Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik drink geen koffie, voor mij hoeft het niet. Ik kan wel snappen dat het handig is, zo'n plaats waar je even snel een koffie kunt gaan halen, maar dat kan je nu toch ook al in de Panos enzo, niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Omdat er al genoeg erg leuke grand cafe's zijn waar je een broodje kunt eten en koffie kunt drinken vaak in een mooi gebouw, sfeervol ingericht. Een stukje cultuur zal doodgeconcurreerd worden en dus verdwijnen.

Dus nee ik zit er niet op te wachten, al die eenheidsworst.

I agree smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de mensen die denken dat starbucks alleen maar koffie hebben, gaat er nog een wereld open als ze daadwerkelijk bij starbucks komen...

Er zijn heel wat keuze mogelijkheden van ijs drankjes, sapjes, thee, koffie en ga zo maar door...

Wanneer wij de starbucks op de hoek van de straat binnen liepen dan was het: "Het zelfde als altijd?"... party.gifparty.gifparty.gif

Naar mijn idee was starbucks ook niet zo duur in Vancouver, in vergelijking met andere soortgelijke zaakjes. Ik vond de assosoires die er verkocht werden ook altijd wel leuk smile.gif

Het amerikaniseren valt denk ik nog best wel mee, ik vond persoonlijk dat er op deze manier meer sociale contacten ontstonden bij ons in de straat, dat was ook best leuk. I.p.v. bij de buren op de koffie, ga je gezellig naar starbucks.

Voor mij had het wel wat!

Liefs Diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben er tegen. Ik vind het jammer wanneer er steeds meer dezelfde zaken komen over de hele wereld. Overal een McDonalds, overal een H&M, overal een Starbucks. Het is veel leuker wanneer je naar het buitenland kunt gaan en daar typisch buitenlandse dingen kunt eten/drinken (tot op zekere hoogte dan wel widegrin.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Voor de mensen die denken dat starbucks alleen maar koffie hebben, gaat er nog een wereld open als ze daadwerkelijk bij starbucks komen...

Er zijn heel wat keuze mogelijkheden van ijs drankjes, sapjes, thee, koffie en ga zo maar door...

Ze hebben er ook heel lekkere koekjes, donuts, taartpunten en ga zo maar door... en in Bochum kon je ook koffiebonen of gemalen koffie kopen. En Starbucks merchandise als bekers, glazen etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op Schiphol zit er eentje, vertelde mijn zus. We hebben al enorm zitten fantaseren over een smokkelhandel van de Starbucks (die na de douane zit) naar de "buitenwereld" met natuurlijk koffie en ook witte chocolademelk (dat leek m'n zus wel wat). Lol!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid