Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat wil ik niet. Iria maakte een foutje laatst met betrekking tot Syd Barrett - ze wist niet hoe hij eruit zag, dus heb ik haar foto's laten zien. Daarom plaag ik haar nu.

Verder zie ik weinig overeenkomsten tussen Barrett en mij eigenlijk. Nog eerder tussen Jim Morrison en mezelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Syd Barrett. Te gek. En wat zegt Iriacynthe dan tegen Kurt?
knipoog_dicht.gif

*zucht*

Dankje Kurt, je bent fantastisch, zonder jou zou er wat missen in mijn leven (ja, Syd Barrett/Barrette/Barret namelijk). Wat ben ik blij dat jij bestaat!!!! party.gifcrysmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

Oh wauw! Als jullie er te veel hebben, mogen wij er dan eentje adopteren?
widegrin.gif

Ik heb zo vaak gezegd dat ik hoop dat ik geen roodharige kinderen krijg... Kom er nu wat op terug, maar ik werd al gepest omdat ik rood haar zou hebben knipoog_dicht.gif

Hoe dan ook. Als het er meer dan 2 worden kun je ze afhalen hoog in Schotland, daar vallen ze niet op knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vrouw merkte vanmorgen op dat ik vandaag eigenlijk naar Breda zou moeten gaan:

Quote:
trouw.nl schreef het volgende:

Duizenden roodharigen overspoelen Breda

(Novum) - Enkele duizenden roodharigen uit de hele wereld bevolken zondagmiddag het centrum van Breda voor Roodharigendag. De organisatie van het evenement zegt al meer dan vijfduizend aanmeldingen te hebben uit 46 verschillende landen, zoals Argentinië, Qatar, Zuid-Afrika, Ierland en Mexico.

In de stad vinden tientallen activiteiten plaats. Zo zijn er meerdere fotoshoots om de bijzondere aanblik van de hordes roodharigen vast te leggen. Verder zijn er onder meer lezingen, optredens en een modeshow.

Roodharigendag ontstond met een oproep van fotograaf Bart Rouwenhorst in 2005 die op zoek was naar vijftien roodharige modellen. Er kwamen echter veel meer aanmeldingen binnen, waarop hij er een evenement van besloot te maken. Vanuit een hoogwerker werden 150 roodharigen op de foto gezet.

Twee jaar later kwamen er al achthonderd mensen. Vorig jaar kwamen er bijna vierduizend bezoekers naar Breda.

Helaas zit ik thuis met een griepje not_happy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat voor kleur haar en ogen heeft je vrouw eigenlijk?
puh2.gif

Mijn vrouw heeft donkerblond haar. Maar die kleur heb ik de afgelopen 25 jaar niet meer gezien. Ze verft het meestal (donker)rood (is te zien op mijn site). Haar ogen zijn blauw.

Dat heeft overigens niets te maken met mijn voorkeur voor rood haar. Ik ben dat de afgelopen jaren pas gaan waarderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid