Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Gast Anon_phpbb

Quote:

Oké, ze is geen koningin maar niet onverdienstelijk
knipoog_dicht.gif

* kan ook foto's plaatsen van vrouwen die geen rood haar hebben

zij heeft iets wat ik bij mezelf altijd heel lelijk vind... haar neus loopt niet mooi door zeg maar, niet duidelijk tot aan tussen de ogen ... maar alleen midden in het gezicht. Toch is ze wel heel mooi...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

zij heeft iets wat ik bij mezelf altijd heel lelijk vind... haar neus loopt niet mooi door zeg maar, niet duidelijk tot aan tussen de ogen ... maar alleen midden in het gezicht. Toch is ze wel heel mooi...

Aha, ze heeft iets dat je bij jezelf herkent en ze is heel mooi. Dus ... flower.gif


Samengevoegd:

Quote:

Die eerste foto.. wauw!

Tja, de schepping is wonderbaarlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Ah, dit topic komt weer eens boven drijven. Ik zal meteen een bijdrage leveren.

Na alle afleveringen van The Big Bang Theory te hebben bekeken, waarin Kaley Cuoco als Penny schittert:

ben ik nu begonnen aan de serie Chuck. Daarin kwam ik Mini Andon tegen:

in de rol van Carina:

Cute!

Die laatste lijkt wel een beetje op mij. (Of ik lijk op haar, als dat minder arrogant klinkt).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag vandaag zó'n mooie jongen in de tram.. Het was jammer dat ik niet stiekem een foto kon nemenwidegrin.gif Hij was echt heel donker, een beetje een mengeling tussen afrikaans en indonesisch, met supersteil superlang glanzend pikzwart haar en prachtige donkere glinsterogen. Nooit gedacht dat ik zo iemand mooi zou vindenwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry, maar ik kan het echt niet laten om nog even op Satyr terug te komen in dit topic. Ik word gelukkig van zijn muziek en van de man zelf. Daarbij vind ik zijn vroege muziek beter maar zijn latere look beter dan de vroege. Toen leek hij net een meisje, kijk maar:

034pl.jpg

960xg.jpg

Die diepe, gekwelde ogen, AAAAARGH!

48896600.jpg

En hier ziet hij er weer lekker introvert en verlegen uit. Teen angst, aaaaw.

3302219911510098ddc0.jpg

satyricon0.jpg

satyricon03.jpg

Klap eens in je handjes, blij blij blij...

tumblrkrgt1mhmr31qz9a1d.jpg

Giggolo e_53.gif

3713360142032fd0ec25.jpg

Marrem, ergens heb ik het idee dat Satyr issues heeft met zijn manhood. Of ben ik nou degene die dat heeft... Aaaah, maakt niet uit. Satyr is hot.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ah, dit topic komt weer eens boven drijven. Ik zal meteen een bijdrage leveren.

Na alle afleveringen van The Big Bang Theory te hebben bekeken, waarin Kaley Cuoco als Penny schittert:

ben ik nu begonnen aan de serie Chuck. Daarin kwam ik Mini Andon tegen:

in de rol van Carina:

Cute!

Beiden zijn gewoon ' hot' widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sorry, maar ik kan het echt niet laten om nog even op Satyr terug te komen in dit topic. Ik word gelukkig van zijn muziek en van de man zelf. Daarbij vind ik zijn vroege muziek beter maar zijn latere look beter dan de vroege. Toen leek hij net een meisje, kijk maar:

Die diepe, gekwelde ogen, AAAAARGH!

En hier ziet hij er weer lekker introvert en verlegen uit. Teen angst, aaaaw.

Klap eens in je handjes, blij blij blij...

Giggolo
e_53.gif

Marrem, ergens heb ik het idee dat Satyr issues heeft met zijn manhood. Of ben ik nou degene die dat heeft... Aaaah, maakt niet uit. Satyr is hot.

* Morpho brult: Black crow, on a tombstone rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jongens, wat denken wij van Ziva (NCIS)?
big-smile.gif
Dat is zo'n vrouw waarbij ik gewoon jaloers ben op haar gezichtsvorm, huid, haar, en lichaamsvormen. En dan ook nog kunnen vechten, ik zou er nog bijna (les)bi voor worden
puh2.gif

Ze heeft wel schattige ogen. Maar zelf zou ik haar uiterlijk niet willen hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het steeds lastiger worden om plaatjes te vinden van 'mooie' mensen. Iedereen heeft naar mijn idee mooie features. En ik moet zeggen dat ik de meeste bekende mensen toch echt niet bijzonder vind. Te veel van hetzelfde. En ik kan ook mensen die niet aantrekkelijk zijn mooi vinden.

Zelfs Johnny Depp, wat toch eerst echt wel een van de mooiste mannen op de planeet was, doet me niet meer zoveel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid