Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik ben voorstander! (Wie is het eigenlijk? ) Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 14:43:52 schreef Luxuria het volgende: euh ja dat ben ik dus NIET. Oke Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 16:47:46 schreef Dubito het volgende: Al die mannen met kort haar! In mijn schooltijd waren de meisjes tenminste nog gewoon verliefd op: [afbeelding] Oh wauw, net zoals: Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ach... Ik vind het allemaal wel kinky: kort haar, lang haar... 't Maakt mij niet echt uit. En dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Sommige vrouwen zijn gewoon erg knap met kort haar, anderen met lang haar. Sinead O'Connor was zelfs kaal erg knap. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 18:40:34 schreef Iriacynthe het volgende: Ik ben voorstander! (Wie is het eigenlijk? ) Ken je hem serieus niet? Wat heerlijk, dan kun je nog een geweldige band ontdekken: link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik vind vrouwen met erg kort haar zelfs vaker knap dan mannen denk ik, ben ik nu raar? Een knappe vrouw met gemillimeterd haar kan iets enorm stoer en sexy hebben, terwijl een man met gemillimeterd haar er in mijn ogen al snel gewoon saai uitziet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 19:08:24 schreef Dubito het volgende: [...] Ken je hem serieus niet? Wat heerlijk, dan kun je nog een geweldige band ontdekken: link Oh, dat liedje ken ik wel, maar ik wist niet de zanger er zo uitzag. Ja, niet slecht! Nuja, toen ik geboren werd zag hij er toch niet slecht uit, nu is dat misschien al wel wat minder. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 19:10:53 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Oh, dat liedje ken ik wel, maar ik wist niet de zanger er zo uitzag. Ja, niet slecht! Nuja, toen ik geboren werd zag hij er toch niet slecht uit, nu is dat misschien al wel wat minder. Dat kun je wel zeggen aangezien hij in 1997 zichzelf van het leven heeft beroofd.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 20:25:54 schreef Dubito het volgende: [...] Dat kun je wel zeggen aangezien hij in 1997 zichzelf van het leven heeft beroofd.... Oh, oeps. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 19:09:45 schreef Iriacynthe het volgende: Ik vind vrouwen met erg kort haar zelfs vaker knap dan mannen denk ik, ben ik nu raar? Een knappe vrouw met gemillimeterd haar kan iets enorm stoer en sexy hebben, terwijl een man met gemillimeterd haar er in mijn ogen al snel gewoon saai uitziet. Op een of andere manier is kort haar bij vrouwen altijd alleen te omschrijven als 'pittig'. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik een tijd geleden een openbaring had dat ik erg weinig vrouwen kende of zag die lang haar hadden èn ouder waren dan 40... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Mijn mama is in de 50 en heeft lang haar. Olorin's mama trouwens ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Daisy Bucket, als ik zo oud ben, schop ik Onslow de deur uit, en trouw ik met haar..... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik vind oudere vrouwen met lang haar meestal bepaald niet charmant. Excusez-moi. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Mijn mama ziet er gelukkig beter uit dan Daisy! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Mijn moeder ook gelukkig. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 18:53:01 schreef Gilrea het volgende: [...] Oh wauw, net zoals: [afbeelding] jeej sully .. ik vond dr quinn ook altijd zó mooi.. Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ja leuk, waar hingen er posters van op onze tienermeisjeskamers? (voor mij inmiddels bijna 20 jaar geleden, oef) Richard Grieco, de enige reden om naar Booker te kijken: Dylan McKay, Beverly Hills 90210: Hoewel ik volgens mij Brandon stiekem leuker vond, maar dat was in die tijd raar en als je 13 bent wil je er vooral bij horen. Ik was ook al meer fan van Jake uit Melrose Place dan van Billy: Jake: Ik sluit niet uit dat het me over de streep heeft getrokken toen mijn echtgenoot me bij ons tweede afspraakje kwam ophalen voor een tochtje hierop: Wel een iets ouder model trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Quote: Op maandag 07 juni 2010 09:00:02 schreef Bumblebee het volgende: [...] Wel een iets ouder model trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 @ Bumblebee: Richard Grieco is mooi ja. Als je van dat soort jongens (qua uiterlijkheden) houdt, zou ik je toch (de helaas veel te vroeg overleden) James Dean willen aanraden: Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Quote: Op maandag 07 juni 2010 09:00:02 schreef Bumblebee het volgende: Ja leuk, waar hingen er posters van op onze tienermeisjeskamers? (voor mij inmiddels bijna 20 jaar geleden, oef) In mijn geval een jongenskamer. Daar hing onder andere: Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 BOT! Minder posters, méér mannelijk (of vrouwelijk) schoon! Ik zal zelf alvast het goede voorbeeld geven. Dit topic heeft echt dringend meer Aragorn nodig. En een beetje Johnny Depp kan natuurlijk ook nooit kwaad. In Chocolat is hij echt zo ontzettend aantrekkelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Quote: Op dinsdag 08 juni 2010 17:00:35 schreef Iriacynthe het volgende: BOT! Minder posters, méér mannelijk (of vrouwelijk) schoon! Ik zal zelf alvast het goede voorbeeld geven. Dit topic heeft echt dringend meer Aragorn nodig. [afbeelding] En een beetje Johnny Depp kan natuurlijk ook nooit kwaad. In Chocolat is hij echt zo ontzettend aantrekkelijk. [afbeelding] OEEEEH, keer twee, keer twee! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Een vrouw met smaak! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 En dat voor een vriend met haar van tondeuse standje twee Maar dat ik smaak heb zal ik zeker niet ontkennen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten