Spring naar bijdragen

Wat stem je?  

  1. 1. Wat stem je?

    • CDA
      5
    • D66
      1
    • VVD
      1
    • GroenLinks
      6
    • PvdA
      0
    • SGP/CU
      10
    • SP
      4
    • Partij voor de Dieren
      2


Aanbevolen berichten

Quote:

Hm, persoonlijk heb ik niks met Europa, maar mij dunkt dat er binnen Europa belangrijkere onderwerpen spelen dan Israël.

Het standpunt dat men inneemt t.o.v. Israël zal bepalend zijn voor de zegen die ons land ontvangt. God wil dat wij zijn volk zegenen en voor ze bidden! Wanneer wij ons van hen afkeren en ze alleen laten zal ons dat zeker duur komen te staan! Zoals geschreven staat:

Gezegend is wie u zegent, vervloekt wie u vervloekt!

Israël gaat de belangrijkste rol spelen in de tijd die komen gaat, we leven in de aanlooptijd van de eindtijd! Let op de tekenen broeders en zusters... yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Het ligt aan de instelling die de partijen hebben t.o.v. Israël. Wanneer zij zich afkeren van Israël kunnen zij zeker niet rekenen op mijn steun. Maar wanneer zij zich openlijk ten gunste van Israël uitspreken zal ik op hen stemmen!

Shalom Israël, Baruch Yeretz Yisraël!

Geert Wilders is een rasechte zionist. Is zijn partij niks voor je?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Geert Wilders is een rasechte zionist. Is zijn partij niks voor je?

rasechte zionist? rasechte opportunist zal je bedoelen! deze man gebruikt alle middelen om moslims een hak te zetten en misbruikt daarom Israël om dit te bewerkstelligen...hij heeft geen enkele sympathie voor Israël maar heeft de situatie die is ontstaan in Gaza misbruikt voor zijn eigen doelen! Hij beweert Israël te steunen (overigens pas sinds het conflict in Gaza) maar doet geen enkele moeite om Israël hulp te bieden...Laat je niet misleiden broeder! Wilders is een pure opportunist die met alle winden meewaait die waaien richting de moslims... boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

rasechte zionist? rasechte opportunist zal je bedoelen! deze man gebruikt alle middelen om moslims een hak te zetten en misbruikt daarom Israël om dit te bewerkstelligen...hij heeft geen enkele sympathie voor Israël maar heeft de situatie die is ontstaan in Gaza misbruikt voor zijn eigen doelen! Hij beweert Israël te steunen (overigens pas sinds het conflict in Gaza) maar doet geen enkele moeite om Israël hulp te bieden...Laat je niet misleiden broeder! Wilders is een pure opportunist die met alle winden meewaait die waaien richting de moslims...
boosrood.gif

Dat is lariekoek. Wilders is al jaren een principiele symphatisant van de Joodse staat.

Een van de weinige punten waarop ik verwantschap met hem voel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat is lariekoek. Wilders is al jaren een principiele symphatisant van de Joodse staat.

Een van de weinige punten waarop ik verwantschap met hem voel.

OPPORTUNISME! Inhoudsloos gebrabbel, wat toevallig in zijn anti-moslim strategie past! Geen enkele moeite wordt door hem gedaan om Israël daadwerkelijk te steunen! Als hij Israël niet meer 'nodig' heeft zal hij ze zeker laten vallen...reken maar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

OPPORTUNISME! Inhoudsloos gebrabbel, wat toevallig in zijn anti-moslim strategie past! Geen enkele moeite wordt door hem gedaan om Israël daadwerkelijk te steunen! Als hij Israël niet meer 'nodig' heeft zal hij ze zeker laten vallen...reken maar!

Baseer je dit nog ergens op?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Principieel niet. Vroeger stemde ik wel, maar sinds ik nogal directe ervaringen heb mogen opdoen met het bedrijf van "Europa", heb ik van uitermate dichtbij het democratisch tekort mogen waarnemen, en ik weiger dat mede te legitimeren.

Europa als bedrijf. Mooie vergelijking.

Zelf geloof ik dat de kudde te groot wordt. Het voelt tegennatuurlijk op dergelijke schaalgrootte politiek te bedrijven. Democratie heeft zo zijn beperkingen.

Ook van mij geen stem voor Europa dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:

'Stemwijzer':

Ik kwam uit in het midden tussen CDA, CU/SGP, LDP en PvdA.

Goede stemwijzer, ik kon mijn mening hier veel beter kwijt dan bij de stemwijzer.nl van EenVandaag.

Uitkomst is als bij iedere stemwijzer absoluut niet verassend. Altijd alleen maar een bevestiging dat ik lid ben van de juiste partij (GroenLinks, voor wie mijn posts volgt zal dat geen verassing zijn, hoop ik en anders zijn mijn posts toch niet groen genoeg).

Wel leuk is dat je bij www. euprofiler .eu kan kiezen voor het 'analyseren van de partij die het dichtst bij je staat'. En dan zie je hoe groot de overlap is. Ik hecht (nog) meer waarde aan milieubescherming en de verzorgingsstaat dan Groen Links, zo blijkt.

Off-topic: Groen Links heeft laatst een congres gehad over haar nieuwe beginselprogramma. Het amendement om de noodzaak van het indammen van de bevolkingsgroei erin te krijgen, heeft het niet gehaald, tot mijn diepe, diepe teleurstelling nooo.gif .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk smile.gif Volgens de Een Vandaag Stemwijzer zouden mijn voorkeuren zijn: 1. D66. 2. Groenlinks en 3. ChristenUnie/SGP en CDA staat ergens onderaan nooo.gif

Volgens mij klopt er iets niet. In werkelijkheid zou het zijn: 1. ChristenUnie/SGP en 2. CDA. Ik zal ook echt niet D66 of Groenlinks stemmen en zal ook weer zoals altijd ChristenUnie stemmen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid