Mr. Emilio 0 Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 maar voegt het plaatje dan altijd wat toe aan de man of vrouw? Niet in het geval van Bubblegum-plakplaatje Pitt wat mij betreft. Ik vind Kat von D. knap maar een losgeslagen loeder dat nog veel knapper had kunnen zijn zonder al haar tattoos en misschien nog veel meer had kunnen bereiken in bijv. andere, meer traditionele kunst. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 losgeslagen loeder... Zo krijgt dit topic weer een nieuwe dimensie over hoe je denigrerend over je mede mens kan praten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Quote: Op dinsdag 14 juli 2009 00:55:30 schreef Olorin het volgende: losgeslagen loeder... Zo krijgt dit topic weer een nieuwe dimensie over hoe je denigrerend over je mede mens kan praten. ok, niet de meest complimentoire opmerking die ik had kunnen plaatsen, maar ik schaam mij dan ook diep. Beetje erg primair gereageerd. Ik vind het nog steeds een jonge dame die een levenstijl aanhangt waar ik mij niet in kan vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dat vind ik wel sympathieke reactie van je. Het was trouwens ook een beetje flauw van mij om daar op te reageren. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Quote: Op donderdag 09 juli 2009 11:49:08 schreef *nath* het volgende: Ik kwam vandaag een mooie man tegen op het net. [afbeelding] Charlie Winston. Hij maakt ook erg leuke muziek. Winston is een mooie man ja. Die had ik jou al veel eerder laten zien, toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Quote: Op dinsdag 14 juli 2009 00:47:27 schreef Mr. Emilio het volgende: maar voegt het plaatje dan altijd wat toe aan de man of vrouw? Niet in het geval van Bubblegum-plakplaatje Pitt wat mij betreft. Ik vind Kat von D. knap maar een losgeslagen loeder dat nog veel knapper had kunnen zijn zonder al haar tattoos en misschien nog veel meer had kunnen bereiken in bijv. andere, meer traditionele kunst. Was jij niet degene die kloeg dat dit topic platvloers was? Ik vind deze reactie een pak meer platvloers dan opmerkingen over wie je aantrekkelijk vindt... Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 14 juli 2009 01:00:59 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] ok, niet de meest complimentoire opmerking die ik had kunnen plaatsen, maar ik schaam mij dan ook diep. Beetje erg primair gereageerd. Ik vind het nog steeds een jonge dame die een levenstijl aanhangt waar ik mij niet in kan vinden. Ok, had blijkbaar even door moeten scrollen, cool van je dat je er zelf ook op terugkomt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik vind Reese Witherspoon echt een mooie vrouw: Ze heeft ook een onwijs mooie/leuke lach! Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Past goed bij je onderschrift. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Quote: Op dinsdag 15 december 2009 07:08:36 schreef Mister_L het volgende: Ik vind Reese Witherspoon echt een mooie vrouw: [afbeelding] Ze heeft ook een onwijs mooie/leuke lach! [afbeelding] Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst 29 december 2009 @Tirza: ik zie het nu ook ja @hopeloos: Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Draag mij maar weg. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Satyr van Satyricon is voor mij een best wel perfecte man. Bleek gezicht, koude ogen, lippen als bij een middeleeuwse graaf, kort zwart haar, en een goed goed postuur... In een woord, een lekker ding! Zo horen ze te zijn, de heren. (En die zwart-witte foto heeft mijn aankoop van de leren jas geinspireerd. Niet doorvertellen he). Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hou je ook van tattoo's trouwens? Deze meneer heeft ook zijn armen vol zitten. Meeste vrouwen die hem wel zien zitten vallen ook voor tattoos heb ik zo de indruk. Dat terwijl ik de indruk heb dat jij niet echt een tattoo persoon bent. Geheel gebaseerd op wat ik van je zou kunnen kennen via dit forum dan Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 00:56:47 schreef Andere Jas het volgende: Hou je ook van tattoo's trouwens? Deze meneer heeft ook zijn armen vol zitten. Meeste vrouwen die hem wel zien zitten vallen ook voor tattoos heb ik zo de indruk. Dat terwijl ik de indruk heb dat jij niet echt een tattoo persoon bent. Geheel gebaseerd op wat ik van je zou kunnen kennen via dit forum dan Inderdaad Al denk ik dat het komt omdat ik het nooit echt met die dingen te maken hebt gehad. De meneer die nu vastzit had ook een arm zoals Satyr en ik vond het wel wat hebben. Ik denk dat ik de schoonheid ervan wel zou leren inzien als ik er vaker mee te maken had. Maar ik ben evengoed niet van dat type ruige metalman, Satyr met zijn korte haar, zonnebril, spijkerbroek en leren jas is veel meer mijn type. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Kim Kardashian Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 00:48:05 schreef Leidenschaft het volgende: Satyr van Satyricon is voor mij een best wel perfecte man. Bleek gezicht, koude ogen, lippen als bij een middeleeuwse graaf, kort zwart haar, en een goed goed postuur... In een woord, een lekker ding! Zo horen ze te zijn, de heren. (En die zwart-witte foto heeft mijn aankoop van de leren jas geinspireerd. Niet doorvertellen he). [afbeelding] [afbeelding] Sorry, maar ik vind hem echt lelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 ik vind hem een beetje eng, maar goed zo zie je maar weer; beauty is in the eye of the beholder.. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 15:03:41 schreef Kluivertnr1 het volgende: Kim Kardashian [afbeelding] [afbeelding] ja zij is vet mooi, ook nog zonder make-up maar dan is ze toch wel behoorlijk anders.. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 00:03:41 schreef Rudibu het volgende: [afbeelding] Draag mij maar weg. Beetje zelfde idee, ze kijken zelfs dezelfde richting op! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 I'm with Rudibu! En Andere Jas begrijp ik ook wel. De rest wat minder vrees ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Mythbuster Kari , helaas heeft die al man en kind, maar ik blijf een beetje verliefd.... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 17:59:03 schreef Dubito het volgende: Mythbuster Kari , helaas heeft die al man en kind, maar ik blijf een beetje verliefd.... x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Kim Kardashian vind ik persoonlijk niet echt iets bijzonders hebben, afgezien van een behoorlijke voorgevel. Kari heeft een beetje dat tomboy-idee, maar is toch ook vrouwelijk en heeft mooi haar! en ik blijf mariska hargitay een mooie vrouw vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 00:03:41 schreef Rudibu het volgende: [afbeelding] Draag mij maar weg. Wie is ze? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op dinsdag 01 juni 2010 15:19:03 schreef Luxuria het volgende: ik vind hem een beetje eng, maar goed zo zie je maar weer; beauty is in the eye of the beholder.. Samengevoegd: [...] ja zij is vet mooi, ook nog zonder make-up maar dan is ze toch wel behoorlijk anders.. [afbeelding] Waaah, mooie boezem! Zo een wil ik ooooook Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op vrijdag 04 juni 2010 00:35:08 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Waaah, mooie boezem! Zo een wil ik ooooook nog even doorsparen? (ze zijn tegenwoordig ook te koop ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten