Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Hoezo niet? De VVD vindt de film ook slecht. Wat Verdonk vindt weet niemand, die geeft haar mening pas weer rond verkiezingstijd, maar ik gok dat ook zij kritiek zal hebben.

Rita Verdonk heeft haar mening al lang en breed gegeven.

de laatste Nieuwe Revu gaat hier op in.

Quote:
Geenstijl is sowieso subjectief. Maar kan zelfs subjectief en rechts zijn en toch deze film bagger vinden.

Deze hele site is subjectief, wat is je punt?

Quote:

Nouja de tekst is dan niet subjectief, maar alleen al aandacht aan zo'n flutdemonstratie geven lijkt me de situatie erger maken dan die in werkelijkheid is
puh2.gif

Een demonstratie is een demonstratie, nietwaar? Wie ben jij te bepalen of het flut of niet is? Dat is aan de site, en kennelijk vond GeenStijl het de moeite waard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 553
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Na het verschijnen van de film? Dat is snel, zeker voor een tijdschrift, aangezien de film nog maar 24 uur uit is. Ik vond het gewoon apart dat allerlei politici gisteravond een mening uitten over die film, maar dat ik Verdonk nergens zag.

Ik zeg niet dat het de meest recente (maar dat zal het wel zijn, neem ik aan) uitspraak is. Ik citeer: "Wilders roept wat en onze minister-president concludeert drie weken later dat het crisis is. Ik vind dat slecht leiderschap". Ik neem aan dat Verdonk daar nu ook bij gebleven is, gezien de uitspraak. Mag ik er ook op wijze dat de Nieuwe Revu één van de meest actuele magazines is.

Quote:
Ik reageer op
jouw
punt, dat je in dit geval niet op de subjectief-rechtse aard van GeenStijl kunt wijzen. Daarmee ben ik het niet eens, zoals ik heb uitgelegd.

Prima.

Quote:

Prachtig om te zien!
:-d

Hoe jullie kunnen blijven muggezifteren over 1 detail :-P

Want dat doen (troste) moslims immers niet?

(ik laat verdere berichten buiten beschouwing voor de goede orde)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mmhmm.

Natuurkundig gezien is het ‘nu’ een oneindig dunne grens tussen 2 zaken die niet bestaan, beste ArjenV, het perfecte Engels, en het hebben van een Geert Wilders pop. Jij, ArjenV, gaat volkomen blind op wat jou minister president je voorliegt.

Ik kan mij nog herinneren dat Saddam vrolijk wapperend met zijn baard, en handjes, een groep kindertjes benaderende, die de opdracht hadden vrolijk met hun vlaggetje te wapperen. Een van de wapper vrolijk met je vlag kindjes had zo haar eigen propaganda middagje, en besloot niet te vlaggen. Saddam, gorgelde wat woorden richting een van zijn aanhangers. Deze vrolijke militair pakte het handje van het niet willen wapperen met vlagje kind, en schudde bruut haar armpje uit de kom. Saddam en militair stonden met een brede lach voor te liegen dat het kindje haar emoties niet meer in de hand kon houden, toen Saddam zo dicht bij kwam.

Dus, ArjenV, op dit moment is het kabinet, de media, en jij, een beetje door de war dat er maar niets gebeurt. Dus wat doen we, we nodigen een mislukte rapper uit, die in Fitna verward word met Mohammed B, en branden deze vervolgens af aan tafel bij Pauw & Witteman. Er is niets he, onthoud dat, dus we gaan vrij dominant deze mislukte rapper vragen, waarom de vrouwen worden onderdrukt, waarom de vrouw 8 meter achter haar man moet lopen en meer van dat soort vooroordelen, die we eigenlijk al jaren weten. Begrijp je, ArjenV, waar ik heen wil, of moet ik het met plaatjes doen?

Quote:

[...]

En als je heel eerlijk bent, hoelang geef je Wilders nog te leven?

Mhhh, ik ken zijn medisch dossier niet, maar er vanuit gaande dat de mens 80 jaar kan worden, mits gezond leeft, dan denk ik zo een 30 jaar.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

I know, maar dat betekent nog niet dat er een normaal debat gaat plaats vinden
knipoog_dicht.gif

Ik weet dat jij het weet, wat wij weten te weten, maar denk jij, wanneer er een debat komt, dat onze inlichtingen dienst een soortgelijke actie in petto heeft als bij Pim Fortyn? Dus, een radicale islamitische wortel-knager, die in opdracht van, jij mag het zeggen, de trekker overhaalt?


Samengevoegd:

64d80ed4_downwithholland_1_.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zeg niet dat het de meest recente (maar dat zal het wel zijn, neem ik aan) uitspraak is. Ik citeer: "Wilders roept wat en onze minister-president concludeert drie weken later dat het crisis is. Ik vind dat slecht leiderschap". Ik neem aan dat Verdonk daar nu ook bij gebleven is, gezien de uitspraak. Mag ik er ook op wijze dat de Nieuwe Revu één van de meest actuele magazines is.

[...]

Prima.

[...]

Want dat doen (troste) moslims immers niet?

(ik laat verdere berichten buiten beschouwing voor de goede orde)

Ik zei niet dat ik dat niet doe ... ik zei dat ik dat prachtig vind. Soms doe ik dat ook ja ... dan denk ik ook achteraf: 'Prachtig! Hoe ik me liet meeslepen'.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is nu een paar dagen na de film. En alles is nog rustig. Geen grote rellen, geen massale vernielingen, geen woedende moslims op straat. Alles is ogenschijnlijk kalm en meerdere moslims hebben gezegd wel open te staan voor discussie. En eigenlijk ook Wilders-moe te zijn.

Voordat de film uitkwam, raakte niet-islamitisch Nederland in paniek, nam allerlei hevige maatregelen en schreeuwde moord en brand. En nadat de film uitkwam, blijf islamitisch Nederland tot nu toe vrij rustig. Je zou dus bijna kunnen zeggen: 1-0 voor islamitisch Nederland.

Tóch is het goed dat die heisa er is geweest. Want stel dat er wél herrie was uitgebroken na de film, maar de overheid geen maatregelen had genomen? Dan was er weer gedram geweest dat de overheid heeft liggen slapen en bepaald niet heeft geanticipeerd. Dan waren de Kamervragen niet van de lucht geweest.

Het goed doen kan de overheid tóch nooit volgens het volk, dus kan ze maar beter op eigen inzicht blijven sturen. En beter te voorzichtig zijn dan te laconiek. Tot nu toe is het rustig en hebben de moslims zich waardig gedragen hier. Maar ik denk dat we nu maar niet te hard van stapel moeten gaan lopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het is nu een paar dagen na de film. En alles is nog rustig. Geen grote rellen, geen massale vernielingen, geen woedende moslims op straat. Alles is ogenschijnlijk kalm en meerdere moslims hebben gezegd wel open te staan voor discussie. En eigenlijk ook Wilders-moe te zijn.

Voordat de film uitkwam, raakte niet-islamitisch Nederland in paniek, nam allerlei hevige maatregelen en schreeuwde moord en brand. En nadat de film uitkwam, blijf islamitisch Nederland tot nu toe vrij rustig. Je zou dus bijna kunnen zeggen: 1-0 voor islamitisch Nederland.

Tóch is het goed dat die heisa er is geweest. Want stel dat er wél herrie was uitgebroken na de film, maar de overheid geen maatregelen had genomen? Dan was er weer gedram geweest dat de overheid heeft liggen slapen en bepaald niet heeft geanticipeerd. Dan waren de Kamervragen niet van de lucht geweest.

Het goed doen kan de overheid tóch nooit volgens het volk, dus kan ze maar beter op eigen inzicht blijven sturen. En beter te voorzichtig zijn dan te laconiek. Tot nu toe is het rustig en hebben de moslims zich waardig gedragen hier. Maar ik denk dat we nu maar niet te hard van stapel moeten gaan lopen.

Ik heb net fitna bekeken....precies wat ik in gedachten had, en veel fragmenten uit dat filmpje(kan het geen film noemen) had ik ook al eerder gezien.

Aan het eind zag je kleine kinderen met bebloede hoofden en dan de moeder met een mes..maar dat is iets wat de sji'ieten alleen doen..en dat is een hele kleine minderheid van de moslims.

Straks gaan de mensen nog denken dat moslims hun kinderen moeten mishandelen met een mes..terwijl dat helemaal niet iets Islamitisch is nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afghanistan eist wereldwijd verbod Fitna

KABUL (ANP) - De regering van Afghanistan heeft zaterdag een wereldwijd verbod van de Koran-film van Geert Wilders geëist. Fitna ,,bevat beledigingen aan het adres van de grote profeet van de islam, Mohammad'', aldus een door het ministerie van Cultuur en Informatie in Kabul uitgegeven verklaring.

De publicatie van de film is ,,een verkeerde interpretatie van de vrijheid van meningsuiting, die zal leiden tot haat tussen de mensen van de wereld'', aldus de Afghaanse regering.

Diepe zucht......Willen ze daar misschien dan eigenlijk toch de Taliban weer terug?

Kabinet, haal alle Nederlandse soldaten gauw weer terug! De Afghanen willen helemaal geen dmocratie!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Afghanistan eist wereldwijd verbod Fitna

Thorgrem eist vrede en respect voor alle religies in Afghanistan.

En idd alle troepen gelijk ophalen. Laat ze zelf lekker gaar koken in dat land. Als je hulp niet gewenst is dan moet je ze lekker laten. Groot hek er om heen en over 100 jaar nog eens kijken of het wat geworden is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Tsja, als de VS dat nu direct hadden gedaan was ik het met je eens geweest. Maar Afghanistan is overrompeld, bezet en dat schept verantwoordelijkheden. Je zult het nu ook "netjes" achter moeten laten.

Waarom zouden wij de rotzooi van een ander op moeten ruimen? Laat de VS en GB dat lekker zelf doen.

Afghanistan is nooit wat geweest (in de moderne geschiedenis) en ik betwijfel of het ooit wat zal worden. Interventie van buitenaf helpt daar niet bij, het stelt slechts de natuurlijke ontwikkeling uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Waarom zouden wij de rotzooi van een ander op moeten ruimen? Laat de VS en GB dat lekker zelf doen.

Afghanistan is nooit wat geweest (in de moderne geschiedenis)

En wat zijn je criteria daarbij dan? Nooit wat geweest? Er leven wel MENSEN in dat land he, mensen van vlees en bloed die helemaal niks te maken hebben met politieke zaken en die gewoon net als jou een vredig en stabiel leven willen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vraag me ook af waarom Nederland zich heeft verbonden aan die oorlog.

Dat vraag ik me ook af. Alhoewel er wel wat voor de hand liggende redenen zijn.

Quote:

Maar feit is dat we dit hebben gedaan.

Politieke steun voor de oorlog ja. Wij hebben de aanval niet militair gesteund.

Quote:

En als je zo'n verantwoordelijkheid eenmaal op je hebt genomen, kan je je niet meer gaan terugtrekken als het akelig wordt.

Tot op zekere hoogte heb je daar gelijk in. Tot welke hoogte dat is blijft een vaag gebied. Wat mij betreft hebben we genoeg geprobeerd en blijkt alles wat wij doen niet te helpen. Waarom nog meer levens (en geld, geld wat goed gebruikt kan worden hier) verspillen aan een situatie die wij niet ten goede kunnen keren?

Het zijn gewoon vragen die ik mijzelf afvraag.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

En wat zijn je criteria daarbij dan? Nooit wat geweest?

Mijn standpunt wordt ingenomen door het feit dat het een land is wat nooit echt een geheel is geweest. Het zijn vrijwel altijd verschillende groepen geweest die met elkaar in oorlog waren voor de macht. De Russen hebben er niets bereikt ondanks de grote overmacht en zo zal de NAVO er ook niets bereiken.

Op een gegeven moment is er genoeg geprobeerd en kan men beter afstand houden om te kijken of dat wel resultaat opleverd.

Quote:

Er leven wel MENSEN in dat land he,

Dat lijkt me nogal logisch, anders was er geen probleem geweest.

Quote:

mensen van vlees en bloed

Ik persoonlijk ken geen ander type mensen.

Quote:

die helemaal niks te maken hebben met politieke zaken en die gewoon net als jou een vredig en stabiel leven willen.

Dat kan wel zo zijn, maar dan zullen ze dat zelf moeten bereiken, en ja dat kan generaties kosten. Maar militaire interventies van andere landen hebben niet altijd gewenst effect. Wij worden als bezettings macht gezien, en dat lijkt me niet juist. Laat ze dan maar op eigen benen staan. En dan leren ze wel lopen met vallen en opstaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid