de wereld wel weer op orde zal stellen, iemand die mooie dingen belooft zodat iedereen achter hem aan gaat lopen.

zodra iedereen achter hem aan loopt zal hij zn ware aard laten zien.

maar of wij hem zullen zien en of wij die dingen mee zullen maken dat weet ik niet, ik weet ook niet of de opname er voor tijdens of er na zal zijn.

maar 1 ding is zeker er komt een tijd dat iedereen een merk teken krijgt op zn rechter hand of voor hoofd, zonder dat teken kan je niet kopen of verkopen.

de chip is een middel die er aardig op lijkt.

die chip die zo groot is als een zandkorrel die is er al, het is ook al bewezen dat die chip het best te gebruiken is onder de rechter hand en of voor hoofd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

punt 1: die gene die het gefilmd heeft mischien, t zijn allemaal amateur opnames, en dr zijn er heel veel van.

En wie is diegene die het heeft gefilmd? Is dat een betrouwbaar iemand? Is hij of zij deskundig? Is hij of zij gediagnosticeerd met een schizotypische persoonlijkheidsstoornis (waardoor hij/zij paranoïde is)? Dat zijn allemaal dingen die ik wil weten, voor ik klakkeloos van hem of haar aanneem wat hij/zij zegt.

Quote:
punt 2: je ziet toch wat er op de film staat???

Ik zie van alles, maar wie zegt dat dat kamp een concentratiekamp is? Wie zegt dat die plastic kisten voor lijken zijn bedoeld? Dat kan ik niet heel duidelijk uit die filmpjes opmaken. Beelden zijn soms niet wat ze lijken.

Nogmaals, toen Amerika Irak aanviel baseerde de regering zich deels op luchtfoto's van een bouwsel waar massavernietigingswapens zouden zijn opgeslagen of gemaakt. Uiteindelijk bleken er geen massavernietigingswapens te zijn, dus het bouwsel had geen massavernietigingswapens. Deze beelden waren niet wat de Amerikaanse regering dacht.

Quote:
punt 3: daar zit je goed in, natuurramp? - epidemie uitbraak? - mensen die straks niet willen luisteren naar de regering die niet in hun straat je passen? en ga zo nog maar ff door.

Dat slaat nergens op. Een land dat voorzorgsmaatregelen neemt voor een natuurramp of epidemie is nog niet meteen een land dat lijkkisten maakt om mensen uit te roeien. Sterker nog, Georgia (de staat waar dit filmpje is opgenomen) is een plek waar wel eens orkanen zouden kunnen komen. Als je denkt aan wat voor ellende Katrina in New Orleans heeft aangericht, is het wel logisch dat de FEMA voorzorgsmaatregelen neemt. Bovendien zouden ze ook bedoeld kunnen zijn voor het geval er een biologische aanval op Amerika is gericht.

Dat ze voor het doelbewust uitroeien van andersdenkenen zijn bedoeld, is wat jij ervan maakt. Daar heb je helemaal geen bewijs voor. Dus voor je een regering ervan beschuldigt dat ze lijkkisten heeft opgeslagen om mensen uit te roeien, zul je eerst eens aannemelijk moeten maken dat die lijkkisten (als het lijkkisten zijn) daarvoor zijn bedoeld.

Quote:
wist je dat de eluminatie een doel heeft om de populatie terug te dringen naar 500miljoen op deze aarde.

Je bedoelt waarschijnlijk de Illuminati, en nee, ik weet niet eens of er wel zo'n groep bestaat. Dit is weer de zoveelste complottheorie die je hier neerzet zonder bewijs.

Quote:
punt 4: zou het niet kunnen zijn dat de mensheid lak heeft aan de dingen die er gebeuren, zoals de bouw van dat soort kampen?

Waarom zou de mensheid daar lak aan hebben? Denk je nou werkelijk dat meer dan 300 miljoen Amerikanen gewoon zouden toekijken als er concentratiekampen worden gebouwd waar andersdenkenden naar toe worden gebracht, en denken: "Ach, wat zou het..."

Ik heb een logischer verklaring: de Amerikanen zien dat dit helemaal geen concentratiekampen zijn."

Quote:
mensen het niet eens door hebben?

Aangezien die zogenaamde concentratiekampen en lijkkisten gewoon open en bloot en onbewaakt op land liggen, zullen ze dat echt wel doorhebben.

Quote:
maar de kampen worden goed bewaakt, als je goed gekeken hebt naar het filmpje zie je dat er verscheidene keren een helicopter over vliegt om te kijken wat ze daar aan het doen zijn.

Dat zou een vreselijk slechte bewaking zijn. Ondertussen kon de maker van dit filmpje gewoon filmen en zijn of haar filmpje op Youtube zetten. Als er echt een organisatie achter zit die andersdenkenden uit wil roeien, zou die organisatie dan toestaan dat dit kritische filmpje wordt gemaakt en op internet wordt gezet?

Quote:

de fema zit achter de kampen, fema zit diep in de elluminatie verwerkt, de eluminatie bereid veel dingen voor voor de antichrist.

Bewijs?

Quote:

de chip is een middel die er aardig op lijkt.

die chip die zo groot is als een zandkorrel die is er al, het is ook al bewezen dat die chip het best te gebruiken is onder de rechter hand en of voor hoofd.

Door wie is dat bewezen. Het lijkt me eerlijk gezegd vrij onhandig om een chip in mijn voorhoofd te hebben waarmee ik moet betalen. Stel je voor dat je dan steeds moet bukken om je hoofd ergens tegen zo'n scanapparaat te drukken. Auw!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...] En wie is diegene die het heeft gefilmd? Is dat een betrouwbaar iemand? Is hij of zij deskundig? Is hij of zij gediagnosticeerd met een schizotypische persoonlijkheidsstoornis (waardoor hij/zij paranoïde is)? Dat zijn allemaal dingen die ik wil weten, voor ik klakkeloos van hem of haar aanneem wat hij/zij zegt.

[...] Ik zie van alles, maar wie zegt dat dat kamp een concentratiekamp is? Wie zegt dat die plastic kisten voor lijken zijn bedoeld? Dat kan ik niet heel duidelijk uit die filmpjes opmaken. Beelden zijn soms niet wat ze lijken.

Nogmaals, toen Amerika Irak aanviel baseerde de regering zich deels op luchtfoto's van een bouwsel waar massavernietigingswapens zouden zijn opgeslagen of gemaakt. Uiteindelijk bleken er geen massavernietigingswapens te zijn, dus het bouwsel had geen massavernietigingswapens. Deze beelden waren niet wat de Amerikaanse regering dacht.

[...] Dat slaat nergens op. Een land dat voorzorgsmaatregelen neemt voor een natuurramp of epidemie is nog niet meteen een land dat lijkkisten maakt om mensen uit te roeien. Sterker nog, Georgia (de staat waar dit filmpje is opgenomen) is een plek waar wel eens orkanen zouden kunnen komen. Als je denkt aan wat voor ellende Katrina in New Orleans heeft aangericht, is het wel logisch dat de FEMA voorzorgsmaatregelen neemt. Bovendien zouden ze ook bedoeld kunnen zijn voor het geval er een biologische aanval op Amerika is gericht.

Dat ze voor het doelbewust uitroeien van andersdenkenen zijn bedoeld, is wat jij ervan maakt. Daar heb je helemaal geen bewijs voor. Dus voor je een regering ervan beschuldigt dat ze lijkkisten heeft opgeslagen om mensen uit te roeien, zul je eerst eens aannemelijk moeten maken dat die lijkkisten (als het lijkkisten zijn) daarvoor zijn bedoeld.

[...] Je bedoelt waarschijnlijk de Illuminati, en nee, ik weet niet eens of er wel zo'n groep bestaat. Dit is weer de zoveelste complottheorie die je hier neerzet zonder bewijs.

[...]Waarom zou de mensheid daar lak aan hebben? Denk je nou werkelijk dat meer dan 300 miljoen Amerikanen gewoon zouden toekijken als er concentratiekampen worden gebouwd waar andersdenkenden naar toe worden gebracht, en denken: "Ach, wat zou het..."

Ik heb een logischer verklaring: de Amerikanen zien dat dit helemaal geen concentratiekampen zijn."

[...] Aangezien die zogenaamde concentratiekampen en lijkkisten gewoon open en bloot en onbewaakt op land liggen, zullen ze dat echt wel doorhebben.

[...] Dat zou een vreselijk slechte bewaking zijn. Ondertussen kon de maker van dit filmpje gewoon filmen en zijn of haar filmpje op Youtube zetten. Als er echt een organisatie achter zit die andersdenkenden uit wil roeien, zou die organisatie dan toestaan dat dit kritische filmpje wordt gemaakt en op internet wordt gezet?

[...] Bewijs?

[...] Door wie is dat bewezen. Het lijkt me eerlijk gezegd vrij onhandig om een chip in mijn voorhoofd te hebben waarmee ik moet betalen. Stel je voor dat je dan steeds moet bukken om je hoofd ergens tegen zo'n scanapparaat te drukken. Auw!

ik zie dat het geen zin heeft om jouw hier van te vertellen, maar als je echt daar meer of wil weten lees je dan meer in wat er te vinden is op het internet en zo niet ach je gaat het vanzelf zien knipoog_dicht.gif onthoud deze dingen maar, want er komt een dag dat je denkt verrek heb ik hier niet eens al over gediscuseerd?

het is niet het belangrijkste dat je je met deze dingen bezig houd maar dat je, je bezig houd met God, en dat je er klaar voor bent als Jezus terug komt.

wees bewust van de tijd waar in we leven en dat het nog wel eens spoedig kan gebeuren.

de dingen die nu gebeuren in de wereld maakt mij bewust van dat er dingen staan te gebeuren, het maakt mij bewuster van wie God is en dat ik volledig voor Hem wil gaan, Hem mijn leven laten leiden en niet mn eigen ik op de troon te zetten maar Hem, wie alles toekomt.

Gods zegen.


Samengevoegd:

Proof That These Are The End Times.

link

hier staan de dingen die de bijbel voorspeld heeft over de eindtijd en de dingen die er al gebeurd zijn. lees ze eens rustig door en ontdek hoe we er voor staan.

Gods zegen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ik zie dat het geen zin heeft om jouw hier van te vertellen,

Zolang je geen bewijs geeft, heeft het weinig zin om mij hierover te vertellen.

Quote:
maar als je echt daar meer of wil weten lees je dan meer in wat er te vinden is op het internet en zo niet ach je gaat het vanzelf zien
knipoog_dicht.gif
onthoud deze dingen maar, want er komt een dag dat je denkt verrek heb ik hier niet eens al over gediscuseerd?

Maar als dit alles nu niet gebeurd, ga jij dan ook denken: "Verrek, die Skippy had toch gelijk dat er geen bewijs voor was?"

Quote:
het is niet het belangrijkste dat je je met deze dingen bezig houd maar dat je, je bezig houd met God, en dat je er klaar voor bent als Jezus terug komt.

Mee eens.

Quote:
wees bewust van de tijd waar in we leven en dat het nog wel eens spoedig kan gebeuren.

de dingen die nu gebeuren in de wereld maakt mij bewust van dat er dingen staan te gebeuren, het maakt mij bewuster van wie God is en dat ik volledig voor Hem wil gaan, Hem mijn leven laten leiden en niet mn eigen ik op de troon te zetten maar Hem, wie alles toekomt.

Dat is natuurlijk alleen maar goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het boek binnen. Wel een beetje een warrig boek zonder duidelijke structuur met veel herhaling. Ook zijn voor mij dikgedrukte letters, schuine letters en veel uitroeptekens nieuw in boeken die een theologisch thema hebben. Er worden ook wat pittige dingen geclaimd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat ik de bijbel er nog eens bij pakken en dan lees ik 1 Joh. 2:18 Kinderen, het laatste uur is aangebroken. U hebt gehoord dat de antichrist zal komen. Nu al treden er veel antichristen op, en daardoor weten we dat dit het laatste uur is. 19 Ze zijn uit ons midden voortgekomen maar ze hoorden niet bij ons, want als ze werkelijk bij ons hadden gehoord, zouden ze bij ons gebleven zijn. Maar het moest aan het licht komen dat niemand van hen bij ons hoorde. Dus ja we leven in de eindtijd en nee we weten niet wanneer het afgelopen zal zijn, dat weet geen mens!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik dat christenen juist blij zijn met de eindtijd.

Daar is toch al die jaren het wachten op?

Toch bespeur ik hier een beetje angst.

Ik denk dat het voor iedere Christen een hele uitdaging is om je leven zo te leven, dat je als het ware morgen al voor het gerecht van de Heer kan worden geslepen, zonder enige angst.

Het menselijk (aardse)leven is erg verleidelijk... smile.gif Toch wel jammer dat er ooit een einde aan zal komen? knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik dat christenen juist blij zijn met de eindtijd.

Daar is toch al die jaren het wachten op?

Toch bespeur ik hier een beetje angst.

Als je je leven een beetje op orde hebt wel. knipoog_dicht.gif

Maaruh, aanvankelijk is dat hele eindtijd gebeuren ook een hoopvolle boodschap, dat klopt.

Alleen die mensen die er een beetje angstig voor zijn geloven dat er eerst nog een grote christenvervolging voor de deur staat. Anderzijds gelooft men vaak in die groep dat ze voor die tijd opgenomen zullen worden, dus dan is die angst een beetje apart... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk dat het voor iedere Christen een hele uitdaging is om je leven zo te leven, dat je als het ware morgen al voor het gerecht van de Heer kan worden geslepen, zonder enige angst.

Het menselijk (aardse)leven is erg verleidelijk...
smile.gif
Toch wel jammer dat er ooit een einde aan zal komen?
knipoog_dicht.gif

Hoezo?

Zolang je maar (oprecht) in Jezus gelooft is er toch niets aan de hand?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als je je leven een beetje op orde hebt wel.
knipoog_dicht.gif

Maaruh, aanvankelijk is dat hele eindtijd gebeuren ook een hoopvolle boodschap, dat klopt.

Alleen die mensen die er een beetje angstig voor zijn geloven dat er eerst nog een grote christenvervolging voor de deur staat. Anderzijds gelooft men vaak in die groep dat ze voor die tijd opgenomen zullen worden, dus dan is die angst een beetje apart...
knipoog_dicht.gif

Zonder de zonde geen eindtijd op deze aarde.

Dus eigenlijk moeten de christenen de zondige mens dankbaar zijn. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid