Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

liever vandaag nog!!

het concept is gewoon goed, en de koffie ook! maar de chocomel is het allerlekkerst!!

koffie is zeker geen koffie, alle koffie is verschillend, vers gemalen bonen onder hoge druk gezet smaakt natuurlijk vele male lekkerder dan een bakkie pleur uit een goedkoop koffiezet apparaatje.

wist je dan 70%!!! van de nederlanders douwe egberts punten spaart.

snap niet dat DE, niets ziet in de formule van starbuck, als ze slim waren hadden ze nu al velen van dat soort shops neer gezet, met te chille stoelen en goede koffie!

en brownies! (die brownies op lowlands kwamen uit de bijenkorf bakkerijen en ik heb er echt zooooooo veel van gegeten!)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

snap niet dat DE, niets ziet in de formule van starbuck, als ze slim waren hadden ze nu al velen van dat soort shops neer gezet, met te chille stoelen en goede koffie!

Café DE

engel.gif

Ook erg lekker, erg gezellig en ik ken er hier in de buurt toch zeker 2 smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik hoef geen dubbelbeschuimde extra feestelijke ,van speciale eigengebrande bonen koffie, of weet ik veel wat allemaal. Ik ben tevree met een simpel kopje koffie.

Je drinkt Kanis & Gunnink koffie, met de slogan; Doe maar gewoon Kanis & Gunnink. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

er is er -als ik het goed heb- eentje áchter de douane én eentje in het kantoor van Nike. Maar niet eentje waar je zo maar ff langs kunt om 'n bakkie leut te halen.

Misschien telt 'ie niet mee omdat 'ie achter de douane staat? verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Gast Anon_phpbb

Beetje oud topic misschien, maar ik vind starbucks ook errug lekker. Ik vind het op Schiphol alleen wel heel erg duur. Is het in Amerika.. Engeland enzo goedkoper of net zo duur? (Op schiphol was het 5 euro voor zo'n kleine beker die eigenlijk heel groot was smile.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

En wat voorn koffie is dan die van 50 cent? Gewoon normale koffie waarschijnlijk.. Dat is dus echt een wereld van verschil. Dat drink je niet zozeer omdat het zo lekker is (iedereen moet ook léren koffiedrinken, omdat het in het begin vies is), maar omdat je gewoon verslaafd bent aan cafeïne. Bij starbucks heb je allemaal verschillende smaakjes en drink je koffie omdat het LEKKER is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En wat voorn koffie is dan die van 50 cent? Gewoon normale koffie waarschijnlijk.. Dat is dus echt een wereld van verschil. Dat drink je niet zozeer omdat het zo lekker is (iedereen moet ook léren koffiedrinken, omdat het in het begin vies is), maar omdat je gewoon verslaafd bent aan cafeïne. Bij starbucks heb je allemaal verschillende smaakjes en drink je koffie omdat het LEKKER is.

Voor die 4,50 die je in de zak houd kun je vast wel een lekker kroketje uit de muur trekken, dat is pas lekker. En dan hou je ook nog 3,50 over. Daarvoor kun je nog een zwerver blij maken, dan hou je nog 2,50 over en daar koop je dan lekker een krantje voor voor op de terugweg met de trein naar huis.

Dan heb je:

Koffie

Gedoneerd voor goed doel

Kroket

Krant

Goed gevoel

big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

K eet geen kroketten.. word je dik van. Bovendien is Starbucks ook erg gezellig. Dus dan heb je; verrukkelijke koffie EN gezelligheid EN een goed gevoel.. big-smile.gif

Maar het blijft wel heel duur smile.gif .. Daarom vroeg ik ook of het in het oorspronkelijke land Amerika ook zo duur is..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid