dialoog_zoeker 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 hun mode.... je hulp nodig...... het begint hier steeds met de dag kinderachtiger te worden Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Quote: Op dinsdag 01 juli 2008 11:42:49 schreef dialoog_zoeker het volgende: hun mode.... je hulp nodig...... het begint hier steeds met de dag kinderachtiger te worden Een geintje moet toch kunnen? Eerlijkheidshalve weet ik niks van mode, maar ik laat me hier niet meer zien voor Niftaly een aanslag op me pleegt Succes met lezen! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Is het toegestaan om nu al vragen te stellen over de tot nu toe geplaatste teksten? Of is dit topic daar (nog) niet voor bedoeld? Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Wij wachten op @MarinusCopy, die is nog steeds aan het broeden. Ik hoop dat er morgen wat uitkomt. Link Morgen wordt het plaatselijk tropisch warm met 30 graden of meer, wel neemt vanuit het zuidwesten de kans op onweer toe. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Waarom plaats je nu het weerbericht? Oh, ik snap het al. Broeden, warm, uitkomen, dat soort dingen Hij is flauw Link naar bericht Deel via andere websites
Niftaly 0 Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Quote: Op dinsdag 01 juli 2008 12:42:50 schreef mohamed het volgende: [...] Een geintje moet toch kunnen? Eerlijkheidshalve weet ik niks van mode, maar ik laat me hier niet meer zien voor Niftaly een aanslag op me pleegt Succes met lezen! Hey Mohamed haha die vond ik echt wel grappig jongen Hoe kan ik nu een aanslag plegen op iemand met zulke waardevolle naam? wees welkom hoor, marhaba! Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2008 Moge Allah (Verheven is Hij) hiervoor belonen, je hebt onze @Mohammed een goed voorbeeld gegeven. Ik hoop dat hij vanaf nu op een respectabele manier met je omgaat, en dat hij niet meer zo minachtend doet. Toen de profeet Mohammed (vrede zij met hem), aan zijn metgezellen vroeg: "Wensen jullie dat Allah jullie vergeeft?" Antwoordden zij: "Natuurlijk, boodschapper van Allah." Hij (vrede en zegeningen zij met hem), reageerde: "Dan vergeeft elkaar." Link naar bericht Deel via andere websites
Niftaly 0 Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 allee grote monden? hoe zit het nu gaan we nog lezen, of is er een ander probleem? anders ga ik gewoon verder met Al Baqara hoor.. Als je een topic opent, moet je er ook mee verder gaan e, wie zaait moet oogsten hoor Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 8 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2008 ik zal beginnen. Ik ben bijna uitgebroed.... Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Quote: Op woensdag 02 juli 2008 17:20:20 schreef dialoog_zoeker het volgende: Moge Allah (Verheven is Hij) hiervoor belonen, je hebt onze @Mohammed een goed voorbeeld gegeven. Ik hoop dat hij vanaf nu op een respectabele manier met je omgaat, en dat hij niet meer zo minachtend doet. Toen de profeet Mohammed (vrede zij met hem), aan zijn metgezellen vroeg: "Wensen jullie dat Allah jullie vergeeft?" Antwoordden zij: "Natuurlijk, boodschapper van Allah." Hij (vrede en zegeningen zij met hem), reageerde: "Dan vergeeft elkaar." Dat waren wijze woorden zonder meer, alleen niet zijn eigen woorden. Mat 6,14 Â Â Â Â Â Â Want indien gij de mensen hun misdaden vergeeft, zo zal uw hemelse Vader ook u vergeven. Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Wat ik citeerde waren zijn woorden. Wat jij citeert zijn de woorden van profeet Jezus (vzmh). Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Ja maar Mohammed citeerde Jezus' woorden en wilde jullie laten geloven dat het zijn eigen waren. Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Nee. Als hij (vzmh) Jezus (vzmh) citeerde, had hij het volgende gezegd: 'Want indien gij de mensen hun misdaden vergeeft, zo zal uw hemelse Vader ook u vergeven.' Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Nee, als Mo Jezus letterlijk had geciteerd dan was het niet in het Nederlands geweest, vermoed ik. Begrijp je de kern echt niet of hou je je gewoon van de domme met je verdraaiingen? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 zzz Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Dat klopt: citeren: (een passage uit een andere bron) letterlijk overnemen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Quote: Op woensdag 09 juli 2008 10:57:59 schreef Dostojevski het volgende: Dialoogzoekers punt is volgens mij dat als beide hetzelfde zeggen, dat niet hoeft te betekenen dat de een de ander citeert. En daarin heeft hij gelijk. Als je wilt gaan kommakezen dan klopt dat, ja... Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 zzz Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Wat versta jij onder slecht citeren? Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Ok. dus als ik zeg God is één. Citeer ik Mozes, Jezus en alle profeten voor hun. Samengevoegd: Quote: Op woensdag 09 juli 2008 14:45:13 schreef Dostojevski het volgende: maar slecht citeren als ik schreef "Wat versta jij onder slecht citeren?" Hier heb je mij juist goed geciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Quote: Op woensdag 09 juli 2008 14:49:17 schreef Dostojevski het volgende: Nee, want dat zou betekenen dat als ik tegen mijn vrouw zeg "Ik hou van je", ik in één klap miljarden mensen citeer die dit voor mij ook al hebben gezegd. Zo werkt het niet. Als je zegt: "Mozes zei: 'God is één'" dan citeer je. Precies. Wat ik eerder postte was geen citatie, dus ook geen slechte citatie. Er staan wel citaties van Jezus en Mozes (vrede zij met hen) in de Koran: 19:30. Hij (Jezus) zei: "Ik ben een dienaar van Allah. Hij heeft mij het Boek gegeven en mij tot een profeet gemaakt;" 2:67 En toen Mozes tot zijn volk zeide: "Waarlijk, Allah gebiedt u, een koe te slachten", Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Quote: Op woensdag 09 juli 2008 14:57:17 schreef dialoog_zoeker het volgende: [...]Precies. Wat ik eerder postte was geen citatie, dus ook geen slechte citatie. Er staan wel citaties van Jezus en Mozes (vrede zij met hen) in de Koran: 19:30. Hij (Jezus) zei : "Ik ben een dienaar van Allah. Hij heeft mij het Boek gegeven en mij tot een profeet gemaakt;" 2:67 En toen Mozes tot zijn volk zeide : "Waarlijk, Allah gebiedt u, een koe te slachten", Ok ik begrijp het punt, dan wil ik de betreffende Koranvers aanmerken voor plagiaat en deze bovenste twee als slechte citaten. Link naar bericht Deel via andere websites
dialoog_zoeker 0 Geplaatst 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2008 Wil je ook vele woorden van Jezus (vzmh) opmerken als een plagiaat? Hij citeerde Mozes (vzmh) veelvuldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten