Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

BOT! Minder posters, méér mannelijk (of vrouwelijk) schoon!
puh2.gif

Ik zal zelf alvast het goede voorbeeld geven. Dit topic heeft echt dringend meer Aragorn nodig.
yes.gif

En een beetje Johnny Depp kan natuurlijk ook nooit kwaad. In Chocolat is hij echt zo ontzettend aantrekkelijk.

Twee ontzéttend sexy mannen in één post, kan niet beter ^^

Of misschien ook wel. Deze gast ontbreekt een beetje vind ik:

IMG_8200_2-kopie.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

BOT! Minder posters, méér mannelijk (of vrouwelijk) schoon!
puh2.gif

Ik zal zelf alvast het goede voorbeeld geven. Dit topic heeft echt dringend meer Aragorn nodig.
yes.gif

En een beetje Johnny Depp kan natuurlijk ook nooit kwaad. In Chocolat is hij echt zo ontzettend aantrekkelijk.

yes.gif tijdloos

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom reageert niemand op James Dean? Schandalig. Cultuur- én smaakbarbaren!

James Dean heeft inderdaad een erg mooie kaaklijn smile.gif

Ik vind Mika ook een leuke uitstraling hebben:

mika_blij.jpg

Hij lijkt op mijn man widegrin.gif qua krullen en vrolijke grijns, dan. Alleen is Mika nog wel een beetje zo'n ventje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zeg nu zelf, hoe creepy zou het zijn als ik in een post over knappe mannen plots foto's van jouw vriendje zou zetten.
widegrin.gif

Ach, ik weet dat je hem niet verkeerd vind dus erg zou ik het niet vinden. Al zou ik me wel gaan afvragen hoe je aan die foto komt danpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ach, ik weet dat je hem niet verkeerd vind dus erg zou ik het niet vinden. Al zou ik me wel gaan afvragen hoe je aan die foto komt dan
puh2.gif

Ach, gewoon uit mijn stalkerfile. knipoog_dicht.gif

(Maar stiekem vind ik mijn eigen vriendje toch knapper, dat zal wel liefde zijn ofzo.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:

Sarah Chalke vind ik een supermooie vrouw,

ze speelt een gastrol in mijn favo serie: How I Met Your Mother

En niet alleen om haar uiterlijk, ook hoe ze praat en lacht.. dat maakt het een mooie vrouw!
yes.gif

Geweldige vrouw! Ik vind haar rol in Scrubs helemaal vet widegrin.gif Ik vraag me alleen af wanneer deze serie nog uitgezonden wordt verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid