*nath* 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 09:13:14 schreef Raido het volgende: [...]Ik raad hem af. Hij is vooral onzinnig + Jolie met haar Fat Lip. Ik vind het wel een aanrader. Ik vond het een best goede film. In ieder geval een leuke film. Alleen het einde was een beetje jammer. Uitnodigend voor een Salt2, maar daar zit ik niet op te wachten. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 09:22:45 schreef *nath* het volgende: [...] Ik vind het wel een aanrader. Ik vond het een best goede film. In ieder geval een leuke film. Alleen het einde was een beetje jammer. Uitnodigend voor een Salt2, maar daar zit ik niet op te wachten. Zo zie je maar weer dat smaken verschillend zijn. Ik vond er erg weinig verhaal inzitten. Spoiler: In eerste instantie lijkt dat er een beetje te komen. Er komt een boef binnen en daarna gaat de film over in een reusachtige achtervolging. Dat duurt en duurt, de boef gaat dood omdat hij de man van Salt doodschiet. Dan gaat het weer verder met veel rennen en wat Kung Fu Dancing. Opeens blijkt collega ook een superdupergeheime boef en Salt toch weer eigenlijk niet. Nja. Vond het dus maar een matig gebeuren. Centurion is bijna leuker Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Die ken ik dan weer niet. Ik ga volgende week naar The Expendables. Gewoon beetje lompe actie met lompe acteurs. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 10:01:01 schreef *nath* het volgende: Die ken ik dan weer niet. Ik ga volgende week naar The Expendables. Gewoon beetje lompe actie met lompe acteurs. Dat is rennende Romeinen door Schotland achtervolgt door Picten ze beginnen met 8, ze eindigen met 1. Dat soort werkt Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 09:13:14 schreef Raido het volgende: + Jolie met haar Fat Lip. Dat is een kwestie van smaak Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 11:59:32 schreef Mister_L het volgende: [...] Dat is een kwestie van smaak Ze zijn groot. Buitensporig groot. En er zit een geul/goot in. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Sommigen beweren dat het sexy is. Als ik moet kiezen, dan laat mij mijn kleine bekkie maar houden, zo'n enorme mond hoef ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 12:11:36 schreef *nath* het volgende: Sommigen beweren dat het sexy is. Als ik moet kiezen, dan laat mij mijn kleine bekkie maar houden, zo'n enorme mond hoef ik niet. Juist! *Zeker-oeweetahn Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 09:20:43 schreef Machiavelli het volgende: Wat zie jij als het originele boek eigenlijk? Scherp opgemerkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 14:00:00 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Scherp opgemerkt. Soms heb ik mijn momenten... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 12:05:27 schreef Raido het volgende: [...]Ze zijn groot. Buitensporig groot. En er zit een geul/goot in. Haha als er nog eens een dijk dreigt door te breken, dan leggen we haar ervoor en vangt ze het water op... in die geul/goot van dr Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Afgelopen zaterdag The Expendables en The Last Airbender gezien. The Expendables vond ik verrassend genoeg nog erg leuk om te zien ook! Even verstand op nul en lekker kijken. The Last Airbender vond ik qua special effects erg goed, qua verhaal en acteerprestaties iets minder. Vanavond tijd voor Machete en Resident Evil.. ben benieuwd! Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Ik heb net Knight And Day gezien met Tom Cruise en Camerion Diaz, en dat is echt echt echt een leuke film! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Quote: Op maandag 20 september 2010 12:26:57 schreef Mister_L het volgende: Afgelopen zaterdag The Expendables en The Last Airbender gezien. The Expendables vond ik verrassend genoeg nog erg leuk om te zien ook! Even verstand op nul en lekker kijken. The Last Airbender vond ik qua special effects erg goed, qua verhaal en acteerprestaties iets minder. Vanavond tijd voor Machete en Resident Evil.. ben benieuwd! Jij brengt dag en nacht door in de bios? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2010 Quote: Op maandag 20 september 2010 14:35:20 schreef Raido het volgende: [...]Jij brengt dag en nacht door in de bios? Ehmm sinds kort komt het er dicht in de buurt Heb samen met een goede vriend de Pathe Unlimited pas aangeschaft. Onbeperkt films kijken voor 18 euro per maand! Daar moet je natuurlijk wel goed van genieten he Machete was trouwens echt een baggerfilm zeg! (gelukkig wassie gratis) en Resident Evil is zeker aan te raden.. Zeker in IMAX! Geweldige effecten.. in 3D nog gaver om te zien Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Machete een baggerfilm? Ik was juist heel erg nieuwsgierig, waarom is hij bagger dan? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ik ben benieuwd, ik ga er vrijdag naar toe. Ik ben wel van de exploitation, dus ik denk dat Machete wel goed zal vallen bij mij. Wordt een bioscoopdagje, want ik ga die dag ook Enter the Void zien, de nieuwe film van Gaspar Noé, de regisseur van Irréversible. Die laatste is wat mij betreft één van de beste films ooit gemaakt, ondanks dat je na afloop zwaar geschokt achter blijft. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Net in de bios Grown Ups en The Expendables gezien. Het was een erg leuke avond en ik heb me rot gelachen bij Grown Ups en stiekem ook bij The Expandables. Samengevoegd: Oh, en zaterdag waarschijnlijk naar The American. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 The American ga ik ook nog kijken. The Expendables is leuk he @Henriette: Het is op zich wel aardig om te zien.. maar sommige stukken zijn gewoon erg slecht geacteerd.. viel me tegen van een cast met toch een hoop bekende namen erin. @TBM: Laat ff weten hoe Enter The Void is wil je? Ben ik ook benieuwd naar! Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Ik houd ergens anders een filmblog bij, ik zal mijn stukkie tzt ook hier posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 (+ linkje naar filmblog?) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op dinsdag 21 september 2010 23:54:02 schreef Mister_L het volgende: The American ga ik ook nog kijken. The Expendables is leuk he Ja, hij is leuk. Gewoon lekker lomp en eigenlijk is hij gewoon enorm slecht. Een film door en voor Sylvester Stallone. Hij zet zichzelf ook echt enorm als held neer. Wel komisch. Alleen dat stukje met Schwarzenegger slaat echt nergens op. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 10:07:37 schreef *nath* het volgende: [...] Ja, hij is leuk. Gewoon lekker lomp en eigenlijk is hij gewoon enorm slecht. Een film door en voor Sylvester Stallone. Hij zet zichzelf ook echt enorm als held neer. Wel komisch. Alleen dat stukje met Schwarzenegger slaat echt nergens op. Haha "What's wrong with him?" "He wants to become president" Idd eigenlijk een typische Stallone film ja.. maar verstand op nul en lekker kijken.. dan is het prima te doen Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 09:47:05 schreef Mister_L het volgende: (+ linkje naar filmblog? ) Das op Moviemeter.nl. Is eigenlijk meer een discussiesite, maar het biedt ook de mogelijkheid tot het bijhouden van een blog. Mijn username daar is Black Math. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op dinsdag 21 september 2010 23:40:50 schreef *nath* het volgende: Oh, en zaterdag waarschijnlijk naar The American. Quote: Op dinsdag 21 september 2010 23:54:02 schreef Mister_L het volgende: The American ga ik ook nog kijken. Ben er zondag heengeweest, maar ik vond er eigenlijk niets aan. Misschien is het gewoon niet mijn soort film. Maar het duurde heel lang voordat we hem een beetje interessant begonnen te vinden, een hele hoop blijft onduidelijk, we vonden hem eigenlijk saai.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten