Spring naar bijdragen

Wie wint, wie zou je willen dat wint?  

  1. 1. Wie wint, wie zou je willen dat wint?

    • McCain wint, McCain moet winnen
      6
    • McCain wint, Obama moet winnen
      7
    • Obama wint, Obama moet winnen
      18
    • Obama wint, McCain moet winnen
      1


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Nou ja, anders zou ik het ook niet weten. Ik blijf nu eenmaal Nederlander en Amerikaans denken is daardoor natuurlijk al een heel stuk lastiger. Blij dat ik niet hoef te stemmen.
smile.gif

Inderdaad, voor mij met m'n pro-milieu en anti-wapen sentimenten enz. is het lastig kiezen tussen matige presidentskandidaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wel leuk, volgens Credible is McCain tot nu toe de kandidaat die moet winnen, maar niet winnen zal. Of anders: Fans van McCain hebben veel meer vertrouwen in de juistheid van hun visie, waar Obamafans veel onzekerder zijn.
smile.gif

Volgens Credible is een groot woord met net boven de tien stemmen. clown.gif

En ik ben bang dat je het tabelletje net even verkeerd leest, of er moet in het afgelopen kwartier een omslag zijn geweest, want volgens mij staat Obama op kop wat betreft het vertrouwen van de meesten. En anderen zien hem liever winnen maar vrezen dat het McCain wordt. Dus in totaal% wellicht wel voordeel voor McCain, maar qua vertrouwen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar het maakt me niet heel veel uit. Als McCain wint hebben we waarschijnlijk binnenkort de eerste vrouwelijke president, want McCain gaat vast ooit wel de pijp uit. En dat heeft ook wel wat.

Dan zou 'ie wel erg jong sterven. Een mens kan 120 jaar oud worden, dus weinig kans op een vrouwelijke president.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Supreme Court, Supreme Court, Supreme Court en ja, Supreme Court. Dat en een een overheid die iig. nog enige terughoudend zal betonen.

Hoewel ik trilled ben over Palin wordt ik zowel van McCain als Obama niet bepaald wild en mbt. het buitenland beleid vind ik beide behoorlijk hopeloos. Ik heb mij zitten verbijten bij de reacties op het conflict in Gerogie van beide kandidaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De voornaamste reden dat ik bij McCain uitkom is denk ik toch wel dat ik het op punten als abortus, homohuwelijk stevig met hem eens ben. Voor de rest ben ik het nog met hem eens voor wat betreft zijn visie op Irak en andere schurkenstaten. Voor het overige ben ik het meestal stevig met hem oneens en iets minder oneens met Obama. Dus ja, wat moet je dan? widegrin.gif

En wat de poppetjes betreft, van Obama heb ik alleen nog maar goeie speeches gehoord, de rest blijft een beetje achter. Joe Biden heb ik verder nog eigenlijk nooit iets van gehoord. McCain heeft iig een behoorlijk ervaring achter zich staan en die Palin maakte op mij iig ook wel indruk (op een Obama-achtige wijze moet ik toegeven. puh2.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmm, merkwaardig, want alles wat ik van McCain zie bestaat ook uit speeches. En die zijn een stuk minder goed.

Dat is volgens mij ook wat hij bedoelt.smile.gif

Quote:

Que?

Welk deel snapte je niet? Je weet hoe het rechtssysteem daar in elkaar zit?

Quote:

De overheid in de VS is al terughoudender dan welke Nederlandse partij dan ook voor ons land zou willen.

Klopt, maar het gaat hier gelukkig niet om kandidaten voor Nederlandse partijen en ik ben niet zo dol op centralistisch beleid.

Quote:

Daardoor heerst er m.i. teveel een "recht van de sterkste" mentaliteit. De overheidsvisie van de CU vind ik wel prima: stelt kaders, maar betuttelt niet. Dat zie ik bij Obama ook terug.

En dat gaat mij dus te ver.

[...]

Quote:

Niks van gehoord. Wel ken ik de bekende uitglijders van McCain over Iran als broedplaats voor Al Qaeda enzo. Wat zeiden ze over Georgië? Was het nog erger dan wat de EU deze week heeft besloten?

Niet vreselijk erger, maar beide waren ontzettend eenzijdig in de veroordeling van het optreden van Rusland en de enige reden om niet direct in te grijpen leek de praktische onmogelijkheid daarvan te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid