Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Inderdaad, en dat bedrijf is in 69 overgenomen door Douwe Egberts, jonge padawan. Ik ben de koffie grootverbruiker van dit forum, vertrouw op mijn alwetendheid.
knipoog_dicht.gif

Vergeef mij mijn achterdocht o wijze Eldar. De krachten van het duistere Starbucks hebben mij al zover aangetast dat zelf de schone goede gezangen van de Elfen op mij overkomt als duisternis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Mc donalds heeft anders kwalitatief goed vlees , ze gebruiken nauwelijks varkensvlees dus wat dat betreft is het al beter dan een gemiddelde maaltijd van een Hollands gezin.

Mc Donalds is gewoon voedsel, en starbucks is koffie.. jij vindt het alleen niet zo lekker.. en dat mag. smile.gif Welke koffie heb je trouwens gehad daar?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mc donalds heeft anders kwalitatief goed vlees , ze gebruiken nauwelijks varkensvlees dus wat dat betreft is het al beter dan een gemiddelde maaltijd van een Hollands gezin.

Mc Donalds is gewoon voedsel, en starbucks is koffie.. jij vindt het alleen niet zo lekker.. en dat mag.
smile.gif
Welke koffie heb je trouwens gehad daar?

Is Mc Donalds niet de zaak zonder smaak.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laten men wel wezen de Starbuckskoffie is de koffie van de waan van de dag,Starbuckskoffie durf je nog geen eens aan de krijgsgevangenen te geven.

Een goed kop koffie is Hollands vers gezet en geurig,daar buiten is de koffie uit Italie aan te bevelen,maar dan meer ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alleen maar omdat men er kinderachtige smaakjes in gooit maakt iets nog geen goede koffie. Starbucks is echt baggerkoffie. Maar ja, ik heb een kennis die officieel barista is (niet zo'n neppe Starbucks-'barista' die twee uurtjes praktijkoefening heeft gehad om te weten hoeveel amandelsiroop je nou in die prut moet gooien wil het ergens naar smaken doet en die een A4-tje met info door moest lezen en toen aan de slag kon.)dus die weet tenminste hoe je een goeie espresso voor moet schotelen.

Geef mij maar een échte cappucino. De amerikanisatie van de samenleving vind ik niet zo'n groot probleem, maar aub via een andere weg dan Starbucks koffie.

Coffee Company is zelfs nog ietjes beter dan dat spul. En ach, de koffie van Bagels & Beans is nog wel te pruimen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid