Feebs 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Quote: Op maandag 07 april 2008 20:51:48 schreef Flipper het volgende: Nou ja, ik kan natuurlijk legio andere voorbeelden noemen natuurlijk. Dit is er maar eentje... uit duizenden hoor ! Kortom: piercings ??? Neen, bedà nkt ! Wég ermee ! Flipper Vast ook van die dingen die je dagelijks meemaakt . Leuk om te weten dat jij er niet van houdt, vooral niet nemen! Ik blijf m'n piercing leuk vinden! Ookal issie blijkbaar levensgevaarlijk. Ik kan er truukjes mee Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 jij hebt een tongpiercing? (tenminste, ik zie wel vaker meiden raar doen met hun tongpiercing, vandaar) ik vind het leuk. als bovenin je oor meetelt heb ik er dar 4, 1 in me neus en 1 in me tepel. ik wil nog een labret maar ik weet nog neit of ik dat wel ga doen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Nope, een labret.. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 oeh w00t.. *is jaloers* maar wat in vetersnaam kun je er mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Ik ga er wel een keer een filmpje van proberen te maken! Kun je het zelf zien ! Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Bij onze geboorte zijn (normaal gesproken) onze lichamen al af. Wij behoeven daar niets meer aan toe te voegen hoor ! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 * Corientje123 is benieuwd naar het filmpje van feebs Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst 8 april 2008 Admod note: offtopic posts verwijderd Flipper, je mening over piercings is ons nu duidelijk, of je het filmpje wil zien ja of nee was ons na 1 post ook duidelijk, voorkom slowchat en herhaling van posts. Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 eén van mijn favoriete onderwerpen ik heb zelf 10 piercings (genoeg mensen vinden mij te jong, met mijn 15 jaar maar het is en blijft legaal, gelukkig ) Ben er erg blij mee, en vind er eerlijk gezegd niks verkeerds aan. Snap het heel goed als mensen dat wel vinden hoor. Maar ik vind het een verijking van me zelf(Nu niet gaan zeggen dat ik al perfect ben, want dat weet ik xp.) Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 De Zeeuwen(mannen) hebben al eeuwen mooie oorringen aan,dus een ring hier en daar is niet zo vreemd,bot in neus en veer in kont het kan allemaal,de smaak en de stijl is een andere zaak,plus de waan van de dag,vandaag lelijk morgen weer mooi;tel uit je winst. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Quote: Op zondag 18 mei 2008 00:22:01 schreef Bunny x] het volgende: eén van mijn favoriete onderwerpen ik heb zelf 10 piercings (genoeg mensen vinden mij te jong, met mijn 15 jaar maar het is en blijft legaal, gelukkig ) Ben er erg blij mee, en vind er eerlijk gezegd niks verkeerds aan. Snap het heel goed als mensen dat wel vinden hoor. Maar ik vind het een verijking van me zelf(Nu niet gaan zeggen dat ik al perfect ben, want dat weet ik xp.) Mag ik vragen waar je al die piercings hebt dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Hihi ik wilde net hetzelfde vragen. Ik heb zelf alleen een tongpiercing, jippi Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Quote: Op zondag 18 mei 2008 00:22:01 schreef Bunny x] het volgende: eén van mijn favoriete onderwerpen ik heb zelf 10 piercings (genoeg mensen vinden mij te jong, met mijn 15 jaar maar het is en blijft legaal, gelukkig ) Ben er erg blij mee, en vind er eerlijk gezegd niks verkeerds aan. Snap het heel goed als mensen dat wel vinden hoor. Maar ik vind het een verijking van me zelf(Nu niet gaan zeggen dat ik al perfect ben, want dat weet ik xp.) zijn je ouders overal mee naar toe geweest dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 ja ze zijn overal mee heen geweest ik zal even mn lijstje opnoemen xD 4x Helix 1x tragus 1x neus 1x navel 1x labret 1x septum 1x microdermal tussen m'n borsten Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Een Microdermal of gewoon een piercing/staafje die ondiep onder de huid zit zeg maar? In beide gevallen, op je 15e, doe je goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 geen surface, een microdermal. Ja, ik vind ook dat ik het goed doe Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 Ja ik weet wat een microdermal is, ik vroeg het me alleen af omdat ik tot nog toe alleen surface piercings daar ken. Maar had je piercer er geen problemen mee op die leeftijd je daar te piercen? Toestemming van je ouders of niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 nee hoor. Gelukkig niet. ik weet dat veel piercers dat niet onder de 16 doen maar ''mijn'' piercer doet het wel anders had ik wel even een jaartje willen wachten hoor, ik ben niet zo'n 'ik heb het in mn hoofd dus ik wil het' type Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2008 En je ouders zijn het ook eens met al je piercings? Ik weet namelijk nog dat mijn moeder ontzettend moeilijk deed toen ik op mijn 16de een navelpiercing wilde. Uiteindelijk moest ik het zelf maar uitzoeken en wilde me vader wel mee voor toestemming. Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 ja, anders zou mn moeder niet meegaan (en geen toestemming geven natuurlijk) Met mijn vader heb ik niet zo veel te maken eerst deed mn moeder wel moeilijk, toen ik navelpiercing wou en met mn labret ook nog. Maar toen ze zag dat ik het echt wou vond ze het wel okay. Ik betrek haar er ook in Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op zondag 18 mei 2008 20:48:12 schreef Bunny x] het volgende: ja ze zijn overal mee heen geweest ik zal even mn lijstje opnoemen xD 4x Helix 1x tragus 1x neus 1x navel 1x labret 1x septum 1x microdermal tussen m'n borsten Ik heb eens gelezen dat zo'n laatste piercing meestal gaat uitscheuren en dat je dan een litteken krijgt. Verder vind ik het zelf ook een beetje ordi, maar goed.. jou lichaam.. Ik snap alleen niet waarom je moeder er toestemming voor geeft, als je 15 bent kun je zoveel 'heel graag willen' , maar het is niet altijd goed. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 joh, je kunt complete boekenkasten vullen met dingen die jij niet snapt. bemoei je nou maar gewoon met je eigen zaken, in plaats van haar moeder te bekritiseren. Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Quote: Op maandag 19 mei 2008 16:46:37 schreef Luxuria het volgende: [...] Ik heb eens gelezen dat zo'n laatste piercing meestal gaat uitscheuren en dat je dan een litteken krijgt. Verder vind ik het zelf ook een beetje ordi, maar goed.. jou lichaam.. Ik snap alleen niet waarom je moeder er toestemming voor geeft, als je 15 bent kun je zoveel 'heel graag willen' , maar het is niet altijd goed. nee, bij een microdermal juist niet. Je bedoelt (aan wat ik hoor) een Surface piercing. en over dat het ordi is en dat het 'niet goed is'. Ze kunnen er altijd weer uit (en dat beseft mijn moeder ook ) Maar zoals ik volgens mij eerder ook al zei is dat ik echt wel goed kan na denken over zulke dingen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 Och, als puber gingen wij ook gezellig met het hele gezinnetje naar de piercingstudio hoor. Ik kreeg er eentje voor m'n vijftiende verjaardag, broerlief voor z'n dertiende verjaardag, en mama ging mee om ons handje vast te houden want we waren wel stoer, maar nu ook niet zó stoer. Niet alle ouders vinden dat een probleem, dat betekent niet dat het onverantwoordelijke ouders zijn die zomaar alles goed vinden ofzo, voor als iemand dat zou denken. Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2008 ik heb er nu bijna een jaar eentje in mn neus, maar kwil dr nog meer khou ervan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten