Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Maak dan ook niet van de loze, domme opmerkingen. We weten prima hoe het in elkaar zit, jij bent degene die de waarheid niet wilt zien.

Jij stelt je open voor demonen door te geloven in orbs, en dus komen ze. Waarom moeite doen als het makkelijk kan? Dat betekend niet dat orbs demonen zijn. Als ik zou geloven dat mijn sluierstaart goudvis een demoon is, en ik ga hem ook als zodanig behandelen en echt geloven, ga ik ook last van demonen krijgen, immers, je schreeuwt dan bijna tegen die demonen, kom maar, kom maar, ik wil jullie.

Ik hoop dat je de clou begrijpt.

sorry maar ik heb niet gezegt dat orbs demonen zijn dan moet je toch ff beter lezen wat ik dr neer heb gezet maar goed denk dat ik hier allemaal maar niet meer op moet reageren iedereen ziet het anders blijkbaar.

je moet nou niet denken dat ik nu helemaal in too the orbs ben ofzo die dingen zijn bij mij op foto´s terecht gekomen NA dat ik met demonen in aan raking ben gekomen. daarvoor wist ik helemaal niet wat t was en had het ook nog nooit gezien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

sorry maar ik heb niet gezegt dat orbs demonen zijn dan moet je toch ff beter lezen wat ik dr neer heb gezet maar goed denk dat ik hier allemaal maar niet meer op moet reageren iedereen ziet het anders blijkbaar.

je moet nou niet denken dat ik nu helemaal in too the orbs ben ofzo die dingen zijn bij mij op foto´s terecht gekomen NA dat ik met demonen in aan raking ben gekomen. daarvoor wist ik helemaal niet wat t was en had het ook nog nooit gezien.

Wat zijn orbs dan? Geef je eindelijk toe dat het lichtvlekjes zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

goed zal nog 1x zegge wat orbs zijn.

in de paragnosten wereld en hekserij daar hebben ze het over dat orbs positieve energie is wat uit de aarde opstijgt.

orbs komen voor op verschillende plekken zoals: op bv plekken waar veel mensen plezier en naar hun zin hebben, of op plekken waar het spookt.

orbs kan men alleen maar zien op foto's of film materiaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

orbs kan men alleen maar zien op foto's of film materiaal.

Waarom aleen dan?


Samengevoegd:

En mystique, ik denk dat opzich ook wel maar ik denk niet dat hij overal actief is knipoog_dicht.gif en ik vind het raar dat hij er veel meer is bij christelijke bijeenkomsten (op de fotos dan) dan bij andere dingen, zoals bos

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarom alleen dan?

Omdat je stofdeeltjes niet op deze manier met het blote oog waar kunt nemen. (maar dat wilde je vast niet horen engel.gif )

Quote:

En mystique, ik denk dat opzich ook wel maar ik denk niet dat hij overal actief is
knipoog_dicht.gif
en ik vind het raar dat hij er veel meer is bij christelijke bijeenkomsten (op de fotos dan) dan bij andere dingen, zoals bos

Ik begrijp niet helemaal hoe je hier bij komt verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan ben ik van mening, bartus3, dat het bangmakerij is en dat het gewoon stofdeeltjes zijn, of in ieder geval niks 'engs' knipoog_dicht.gif Als je het alleen maar op die manier kan waarnemen zonder dat men weet waarom, en God zegt er ook niks over, denk ik dat. je mening moet je onderbouwen vind ik


Samengevoegd:

Mystique, bij christelijke bijeenkomsten heeft de duivel veel minder kans om mensen het verkeerde pad op te sturen, dan bij mensen in het bos die niet in God geloven, bijvoorbeeld. Daarom denk ik dat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En mystique, ik denk dat opzich ook wel maar ik denk niet dat hij overal actief is
knipoog_dicht.gif
en ik vind het raar dat hij er veel meer is bij christelijke bijeenkomsten (op de fotos dan) dan bij andere dingen, zoals bos

ik denk dat er in oude kerken heel wat mee stofdeeltjes rondvliegen dan in bossen ja yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

goed ik denk dat ik dan toch maar mijn verhaal hier neer moet zetten, mischien word het dan iets duidelijker.

vrienden van mij hadden last van geesten in huis.

er vlogen dingen letterlijk door de woonkamer waar hun bij waren deuren sloegen dicht ze hadden vaak hoofdpijn in huis maar zodra ze hun huis uit gingen was de hoofdpijn gelijk weg enz enz enz.

dit vertelde ze mij en ze vertelde dat ze mischien naar een paragnost wouden gaan om te kijken wat hij daar aan kon doen.

we raakte in een goed gesprek daar over.

ik vertelde dat het mischien niet zo slim was om naar een paragnost tegaan want die drijven geesten en demonen uit niet vanuit de naam van God.

ik begon dus ook over het geloof en op het moment dat ik daar over begon werd ik heel duidelijk aangevallen, ik werd ijs en ijs koud begon te trillen en te shacken en de tranen liep uit het niets over mijn wangen terwijl ik helemaal niet verdrietig was.

die vrienden van me die stonden raar tekijke wat er gebeurde maar ik wist eigenlijk gelijk wat er aan de hand was, ik werd aangevallen door die geest die bij hun in huis was, die vind het natuurlijk niet prettig als er een christen aanwezig is en hun over het geloof verteld.

en zeg nou niet gelijk van ja maar demonen of geesten gaan weg als er een christen aanwezig is omdat ze dan bang worden omdat ze weten dat God sterker is, was dat maar waar! demonen zijn sterker dan je denkt, en ik ken inmiddels genoeg verhalen van christelijke bevrijdingspastoraad waar uit blijkt dat demonen zeer hardnekkig kunnen zijn.

goed de dagen gingen voor bij, die vrienden van mij hadden toch maar een paragnost in geschakeld en heeft die demoon/geest weg gehaald, het is weer helemaal rusig bij hun in huis.

maar na aanleiding wat daar allemaal gebeurd was, ben ik via het internet op onderzoek uit gegaan, ik wou dr wat meer van weten wat t allemaal was en waar het vandaan kwam enz enz.

helaas kreeg dat grip op mij, ik werd op een gegeven moment echt letterlijk gedwongen om tezoeken naar die dingen ik kon het niet meer stoppen.

ik bezocht veel sites van paragnosten en ghosthunters.

ik deed dit alleen maar soms ook samen met die vrienden van mij.

door die zoek tocht kwam ik gelukkig ook op christelijke sites terecht zoals deze en vele andere.

ondanks dit alles merkte ik wel dat God bij mij was.

ik maak voor mijn hobby graag foto's van natuur en dieren enz, maar daar kwamen in ene dus ook orbs in voor en andere vreemde gedaantes.

ik begon ook geregeld zwarte schimmen tezien.

ik raakte er dus steeds verder in verzijlt, mijn gedachte gingen alleen nog maar uit naar de dingen die er waren gebeurd in de afgelopen tijd.

ik kon die gedachten ook niet stop zetten.

vervolgens werd het nog een stapje erger, de nacht voor goede vrijdag werd ik snachts wakker mijn hele lichaam bonkte als een gek heel erg t was als of mijn bloed gewoon kookte, ik ben helemaal niet bang maar ik had zo'n ongelovelijke angst dat had ik nog nooit gevoeld.

ik durfde niet de kamer in te kijken want ik voelde dat er iets naast mijn bed stond, ik voelde echt een aanwezigheid van iets, ik kon alleen maar denken niet kijken niet kijken.

ik ben gaan bidden en tegen mijn vrouw aan gaan liggen, en gelukkig weer in slaap gevallen.

dit alles heb ik ook aan onze dominee verteld en hij nam het gelijk heel serieus.

ik ga dan ook binnen kort in gesprek met iemand uit onze gemeente die hier allemaal meer van weet.

maar goed ik zal ff verder gaan met mijn verhaal.

na die nacht wast de volgendedag gelukkig wel rustig, de paas dienst heeft mij enorm geholpen daar heb ik veel aangehad.

het werd heel rustig ik voelde niks meer en merkte ook niks meer, dus ik dacht YES tis weg.

maar ja dat was maar van korte duur.

daarna had ik alleen nog maar last van dat mijn gedachte er de heletijd mee bezig was en ik kon het niet stoppen, het gebeurde zelfs dat ik het niet eens door had, soms in ene merkte waar ik over aan het denken was ik werd er helemaal gek van.

ik prate er onbewust ook erg veel over, ik vertelde vaak wat er allemaal gebeurd was.

een week of 3 geleden heb ik een aantal goeie gesprekken gehad met een iemand uit mijn gemeente via msn en die merkte ookal dat ik er erg veel over had.

daarna ben ik er echt veel voor gaan bidden en heb ook aan een aantal mensen mijn verhaal verteld en wat waar ik nog mee zat en of ze voor mij wilden bidden.

ik werd er echt gek van.

het is inmiddels wel een stuk rustiger nu en ben nu ook veel meer met dingen van God bezig.

maar er beginnen nu weer andere dingen op tespelen helaas,

ik heb soms dingen wat met voorspellen temaken heeft ik kan soms voelen wat iemand voeld kan soms dingen antwoorde voor een ander, ik voel bij iedere zwangere vrouw wat het gaat worden, als ik nu foto's zie met dingen er op die niet goed zijn zoals verschijningen dan ga ik trillen en als ik er telang naar kijk begin ik te shacken.

bij tv programma's die duidelijk niet goed zijn voel ik dat het niet goed is dan krijg ik het koud en begin ik te rillen.

maar ondangs dit alles merk ik dat ik dichter naar God aan het groeien ben.

ik luister al jaren naar hardcore en ik weet dat dat niet echt goeie muziek is, ik ben inmiddels van de hardcore af eerder kon ik er niet mee stoppen hoe ik ook probeerde maar nu heb ik geen behoefte meer aan die muziek,ik luister tegenwoordig steeds meer naar christelijke muziek. ik vloek en scheld amper meer terwijl ik dat behoorlijk veel deed.

ik heb iedere week zin om naar de kerk tegaan ik kan dan niet wachten op de zondag.

ik lees steeds meer boeken over het geloof terwijl ik een bloed hekel heb aan lezen, altijd al gehad.

aan dit alles zit dus wel een positieve kant gelukkig en daar ben ik God ook heel dankbaar voor.

ik heb God al een aantal keer heel dichtbij gevoeld.

binnen kort ga ik dus met iemand in gesprek uit mijn gemeente om over dit hele verhaal duidelijkheid te krijgen.

de reden waarom ik dus wel in die orbs geloof en in verschijningen is dus door dat ik dat dus mee gemaakt heb en dus gemerkt heb dat dat dus van de verkeerde kant komt.

ik hoop dat ik hier mee wat duidelijker ben geweest? als je nog vragen hebt vraag maar raak, maar ik wil er dus wel bij zeggen ga dus niet op onderzoek uit na orbs enzo want het kan niet echt goed aflopen dat heb ik dus wel gemerkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mag ik vragen waarom je dat vraagd?

Jawel, je krijgt hulp van ongetwijfeld goed bedoelende mensen die je bevestigen in je angsten. Misschien is het goed dat je eens met iemand praat die je niet direct naar de mond praat en eens een ander (niet godsdienstig) licht op je problemen werpt. Kan denk ik heel verhelderend zijn.

[edit] niet aanvallend bedoeld, gewoon een vraag die bij me opkwam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid