WonderfulStar 0 Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ik sport niet En als ik sport dan ik het wandelen of badminton ofzo. Een strak shirtje (hoe strak ook) houdt bij mij absoluut niets op m'n plaats in ieder geval. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ja, ik dacht dus ook met een strak hempje 't een en ander tegen te houden, maar dat lukte niet. Maar met platgedrukte pannenkoeken sport het ook niet fijn Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dat is ook weer waar. Maar dan is je shirtje toch niet strak genoeg ofzo, want we hebben dezelfde maat (iig toen ik nog sportte had ik dezelfde maat als jij) en toen werkte het wel. Of ik doe niet genoeg mijn best als ik sport Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Tip: momenteel bij de Makro alle bh's van Saphh voor 15 ex. (net geen 18 incl. btw). (ipv 30) Ik heb er vanavond drie gekocht. Terwijl ik m'n shirt uit deed om te passen zag ik dat de beugel van de bh die ik droeg naar buiten kwam piepen. Goed excuus om nieuwe te kopen. Kan nu alle steunloze en de kleine vodjes weg doen omdat ik weer genoeg goeie bh's heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik heb van m'n lief een cadeaubon voor Bras 'N Things gekregen, da's eens soort Hönkemuller maar dan Australisch. Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken of ze iets hebben dat lekker zit en goed ondersteunt, in Nederland moest ik altijd bh's van bijna 100 euro hebben dus ik ben benieuwd... En dan zijn de maten hier ook nog eens anders, heel handig. Volgens mij zijn de cupmaten wel hetzelfde maar is wat bij ons 75 is, hier 12 ofzo... Maar het moet toch mogelijk zijn om een mooi setje te vinden voor na de bruiloft Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 21 mei 2010 10:47:43 schreef Joëlle het volgende: Hoe doen jullie het eigenlijk met sporten? Ik heb gister 12 km geskeelerd en had mijn best ondersteunende BH aan, maar ik heb dus nu wel mooi spierpijn in mijn borsten. Iemand tips om dat te voorkomen? Er zijn ook van die figuurcorrigerende hempjes, die houden de boel ook goed vast. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Geld gekregen van oma en ik MOET het uitgeven aan kleding Iemand die nog leuke aanbiedingen weet ergens? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 22:46:34 schreef Joëlle het volgende: Tip: momenteel bij de Makro alle bh's van Saphh voor 15 ex. (net geen 18 incl. btw). (ipv 30) Ik heb er vanavond drie gekocht. Terwijl ik m'n shirt uit deed om te passen zag ik dat de beugel van de bh die ik droeg naar buiten kwam piepen. Goed excuus om nieuwe te kopen. Kan nu alle steunloze en de kleine vodjes weg doen omdat ik weer genoeg goeie bh's heb. Ik kon ze pas van Saphh ook niet in mijn maat vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 De Sapph Black lijn heeft meer grote cupmaten. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Waar vind ik die? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 In de winkel Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ehh.. Bij ons heeft de Livera een aantal bh's van de Black line. Maar dat is soms ff goed zoeken want het hangt door elkaar. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Dit blijft een leerzaam topic Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Mooi toch. @Asteraceae bij Makro hebben ze momenteel tot F, dat gaat bij mij net. (liever G, maar 80F is ongeveer 't zelfde natuurlijk.) Ik heb er nu zelfs eentje zonder zichtbare touwtjes of elastiekjes in de nek of hals. Dat vind ik wel prettig, ik houd er niet zo van als er van die zogenaamd sexy bandjes uit komen piepen. Maar Livera heeft F+ hangen, de echte grote maten lijn. Maar net was WS zegt, 't is er vaak een rommeltje qua maten. Maar met mijn 75G kan ik vaak in de uitverkoop nog wel wat vinden in de grotere Livera's. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Quote: Op donderdag 05 augustus 2010 23:27:03 schreef JoostG het volgende: Dit blijft een leerzaam topic ik zit toch al enige maanden op credible, dit topic wel in de lijst zien staan, maar snapte niet waar het over ging, ook nooit de moeite gedaan om te kijken, nooit gedacht dat dit over BH's ging, ach en leerzaam, ik voel niet de behofte om een BH te dragen... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Maar als je ooit lingerie wilt kopen voor je vriendin/vrouw, weet je nu alle ins en outs van bh-maten, handig toch! Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 dat is helemaal waar Iria Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nog iemand interesse in een paar bijna nooit gedragen 70E beha's voor een klein prijsje? Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Quote: Op vrijdag 19 november 2010 09:29:05 schreef annzie het volgende: Nog iemand interesse in een paar bijna nooit gedragen 70E beha's voor een klein prijsje? sorry, niet mijn maat... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Edit: Never mind, wellicht wat voorbarig. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Mijn vraag was toch OT of niet? Of komt er na 1 offtopic reactie van Rain al een oproep? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Neuh, je reactie is OT, en je hebt gelijk, 't is koffiebar, ik reageerde wat te snel. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Kan gebeuren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Helaas, ga nie passen nie... Al ben ik wel dringend aan nieuwe toe, ik heb er nog maar 1 Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Hmm, dan heb je idd nieuwe nodig. Maar ze zijn weg nu, mijn nichtje past ze en ik heb er meer voor gekregen dan ik er eigenlijk voor wilde vragen, dus volgende week kijk ik of er een mooie BH voor mij in de uitverkoop hangt Maar jee zeg, één... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten