Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Haaz sleiman;

Vreemd genoeg vind ik die kerel best knap. nosmile.gif Dat ik dat ooit over zo iemand zou zeggen. nosmile.gif

(Edit: voor alle duidelijkheid, met "zo iemand" bedoel ik geen gemene dingen, ik doel op "gemillimeterd haar" en niet op "niet blank" ofzo. knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

haha 'zo iemand'.. wat voorn iemand? Maarruh wacht tot je zn lach ziet;

20080722haazsleiman.jpg

hij speelt ook in een geweldige film (the visitor) waarin ie echt superschattig is..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, hij heeft iets! Met een beetje meer haar zou hij ongetwijfeld nog veel knapper zijn, maar toch. widegrin.gif

(Op die eerste foto vind ik hem trouwens mooier. Ik val wel op zo'n beetje serieus kijkende mannen, en ik vind zwarte hemden gewoon mooier dan witte, dat is mijn inner goth vrees ik. knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het verbaast me nog steeds dat ik hem knap vind, ik val meestal op van die langharige alternatieve types, ik verras mezelf zowaar.

Oh, en op Sylar. bloos.gif Die heeft ook zelfs kort haar. bloos.gif Die combinatie van een evil personage met dan van die mysterieuze donkere ogen en dan nog zo'n ietwat ruw stoppelbaardje erbij, dat werkt wel. En om een of andere reden vind ik dat hij mooie wenkbrauwen heeft.

83730-sylar.jpg

(Hmmm, die kerel die jij post heeft dat eigenlijk ook wel, mooie wenkbrauwen. En prachtige ogen. En dan ook nog zo'n stoppelbaardje. Ok, misschien is het toch niet zo vreemd dat ik 'm knap vind. knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

alles staat goed bij getinte mannen (of vrouwen) .. tis niet eerlijk. not_happy.gif

@iria; toch zijn dat wel hele andere wenkbrauwen dan die van Haaz Sleiman.. ik vind het allebei wel mooi, dat woestere is mss wel mannelijkere. Verder is die sylar een hele mooie man, maar hij doet me niks eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zijn heel andere wenkbrauwen ja, maar wel allebei mooi vind ik. smile.gif

Eigenlijk doet Sylar mij ook niet echt iets zo op foto, maar in de serie (heroes, voor alle duidelijkheid) vind ik hem bepaald smakelijk, ook al is hij de grote slechterik enzo. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

alles staat goed bij getinte mannen (of vrouwen) .. tis niet eerlijk.
not_happy.gif

@iria; toch zijn dat wel hele andere wenkbrauwen dan die van Haaz Sleiman.. ik vind het allebei wel mooi, dat woestere is mss wel mannelijkere. Verder is die sylar een hele mooie man, maar hij doet me niks eigenlijk.

Niet alles vind ik (overigens dacht ik dat je blank was).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hehe ja..

maar ben wel nieuwsgierig hoe je nu uit iemands reacties kan bepalen welke huidskleur diegene heeft?
knipoog_dicht.gif

Er zijn echt veel verschillende soorten type huidskleur, blank, bruin en zwart. Ook zijn er echt van die rood/bruin huidskleurigen heel mooi. Maar die vallen ook wel onder de categorie bruingekleurd, vind ik dan.

Nee niet perse vanwege je reacties die je plaatst op credible, ik had al wel een beetje een vermoeden dat je een arabische of buitenlands achtergrond hebt maar vanwege de foto die je net nog plaatste welke uiterlijke voorkeurheden je aantrekt, viel het kwartje bij mij en dacht ik bij mezelf nou moet ze wel een arabische meisje zijn! knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid