Spring naar bijdragen

Bin Laden neerschieten?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Natuurlijk zal ik hem neer schieten, simpel omdat Bin laden een radicalenmoslim is, ik zou ook graag de Paus neer willen schieten.

Nu we toch bezig zijn pleuren we elke radicalengelovigen op een eilandje en gooien we der een boom op.

Is dat niet vet?

En dan beginnen we met jou! De paus neerschieten, wat een lachertje. Wie is hier nou "radicaal".

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Natuurlijk zal ik hem neer schieten, simpel omdat Bin laden een radicalenmoslim is, ik zou ook graag de Paus neer willen schieten.

Nu we toch bezig zijn pleuren we elke radicalengelovigen op een eilandje en gooien we der een boom op.

Is dat niet vet?

een boom is prima mag het een bananenboom zijn dan hebben we wat te eten. mag ik trouwes je flootje lenen dan kan ik terug varen naar het vaste land

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Natuurlijk zal ik hem neer schieten, simpel omdat Bin laden een radicalenmoslim is, ik zou ook graag de Paus neer willen schieten.

Nu we toch bezig zijn pleuren we elke radicalengelovigen op een eilandje en gooien we der een boom op.

Is dat niet vet?

Jattum! Opzouten met die radicaalgelovigen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Natuurlijk zal ik hem neer schieten, simpel omdat Bin laden een radicalenmoslim is, ik zou ook graag de Paus neer willen schieten.

Dat is zeker een goed idee! Ik denk dat jij en keizer Nero goede vriendjes zouden kunnen zijn geweest.

Jij lijkt me ook wel het typetje dat z'n tuin met brandende christenen zou verlichten. flower.gif

Quote:
Nu we toch bezig zijn pleuren we elke radicalengelovigen op een eilandje en gooien we der een boom op.

Is dat niet vet?

Zeker, als jij graag op een eilandje met een boom wilt wonen moet je dat zeker doen.

Wat dacht je van een Spar? Dan kun je daar in december een kerstboom van maken en 'vrede op aarde' gaan zingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Natuurlijk zal ik hem neer schieten, simpel omdat Bin laden een radicalenmoslim is, ik zou ook graag de Paus neer willen schieten.

Nu we toch bezig zijn pleuren we elke radicalengelovigen op een eilandje en gooien we der een boom op.

Is dat niet vet?

O help, we hebben een radicale atheïst in ons midden. Nou, we weten wel wat dáárvan komt hè...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vul in plaats van Bin Laden, George Bush in, en deze topic met haar reacties zal als radicaal en terreurverheerlijking worden gezien..

Wat een hypocrisie!

En dat terwijl Bush verantwoordelijk is voor veel meer doden (burgerslachtoffers) dan Bin Laden.

Overigens geloof ik niet in dat hele Al Qaida-gedoe. De Amerikanen en zionisten hebben er veel meer mee te maken dan iedereen denkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vul in plaats van Bin Laden, George Bush in, en deze topic met haar reacties zal als radicaal en terreurverheerlijking worden gezien..

Wat een hypocrisie!

En dat terwijl Bush verantwoordelijk is voor veel meer doden (burgerslachtoffers) dan Bin Laden.

Overigens geloof ik niet in dat hele Al Qaida-gedoe. De Amerikanen en zionisten hebben er veel meer mee te maken dan iedereen denkt.

Natuurlijk. Interne kritiek binnen de islam op aanhangers daarvan is nog steeds uit den boze zo te zien. Dan maar de ogen sluiten en de schuld afschuiven. Te lachwekkend gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Natuurlijk. Interne kritiek binnen de islam op aanhangers daarvan is nog steeds uit den boze zo te zien. Dan maar de ogen sluiten en de schuld afschuiven. Te lachwekkend gewoon.

Het is gewoon een feit dat Bush verantwoordelijk is voor veel meer burgerdoden en dat hij de grootste terrorist is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Feiten onderbouwen graag.

De, door Bush geleidde, oorlog in Afghanistan en Irak (dagelijks vallen er tientallen doden) heeft al tot veel meer slachtoffers geleid dan de aanslagen van Al Qaida en dan heb ik het nog niet eens over de vele Palestijnse doden waar de VS indirect aan schuldig zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

De, door Bush geleidde, oorlog in Afghanistan en Irak (dagelijks vallen er tientallen doden) heeft al tot veel meer slachtoffers geleid dan de aanslagen van Al Qaida en dan heb ik het nog niet eens over de vele Palestijnse doden waar de VS indirect aan schuldig zijn.

feiten zei ik, niet een mooi verhaaltje. Maar schijnbaar is het dus enkel een mooi verhaaltje en kun je het niet staven. Spijtig hoor. Maar dat jij het niet kan onderbouwen is natuurlijk ook een zionistisch complot tegen het o zo zielige islamitische volk. Die slachtoffer rol raakt een keer uitgewerkt hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zou hem niet doodschieten, behalve uit zelfverdediging.

Quote:
een oog voor een oog, een tand voor een tand, een hand voor een hand, een voet voor een voet, ( Ex 21,24 )

Ik zou hem doodschieten uit zelfverdedeging. Of is dat biblicistisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vul in plaats van Bin Laden, George Bush in, en deze topic met haar reacties zal als radicaal en terreurverheerlijking worden gezien..

Wat een hypocrisie!

En dat terwijl Bush verantwoordelijk is voor veel meer doden (burgerslachtoffers) dan Bin Laden.

Overigens geloof ik niet in dat hele Al Qaida-gedoe. De Amerikanen en zionisten hebben er veel meer mee te maken dan iedereen denkt.

Vooral snel de Joden de schuld geven. Mag ik vragen waar dat voor nodig is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

feiten zei ik, niet een mooi verhaaltje. Maar schijnbaar is het dus enkel een mooi verhaaltje en kun je het niet staven. Spijtig hoor. Maar dat jij het niet kan onderbouwen is natuurlijk ook een zionistisch complot tegen het o zo zielige islamitische volk. Die slachtoffer rol raakt een keer uitgewerkt hoor.

Wat begrijp je er niet aan dat Bush verantwoordelijk is voor alle doden door zijn georganiseerde oorlogen in Afghanistan en Irak. Kijk maar naar het nieuws en je ziet dagelijks de doden die er zijn te betreuren. Met dank aan Bush en de Amerikaanse regering die veel meer bloed aan z'n handen heeft dan Osama Ben Laden


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Vooral snel de Joden de schuld geven. Mag ik vragen waar dat voor nodig is?

Geen woorden in mond leggen. Ik heb het nergens over joden, alleen over de zionistische israeliers. En hun invloed op de Amerikaanse politiek is overduidelijk. Het is niet toevallig dat steeds de vijanden van Israel (Irak, nu Iran) bedreigd worden door de VS.

En hoe toevallig is het dat er géén joden omkwamen tijdens 11 september (er werken zeer veel joden in het WTC die die dag niet naar hun werk gingen) en dat er nooit een aanslag gepleegd is in Israel door Al Qaida.. terwijl je dat wel zou verwachten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wat begrijp je er niet aan dat Bush verantwoordelijk is voor alle doden door zijn georganiseerde oorlogen in Afghanistan en Irak. Kijk maar naar het nieuws en je ziet dagelijks de doden die er zijn te betreuren. Met dank aan Bush en de Amerikaanse regering die veel meer bloed aan z'n handen heeft dan Osama Ben Laden

Ik begrijp prima wat je wil zeggen beste kerel. Alleen jij presenteert iets al een feit. Dan wil ik daar onderbouwingen voor zien en niet een mooi verhaal. Hoe moeilijk kan het zijn iets wat volgens jou een feit is te staven met gegevens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Geen woorden in mond leggen. Ik heb het nergens over joden, alleen over de zionistische israeliers. En hun invloed op de Amerikaanse politiek is overduidelijk. Het is niet toevallig dat steeds de vijanden van Israel (Irak, nu Iran) bedreigd worden door de VS.

Zijn zionistische Israeliers geen Joden?

Nee, dat is inderdaad niet toevallig. Maar misschien heeft dat meer te maken met de houding van Irak in het verleden en Iran in het heden als met de invloed van zionisten op de Amerikaanse politiek.

Als hun invloed op de Amerikaanse politiek overduidelijk is, dan kost het je vast geen moeite om die invloed moeiteloos bloot te leggen aan de hand van enkele concrete voorbeelden.

Quote:
En hoe toevallig is het dat er géén joden omkwamen tijdens 11 september (er werken zeer veel joden in het WTC die die dag niet naar hun werk gingen) en dat er nooit een aanslag gepleegd is in Israel door Al Qaida.. terwijl je dat wel zou verwachten?

Even voor de goede orde, jij wil hier beweren dat alle joden die in het WTC werkte vantevoren op de hoogte zijn gesteld van de aanslagen?

Dus omdat er nog nooit een aanslag door Al Qaida in Israël is gebeurd hebben zij een aandeel gehad in de aanslagen op het WTC? Lijkt me een hele onzuivere redenering. De eerste stelling leidt absoluut niet automatisch tot de tweede conclusie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Salam,

Laten we eerlijk zijn dat we Osama Ben Laden niet persoonlijk

kennen maar een beeld over hem hebben van wat de media over

hem te zeggen heeft. Er zijn gelukkig ( met de hulp van Allah ) miljoenen mensen wakker geworden over de zaak 9/11 dat het

door Bush zelf georganiseerd is met als doel de islamisering

te stoppen. Integendeel heeft het een averechts gewerkt waardoor

er duizenden mensen bekeerd zijn tot de islam.

We kennen Osama niet en als hij volgens de Koran handelt ben

ik met hem, handelt hij anders dan de islam ben ik tegen hem

zo simpel. Je kan een persoon niet afschieten op geruchten smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Salam,

Laten we eerlijk zijn dat we Osama Ben Laden niet persoonlijk

kennen maar een beeld over hem hebben van wat de media over

hem te zeggen heeft. Er zijn gelukkig ( met de hulp van Allah ) miljoenen mensen wakker geworden over de zaak 9/11 dat het

door Bush zelf georganiseerd is met als doel de islamisering

te stoppen. Integendeel heeft het een averechts gewerkt waardoor

er duizenden mensen bekeerd zijn tot de islam.

We kennen Osama niet en als hij volgens de Koran handelt ben

ik met hem, handelt hij anders dan de islam ben ik tegen hem

zo simpel. Je kan een persoon niet afschieten op geruchten
smile.gif

Je gelooft het zelf?

Ik heb altijd gedacht als men vertelde dat veel moslims deze mening hebben dat dat een soort overdrijving was en dat in de praktijk dit werkelijk excessen waren. Maar deze mening durf jij hier gewoon te verkondigen? Echt onvoorstelbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Salam,

Laten we eerlijk zijn dat we Osama Ben Laden niet persoonlijk

kennen maar een beeld over hem hebben van wat de media over

hem te zeggen heeft.

Hoe zit dat volgens jou dan met die filmpjes van Ben Laden zelf?

Quote:
Er zijn gelukkig ( met de hulp van Allah ) miljoenen mensen wakker geworden over de zaak 9/11 dat het

door Bush zelf georganiseerd is met als doel de islamisering

te stoppen. Integendeel heeft het een averechts gewerkt waardoor

er duizenden mensen bekeerd zijn tot de islam.

Ondanks dat ik je suggestie van Bush gedeeltelijk deel, denk ik dat je zijn motivatie niet helemaal begrepen hebt. Denk je werkelijk dat iemand als Bush zich druk maakt over "Islamisering"?

Geld lijkt me een grotere motivatie... (we hebben het tenslotte over een Amerikaan knipoog_dicht.gifwidegrin.gif)

Quote:
We kennen Osama niet en als hij volgens de Koran handelt ben

ik met hem, handelt hij anders dan de islam ben ik tegen hem

zo simpel. Je kan een persoon niet afschieten op geruchten
smile.gif

De media zal vast een hoop troep de wereld in helpen, maar je maakt mij niet wijs dat het alleen maar geruchten zijn, bewijs dat maar eens...

Quote:
Je gelooft het zelf?

Ik heb altijd gedacht als men vertelde dat veel moslims deze mening hebben dat dat een soort overdrijving was en dat in de praktijk dit werkelijk excessen waren. Maar deze mening durf jij hier gewoon te verkondigen? Echt onvoorstelbaar.

Dank je flower.gif

Gelukkig zijn er verschillende onderzoekers geweest die hebben aangetoont dat het allemaal wat minder toevallig was dan wij dachten...

* Diana gaat even zoeken naar de onderbouwing, maar dan wel in een ander topic knipoog_dicht.gif

Wanneer ik Bin Laden tegen zou komen zou ik hem niet dood kunnen schieten, zo ben ik simpel weg niet. Wel zou ik hem in zijn been, arm ofzo schieten. (waarbij hij geluk heeft dat ik niet zijn hoofd of hart raakt want ik heb geen schiet ervaring)...

Ik kan niet oordelen en zou dan ook niet willen oordelen, dat laat ik aan anderen en uiteindelijk aan God over!

Liefs Diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid