Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

widegrin.gif Ach... Ik vind het allemaal wel kinky: kort haar, lang haar... 't Maakt mij niet echt uit. En dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Sommige vrouwen zijn gewoon erg knap met kort haar, anderen met lang haar. Sinead O'Connor was zelfs kaal erg knap.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind vrouwen met erg kort haar zelfs vaker knap dan mannen denk ik, ben ik nu raar? Een knappe vrouw met gemillimeterd haar kan iets enorm stoer en sexy hebben, terwijl een man met gemillimeterd haar er in mijn ogen al snel gewoon saai uitziet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ken je hem serieus niet? Wat heerlijk, dan kun je nog een geweldige band ontdekken:

Oh, dat liedje ken ik wel, maar ik wist niet de zanger er zo uitzag. Ja, niet slecht! Nuja, toen ik geboren werd zag hij er toch niet slecht uit, nu is dat misschien al wel wat minder. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Oh, dat liedje ken ik wel, maar ik wist niet de zanger er zo uitzag. Ja, niet slecht! Nuja, toen ik geboren werd zag hij er toch niet slecht uit, nu is dat misschien al wel wat minder.
knipoog_dicht.gif

Dat kun je wel zeggen aangezien hij in 1997 zichzelf van het leven heeft beroofd....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind vrouwen met erg kort haar zelfs vaker knap dan mannen denk ik, ben ik nu raar? Een knappe vrouw met gemillimeterd haar kan iets enorm stoer en sexy hebben, terwijl een man met gemillimeterd haar er in mijn ogen al snel gewoon saai uitziet.

Op een of andere manier is kort haar bij vrouwen altijd alleen te omschrijven als 'pittig'. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik een tijd geleden een openbaring had dat ik erg weinig vrouwen kende of zag die lang haar hadden èn ouder waren dan 40...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja leuk, waar hingen er posters van op onze tienermeisjeskamers? widegrin.gif (voor mij inmiddels bijna 20 jaar geleden, oef)

Richard Grieco, de enige reden om naar Booker te kijken:

richardgrieco-then.jpg

Dylan McKay, Beverly Hills 90210:

Dylan_Mckay_1-stidou.jpg

Hoewel ik volgens mij Brandon stiekem leuker vond, maar dat was in die tijd raar en als je 13 bent wil je er vooral bij horen. Ik was ook al meer fan van Jake uit Melrose Place dan van Billy:

Jake:

344761_1262829594688_443_300.jpg

Ik sluit niet uit dat het me over de streep heeft getrokken toen mijn echtgenoot me bij ons tweede afspraakje kwam ophalen voor een tochtje hierop:

1985_VS750_Intruder_450.jpg

Wel een iets ouder model trouwens widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

BOT! Minder posters, méér mannelijk (of vrouwelijk) schoon! puh2.gif

Ik zal zelf alvast het goede voorbeeld geven. Dit topic heeft echt dringend meer Aragorn nodig. yes.gif

viggoaragorn.jpg

En een beetje Johnny Depp kan natuurlijk ook nooit kwaad. In Chocolat is hij echt zo ontzettend aantrekkelijk.

chocolat326.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

BOT! Minder posters, méér mannelijk (of vrouwelijk) schoon!
puh2.gif

Ik zal zelf alvast het goede voorbeeld geven. Dit topic heeft echt dringend meer Aragorn nodig.
yes.gif

En een beetje Johnny Depp kan natuurlijk ook nooit kwaad. In Chocolat is hij echt zo ontzettend aantrekkelijk.

OEEEEH, keer twee, keer twee!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid