Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik anders ook wel! Onze smaak komt behoorlijk overeen zo te zien.
widegrin.gif

Wie is het eigenlijk?

Dat idee kreeg ik ook al.

Deze dame: link


Samengevoegd:

Quote:

Anna Popplewell:

Helemaal niet onaardig. Ook nog even frontaal:

2zjjerk.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie meid. Die van Raido twijfel ik over, hij heeft iets maar brrr, te veel borsthaar.

Rudibu, thanks! Mooie meid, mooie foto's, en dan nog verwijzingen naar een van mijn favoriete films. <3

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Mooie meid. smile.gif

Oh wauw, die eerste man waarvan ik de link daarnet plaatste is gewoon echt té mooi. Die ogen, die haren, die lippen. Zo'n mooie mannen zie ik eigenlijk heel zelden. Hij verdient eigenlijk wel een plaatje ipv enkel een linkje.

thumbs_05.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Mooi!

Ik ben er pas onlangs achtergekomen hoe Syd Barrett er eigenlijk uit zag, ik kende de naam natuurlijk wel maar kon er geen hoofd bij plakken. Eeuwig zonde duidelijk, want wat een mooie man zeg! Nuja, toen hij jong was toch.

sbpic.jpg

syd.jpg

Syd+Barrett.jpg

Syd+Barrett.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mooi!

Ik ben er pas onlangs achtergekomen hoe Syd Barrett er eigenlijk uit zag, ik kende de naam natuurlijk wel maar kon er geen hoofd bij plakken. Eeuwig zonde duidelijk, want wat een mooie man zeg! Nuja, toen hij jong was toch.

Een hele mooie man zelfs. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid