Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Wel mooi op zich hoe de media ook van het feit dat er
niets gebeurt
weer nieuws maken.
knipoog_dicht.gif

Dat er niets gebeurt, kan dat te maken hebben met het feit dat het vrijdag is, de gebedsdag zeg maar bij de moslims? Kortom ze zijn vandaag met andere dingen bezig. Misschien hebben ze morgen wél tijd om een vlaggetje in de fik te steken.
puh2.gif

Het regent morgen smile.gif, op zondag is er voetbal, maandag gaat de politiebond verder met het CAO-voorstel, en de rest van de week kijken we naar de ontwikkelingen in Tibet.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Ik wilde inderdaad net zo'n reactie plaatsen. Dit hadden we zelf ook wel kunnen doen met windows movie maker...

Maargoed, desondanks ben ik wel benieuwd of er na dit filmpje eindelijk een normaal debat gaat plaats vinden.

Wolfgang Wilders heeft gezegd te willen praten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 553
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Koran in het Nederlands, om de teksten uit Fitna te vergelijken.

Zonder te downloaden, nl'se koranvertaling:

link

en

link


Samengevoegd:

Quote:

[...]

I know, maar dat betekent nog niet dat er een normaal debat gaat plaats vinden
knipoog_dicht.gif

Vroeger werd er juist op een normale manier debat gevoerd. Waarin ze samen zochten naar oplossingen. Nu is het meer een 'wedstrijdje' geworden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

20 uur later en er is nog steeds niets gebeurt, het is rustig in Nederland. Dus wat gaan wij doen? De vraag zo een 100 keer herhalen, afvragen hoe het toch zo rustig kan zijn. We bellen wat mensen in het buitenland, om te vragen of het daar ook rustig is. Ja, het is hier ook rustig. Dus, ja, wat nu... Jongens van de redactie, weten jullie zeker dat het rustig is gebleven. Ik lees hier dat het rustig is, kan iemand mij enig uitleg geven. Weet je wat? we zenden korte fragmenten uit van de Wilders collage, interviewen wat Moslims, en als er maar een iett zegt, nou dan zal Nederland het weten.

Raar, het is rustig?!

Mmhmm.

64d80ed4_downwithholland.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

20 uur later en er is nog steeds niets gebeurt, het is rustig in Nederland. Dus wat gaan wij doen? De vraag zo een 100 keer herhalen, afvragen hoe het toch zo rustig kan zijn. We bellen wat mensen in het buitenland, om te vragen of het daar ook rustig is. Ja, het is hier ook rustig. Dus, ja, wat nu... Jongens van de redactie, weten jullie zeker dat het rustig is gebleven. Ik lees hier dat het rustig is, kan iemand mij enig uitleg geven. Weet je wat? we zenden korte fragmenten uit van de Wilders collage, interviewen wat Moslims, en als er maar een iett zegt, nou dan zal Nederland het weten.

Raar, het is rustig?!

En als je heel eerlijk bent, hoelang geef je Wilders nog te leven?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik verwacht eigenlijk geen aanslag op zijn leven. Laten we niet vooruit lopen op zaken.

Theo van Gogh ging er ook niet van uit knipoog_dicht.gif

edit: die wilde ook geen beveiliging, dat is ook weer zo

Quote:

[...]Van die kleuters lig ik niet wakker.
rofl.gif

Die jongere generatie gaan iets later wel voor de problemen zorgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Theo van Gogh ging er ook niet van uit
knipoog_dicht.gif

Ik zie Wilders nou niet bepaald rondfietsen tegenwoordig. Daar wordt hij te goed voor beveiligd.

Quote:
[...]

Die jongere generatie gaan iets later wel voor de problemen zorgen.

Dat ligt er maar aan. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk. Wellicht denken zij precies hetzelfde over ons. smile.gif

Was de wereld nog maar simpel met een duidelijke scheidingslijn. Elke religie zijn eigen gebied.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Down with Holland betekent juist dat ze achter Holland staan. Is een uitdrukking. Alsof ik zeg: 'Down with ... ' dan sta ik er juist achter.

Ja... Ik geloof inderdaad dat er moslims op straat gingen in zo'n land ergens ver weg om hun respect te tonen voor Fitna.

Overigens is 'Down with Holland' een perfecte zin, 'Down with west' niet. Leg dat eens uit, ik mis namelijk een lidwoord.

edit: en ook een 'I am', overigens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja... Ik geloof inderdaad dat er moslims op straat gingen in zo'n land ergens ver weg om hun respect te tonen voor Fitna.

Overigens is 'Down with Holland' een perfecte zin, 'Down with west' niet. Leg dat eens uit, ik mis namelijk een lidwoord.

edit: en ook een 'I am', overigens.

Aan de andere kant zou "Down with Holland" in de zin van "Naar de grond met Nederland" wel heel erg vernederlandst Engels zijn.knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Aan de andere kant zou "Down with Holland" in de zin van "Naar de grond met Nederland" wel heel erg vernederlandst Engels zijn.
knipoog_dicht.gif

Ik had inderdaad moeten opmerken hoe goed die mensen zijn met Engels. Laten we datzelfde jongetje eens op deze foto zien, maar met een andere tekst van een willekeurige moslim:

64d80ed4_neermetholland.jpg

Daarnaast deze link:

Quote:

So keep warning, and we too will keep warning. Islaam denounces Democracy, Islaam denounces Christians and Jews, Islaam denounces the corruption of the disbelievers upon the earth, and Islaam is coming to crush the armies of disbelief and smash the false governments and religions of the world to bring humanity from darkness into light.

edit: ik loop me een ongeluk te editen met deze Credible-software door de URLs

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zie Wilders nou niet bepaald rondfietsen tegenwoordig. Daar wordt hij te goed voor beveiligd.

Als ze kwaad willen zullen ze dat ook echt wel doen. Bovendien gelooft zo'n terrorist (want zo noem ik die mensen wel) dat ie flink beloont wordt met zo'n daad. Kortom, ze hebben niets te verliezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik had inderdaad moeten opmerken hoe goed die mensen zijn met Engels. Laten we datzelfde jongetje eens op deze foto zien, maar met een andere tekst van een willekeurige moslim:

Daarnaast
link:

[...]

Ik begrijp je punt. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid