RawRanX 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 18:36:30 schreef ThomasM het volgende: Wel mooi op zich hoe de media ook van het feit dat er niets gebeurt weer nieuws maken. Dat er niets gebeurt, kan dat te maken hebben met het feit dat het vrijdag is, de gebedsdag zeg maar bij de moslims? Kortom ze zijn vandaag met andere dingen bezig. Misschien hebben ze morgen wél tijd om een vlaggetje in de fik te steken. Het regent morgen , op zondag is er voetbal, maandag gaat de politiebond verder met het CAO-voorstel, en de rest van de week kijken we naar de ontwikkelingen in Tibet. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 19:24:57 schreef Liset het volgende: [...] Ik wilde inderdaad net zo'n reactie plaatsen. Dit hadden we zelf ook wel kunnen doen met windows movie maker... Maargoed, desondanks ben ik wel benieuwd of er na dit filmpje eindelijk een normaal debat gaat plaats vinden. Wolfgang Wilders heeft gezegd te willen praten. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 19:25:21 schreef RawRanX het volgende: Wolfgang Wilders heeft gezegd te willen praten. I know, maar dat betekent nog niet dat er een normaal debat gaat plaats vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 19:04:40 schreef RawRanX het volgende: Koran in het Nederlands, om de teksten uit Fitna te vergelijken. link Zonder te downloaden, nl'se koranvertaling: link en link Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 20:01:40 schreef Liset het volgende: [...] I know, maar dat betekent nog niet dat er een normaal debat gaat plaats vinden Vroeger werd er juist op een normale manier debat gevoerd. Waarin ze samen zochten naar oplossingen. Nu is het meer een 'wedstrijdje' geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 link Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 18:30:12 schreef RawRanX het volgende: 20 uur later en er is nog steeds niets gebeurt, het is rustig in Nederland. Dus wat gaan wij doen? De vraag zo een 100 keer herhalen, afvragen hoe het toch zo rustig kan zijn. We bellen wat mensen in het buitenland, om te vragen of het daar ook rustig is. Ja, het is hier ook rustig. Dus, ja, wat nu... Jongens van de redactie, weten jullie zeker dat het rustig is gebleven. Ik lees hier dat het rustig is, kan iemand mij enig uitleg geven. Weet je wat? we zenden korte fragmenten uit van de Wilders collage, interviewen wat Moslims, en als er maar een iett zegt, nou dan zal Nederland het weten. Raar, het is rustig?! Mmhmm. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 18:30:12 schreef RawRanX het volgende: 20 uur later en er is nog steeds niets gebeurt, het is rustig in Nederland. Dus wat gaan wij doen? De vraag zo een 100 keer herhalen, afvragen hoe het toch zo rustig kan zijn. We bellen wat mensen in het buitenland, om te vragen of het daar ook rustig is. Ja, het is hier ook rustig. Dus, ja, wat nu... Jongens van de redactie, weten jullie zeker dat het rustig is gebleven. Ik lees hier dat het rustig is, kan iemand mij enig uitleg geven. Weet je wat? we zenden korte fragmenten uit van de Wilders collage, interviewen wat Moslims, en als er maar een iett zegt, nou dan zal Nederland het weten. Raar, het is rustig?! En als je heel eerlijk bent, hoelang geef je Wilders nog te leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:09:19 schreef Michie23 het volgende: [...] En als je heel eerlijk bent, hoelang geef je Wilders nog te leven? Ik verwacht eigenlijk geen aanslag op zijn leven. Laten we niet vooruit lopen op zaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 22:01:32 schreef ArjenV het volgende: [...] Mmhmm. [afbeelding] Van die kleuters lig ik niet wakker. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:12:11 schreef Thorgrem het volgende: [...] Ik verwacht eigenlijk geen aanslag op zijn leven. Laten we niet vooruit lopen op zaken. Theo van Gogh ging er ook niet van uit edit: die wilde ook geen beveiliging, dat is ook weer zo Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:17:25 schreef Bonaventura het volgende: [...]Van die kleuters lig ik niet wakker. Die jongere generatie gaan iets later wel voor de problemen zorgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:18:56 schreef ArjenV het volgende: [...] Theo van Gogh ging er ook niet van uit Ik zie Wilders nou niet bepaald rondfietsen tegenwoordig. Daar wordt hij te goed voor beveiligd. Quote: [...] Die jongere generatie gaan iets later wel voor de problemen zorgen. Dat ligt er maar aan. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk. Wellicht denken zij precies hetzelfde over ons. Was de wereld nog maar simpel met een duidelijke scheidingslijn. Elke religie zijn eigen gebied. Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Down with Holland betekent juist dat ze achter Holland staan. Is een uitdrukking. Alsof ik zeg: 'Down with ... ' dan sta ik er juist achter. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:28:19 schreef Trotse-Moslim het volgende: Down with Holland betekent juist dat ze achter Holland staan. Is een uitdrukking. Alsof ik zeg: 'Down with ... ' dan sta ik er juist achter. Ja... Ik geloof inderdaad dat er moslims op straat gingen in zo'n land ergens ver weg om hun respect te tonen voor Fitna. Overigens is 'Down with Holland' een perfecte zin, 'Down with west' niet. Leg dat eens uit, ik mis namelijk een lidwoord. edit: en ook een 'I am', overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:30:16 schreef ArjenV het volgende: [...] Ja... Ik geloof inderdaad dat er moslims op straat gingen in zo'n land ergens ver weg om hun respect te tonen voor Fitna. Overigens is 'Down with Holland' een perfecte zin, 'Down with west' niet. Leg dat eens uit, ik mis namelijk een lidwoord. edit: en ook een 'I am', overigens. Aan de andere kant zou "Down with Holland" in de zin van "Naar de grond met Nederland" wel heel erg vernederlandst Engels zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:34:05 schreef Bonaventura het volgende: [...]Aan de andere kant zou "Down with Holland" in de zin van "Naar de grond met Nederland" wel heel erg vernederlandst Engels zijn. Ik had inderdaad moeten opmerken hoe goed die mensen zijn met Engels. Laten we datzelfde jongetje eens op deze foto zien, maar met een andere tekst van een willekeurige moslim: Daarnaast deze link: Quote: So keep warning, and we too will keep warning. Islaam denounces Democracy, Islaam denounces Christians and Jews, Islaam denounces the corruption of the disbelievers upon the earth, and Islaam is coming to crush the armies of disbelief and smash the false governments and religions of the world to bring humanity from darkness into light. edit: ik loop me een ongeluk te editen met deze Credible-software door de URLs Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:22:07 schreef Thorgrem het volgende: [...] Ik zie Wilders nou niet bepaald rondfietsen tegenwoordig. Daar wordt hij te goed voor beveiligd. Als ze kwaad willen zullen ze dat ook echt wel doen. Bovendien gelooft zo'n terrorist (want zo noem ik die mensen wel) dat ie flink beloont wordt met zo'n daad. Kortom, ze hebben niets te verliezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:36:59 schreef ArjenV het volgende: [...] Ik had inderdaad moeten opmerken hoe goed die mensen zijn met Engels. Laten we datzelfde jongetje eens op deze foto zien, maar met een andere tekst van een willekeurige moslim: [afbeelding] Daarnaast Å“fitna?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>Â-movie-has-created-more-mujaahideen-amongst-the-muslims/' target='_blank'>deze link: [...] Ik begrijp je punt. Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Door geenstijl. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 23:44:36 schreef Bonaventura het volgende: Door geenstijl. GeenStijl maakt die foto's niet, die plaatsen ze alleen. Mag ik je er overigens aan herinneren dat GeenStijl de film zelf ook slecht vond, dus van subjectief-rechts gedrag kun je in dit geval al niet echt meer spreken. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Mwah, van opblazen door GeenStijl is geen sprake. De tekst erbij spreekt boekdelen. Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten