Spring naar bijdragen

Wie wint, wie zou je willen dat wint?  

  1. 1. Wie wint, wie zou je willen dat wint?

    • McCain wint, McCain moet winnen
      6
    • McCain wint, Obama moet winnen
      7
    • Obama wint, Obama moet winnen
      18
    • Obama wint, McCain moet winnen
      1


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zou trouwens willen dat Obama wint, vooral omdat McCain me qua standpunten nog veel minder aanspreekt. ( nog meer vriendejes met wapenlobby, milieu, sociale voorzieningen)

En ik denk dat Obama wint, al maakt McCain nog steeds veel kans. Dat zit 'm in hoewel McCain het ook niet slecht doet, Obama goed kan speechen, Bush Republikein is en het niet zo goed gedaan heeft en die zogenaamde veranderingen Obama dat iig qua leeftijd het wat geloofwardiger kan overbrengen. Maar McCain kan ook nog best winnnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zou mijn keuze niet zijn, want door dat prachtige stelsel in de VS zou ik met Nader indirect stemmen op degene waar ik juist niet op zou willen stemmen.

Ik vind Obama en McCain allebei niks, dus die stem op Nader komt indirect evenveel te goede als ik niet zou stemmen. Verschil is dat ik laat blijken wel voor een gekozen president ben en mijn keuze zal indirect invloed hebben op de andere twee, want doordat Nader een potentieel heeft van 5% is dat voor beide van belang.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was het niet Al Gore die eerder al eens net geen president werd doordat Nader net genoeg stemmen wegtrok bij zijn potentiële kiezers? knipoog_dicht.gif

Ik vermoed dat iets dergelijks nu ook kan gebeuren, waarbij de stemmen nu helaas ten nadele van Obama werken. Want ik zie McCain winnen, waar ik zelf eerder Obama zou kiezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Lid van de NRA (dé wapenlobby) en is creationist.
yes.gif

party.gif ik ben dol op amerikaanse polletiek!


Samengevoegd:

Quote:

Dit is trouwens een 1vandaag stemwijzer voor deze verkiezingen...

Resultaat

U heeft op grond van de antwoorden 79% overeenkomst met

John McCain

John McCain

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

82% barack Obama

Ik heb me er niet zo heel veel in het begin mee bezig gehouden, met de politiek daar. Dus ik weet er ook nog niet zoveel vanaf. maar m'n gevoel zegt dat Obama moet winnensmile.gif Hij geeft mij een beter gevoel dan die McCain. Hij straalt wat uit, dat McCain niet heeft. puh2.gif achja

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Je bedoelt, hij is jonger en heef the good looks?
engel.gif

Olorin for president

Dat jonger wel, maar ik vind hem niet echt knap hoorknipoog_dicht.gif Hij straalt wat leukers uit dan McCain. Hij straalt wat meer vertrouwen uit, maar goed, ik ben over alle presidenten van de VS nooit enthuoiast. Over de VS in het algemeen sowieso al niet dusknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid