Minifan 0 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Toch wel? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik had er vrij weinig van verwacht, maar het was echt slechter dan slecht. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Ik kijk nu Mirrors 2. Paniek in de tent Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Hij is wel een beetje spacend Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2010 Net voor het eerst Komt Een Vrouw Bij De Dokter gekeken. Wat een heftige en intense film zeg.. ben er echt even stil van. had het boek al gelezen, maar nu wordt het helemaal visueel. Wauw... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Nog even op toevoegen (was gisteren te moe ) dat ik, net als in het boek, Stijn zo snapte! Het is niet goed te praten dat hij vreemdgaat terwijl zijn eigen vrouw kanker heeft. Maar het mooie vind ik, en dat kwam in de film ook onwijs goed naar voren, dat juist zÃjn lijden zo naar voren komt. Natuurlijk is het erg dat zn vrouw kanker heeft en dat is ook gewoon onmenselijk zwaar. Maar vaak wordt het gevoel van een partner daarbij vergeten. Die daar ook maar mee te maken krijgt, zn vrouw (in dit geval) moet verzorgen, kots op moet ruimen, haar overal heen moet tillen, mee moet naar chemo's en bestralingen. en dát wordt id het boek, en ook de film, heel erg goed neergezet en snap je ook waar zijn acties vandaan komen. nogmaals vind ik het niet goed dat iemand in zo'n situatie vreemd gaat (sowieso nooit), maar het geeft wel heel goed weer hoe zwaar de rol van de partner ook is in zulke situaties Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ik heb het boek maar deels gelezen en de film niet gezien, maar ik heb ooit wel een prachtig interview over dit boek met Kluun gezien link Na het zien van dit interview besloot ik het boek toch nog maar een keer helemaal te lezen, maar tot nu toe is dat er niet van gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Oh.. lijkt me mooi! Ga ik van de week ff bekijken! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Ik erger me altijd enorm aan Kluun. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 En waarom dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Omdat ik het een pedante lul vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Dat kan : P Ik vind het wel een interessante man, met veel humor Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Humor? Ja, de film vond ik tegenvallen, het boek was mooier beschreven. Oke, ik heb een situatie; mijn vriend en ik houden van films kijken, maar we lopen een beetje vast bij de videotheek. Ik houd niet echt van zombies, schrikmomenten en onnodig schieten, hij houdt niet van drama over het algemeen. Ik ben een romantica, hij is meer een fan van hersenloze actie, exploderende helikopters, die dingen. Toch vind ik film kijken met hem wel weer leuk, ik heb alleen geen idee wat we binnenkort eens moeten kijken. We houden niet echt van comedy's, en law abidizing citizen hebben we laatst al gekeken, die werd aangeraden door de jongen bij de videotheek die een beetje moe van ons werd... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 The walking Dead. Beetje horror, beetje drama, beetje zombie en een beetje romantiek. En het is een serie And a LOT of gore. Maar dat zul je dan voor lief moeten nemen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 We willen films. En helaas heeft hij ook niets met Disney Classics Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Hmm... Geen idee. Beetje dezelfde situatie als m'n zusje en haar vriend. Zij kijkt, en hij lijdt Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 wij wisselen af Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wij houden gelukkig allebei van veel films. Alleen houd ik ook van slechte B-, C- of D-films en van gore, ranzigheid, hardheid e.d. en zij niet. Ik zeg: ga klassiekers kijken. Taxi Driver, films van de broertjes Coen, Alfred Hitchcock, af en toe wat Tarantino, Oliver Stone en Rodriguez tussendoor om toch nog wat actie te hebben, kijk The Usual Suspects, Lost In Translation, films van Lynch (o.a. Blue Velvet), et cetera. Er moeten toch films denkbaar zijn die jullie allebei leuk vinden? Samengevoegd: Quote: Op maandag 29 november 2010 10:15:51 schreef Mister_L het volgende: Dat kan : P Ik vind het wel een interessante man, met veel humor Ik vind hem alles behalve interessant. Hij denkt dat hij veel inhoud heeft, maar dat vind ik vies tegenvallen. Zijn humor vind ik doorgaans niet erg leuk, maar soms is hij wel grappig ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 joah, soms hebben we wel films waar we beiden tevreden mee zijn, alleen dan moeten we zo zoeken, en we weten niet waar we moeten beginnen Dank je wel voor de tips Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 van het weekend keek ik Agora, was een mooie film. Alleen de christenen die daar geschetst werden doet mij toch realiseren dat geweld en godsdienst echt iets afgrijnselijks is. Miljarden mensen zijn hierom geslacht. Het evangelie brengen met het zwaard is echt iets afgrijnselijks Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Quote: Op maandag 29 november 2010 11:39:34 schreef metalcoreTony het volgende: van het weekend keek ik Agora, was een mooie film. Alleen de christenen die daar geschetst werden doet mij toch realiseren dat geweld en godsdienst echt iets afgrijnselijks is. Miljarden mensen zijn hierom geslacht. Het evangelie brengen met het zwaard is echt iets afgrijnselijks Toch fijn dat je je dat realiseert door een film. Net als de mensen die bevestigd werden in hun overtuiging dat de Kerk vreselijk hypocriet is en liegt nadat ze de Da Vinci Code gezien hadden. Wat zouden we moeten zonder films... Al ons historisch besef zou in het niets verdwijnen.. Gelukkig ben ik er sinds dit weekend achter dat het gevaarlijk is om te vliegen op een bezemsteel en vanavond ga ik (denk ik) bevestigd worden in mijn idee dat het niet handig is om ogen in je handpalmen te hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Admod note: Gescheld verwijderd. Samengevoegd: Quote: Op maandag 29 november 2010 11:39:34 schreef metalcoreTony het volgende: van het weekend keek ik Agora, was een mooie film. Alleen de christenen die daar geschetst werden doet mij toch realiseren dat geweld en godsdienst echt iets afgrijnselijks is. Miljarden mensen zijn hierom geslacht. Het evangelie brengen met het zwaard is echt iets afgrijnselijks Hoezo wordt het geloof met het zwaard gebracht in die film? Die film gaat over een tragisch incident waarin een heidens meisje slachtoffer werd van een opgejutte menigte. Natuurlijk tragisch maar wat het met evangeliseren te maken heeft ontgaat me volledig. Samengevoegd: Nu heb ik alle offtopic posts verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Quote: Op maandag 29 november 2010 13:38:04 schreef JoostG het volgende: en vanavond ga ik (denk ik) bevestigd worden in mijn idee dat het niet handig is om ogen in je handpalmen te hebben. Spoiler: nouja, vooral dat je niet van tafels moet eten van mensen met ogen in hun handen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Wel 'handig' dat je 'oog' hebt voor detail (en ik heb de film op zich al gezien.. Ben dan ook aan het twijfelen tussen deze en Donnie Darko ... of iets anders duisters... Oh, ik heb IB ook nog liggen natuurlijk...). Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Die "handige" film vind ik zelf één van de mooiste films die ik ooit gezien heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten