Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mag ronduit lelijk ook? Ik vind tattoos niet zo opwindend. Zeker niet als ze groter zijn dan een kauwgomplaatje. De enige positieve uitzonderingen zijn Anouk en Kat von D., maar die waren vast ook sexy geweest zonder plakplaatje.

Vooral vrouwen met zo'n über-lelijke "net boven je reet-tattoo"kunnen mij niet blij maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het wel spannend staan, (soms), maar het wordt een beetje zielig als de vrouw/man in casu tegen de 80 loopt en het allemaal gaat lubberen. Je moet er wel de rest van je leven mee rondlopen.

(ben ik even blij dat ik geen Huntelaar-tattoo heb genomen) puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

heb zo'n stronthekel aan gilmore girls hè.. dat gemaakte spontane.. brrr...

on-topic; wat vinden jullie van deze man? Vooral als ie zingt is hij zo schattig..

ESC08-IL-BoazMauda.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

neeeej das niet waar... *hummm toch ff gegoogeld.. de 1 zegt hijs gay en heeft een vriend, de andere hijs hetero en heeft een vriendin .. nou ja whatever .. tijdens dat googelen kwam ik nog een veel leukere foto tegen;

boaz2.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

neeeej das niet waar... *hummm toch ff gegoogeld.. de 1 zegt hijs gay en heeft een vriend, de andere hijs hetero en heeft een vriendin .. nou ja whatever .. tijdens dat googelen kwam ik nog een veel leukere foto tegen;

Dat is al veel beter! Keurig pak er zou alleen een andere kop op moeten.

Effe zonder dollen. Ik vind hem niet aantrekkelijk door zijn lange en spitse gezicht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid