Andere Jas 2 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 Wel stof hoor, toen ik nog met een bril rondliep zag ik die dingen chronisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2007 * Mystique onderdrukt wanhopig een grijns.. Dat mensen in die dingen geloven, geweldig Paddo er bij? Link naar bericht Deel via andere websites
Catholic angel 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 orbs zijn cellen met ectoplasma, de ontzichtbare energie waarmee een geest zich manifesteert..orbs zijn grappig! Samengevoegd: Quote: Op maandag 19 februari 2007 19:14:38 schreef Hester het volgende: Ik heb een eigen ROZE orb met straling! [afbeelding] (gemaakt toen ik voor 'doe een smiley na' de smiley met de kaars deed ) Misschien wel je engelbewaarder !!! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op maandag 28 mei 2007 20:52:23 schreef bartus3 het volgende: de foto's die ik gezien heb hier op deze topic daar staan inderdaad orb ballen op, de stof verhaaldjes en of lichtval waarvan de meesten mensen zeggen dat is dus echt niet waar!!! die foto in die kerk staat inderdaad en verschijning op. Ik heb die foto expres gemaakt. Kun je expres een verschijning op de foto zetten? Echt niet... dit is gewoon de reflectie van een lichtje op de lens. Bartus, dit zijn geen verschijningen van bovennatuurlijke dingen. Je maakt jezelf bang om niets. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op maandag 28 mei 2007 20:52:23 schreef bartus3 het volgende: dit alles is echt niet goed en ik kan je maar beter aanraden om je hier niet mee bezig tehouden! Aangezien orbs lichtreflecties zijn, en licht toch echt essentieel is om te overleven (athans, de warmte die van diezelfde bron kan komen), lijkt het me het beste ons wel ermee bezig te houden. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op dinsdag 29 mei 2007 15:49:21 schreef Hester het volgende: [...]Ik heb die foto expres gemaakt. Kun je expres een verschijning op de foto zetten? Echt niet... dit is gewoon de reflectie van een lichtje op de lens. Bartus, dit zijn geen verschijningen van bovennatuurlijke dingen. Je maakt jezelf bang om niets. ik maak mij zelf hier niet bang om en ik ben er ook niet bang voor maar door mijn ervaringen helaas, zie ik dit als realiteit, mischien ist maar goed dat niet iedereen hier in wil geloven. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Hmm. Als ik mezelf niet meer met lichtval en stofjes orbs bezig hou, worden mijn foto's nog slechter... * Mystique gaat stilletjes in een hoekje huilen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op dinsdag 29 mei 2007 22:45:00 schreef bartus3 het volgende: [...] ik maak mij zelf hier niet bang om en ik ben er ook niet bang voor maar door mijn ervaringen helaas, zie ik dit als realiteit, mischien ist maar goed dat niet iedereen hier in wil geloven. Ok, wat zijn je ervaringen? Wat gebeurde er toen je een Orb foto zag? Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op dinsdag 29 mei 2007 22:50:41 schreef Raido het volgende: [...] Ok, wat zijn je ervaringen? Wat gebeurde er toen je een Orb foto zag? dat kwam na dat ik werd aangevallen door dat ik mensen van t geloof vertelde, en die mensen hadden geesten in huis. maar goed de rest van mijn verhaal kan je her en der wel op deze topic lezen ik wil niet de heletijd het zelfde verhaal doen das onnodig. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Wat heeft dat met Orbs te maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Oh, niet iedere foto met een Orb is ook echt een Orb he. Je kunt tegen betaling je foto laten scannen of het echt een orb is die er op staat ja of nee. Ik vind dit zo triest Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op dinsdag 29 mei 2007 23:03:09 schreef Raido het volgende: Wat heeft dat met Orbs te maken? nou doorgaans alst om echte orbs gaat dan ist niet goed en dan zijn er hogere machten aanwezig. maar goed ik moet eigenlijk juist hier niet over hebben. ik spreek alleen maar uit mijn eigen ervaring. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 En wij zijn te dom om die ervaringen mee te delen. Dankjewel voor het compliment. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 nee sorry zo bedoelde ik dat niet echt niet maar veel mensen zegge dat wat ik zeg niet waar is. vandaar Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op dinsdag 29 mei 2007 23:07:14 schreef bartus3 het volgende: [...] nou doorgaans alst om echte orbs gaat dan ist niet goed en dan zijn er hogere machten aanwezig. maar goed ik moet eigenlijk juist hier niet over hebben. ik spreek alleen maar uit mijn eigen ervaring. Dan had ik je inderdaad verkeerd begrepen, ik zag de link niet. Wel grappig dat Michie juist de heilige Geest op de foto had gezet.. * Raido geloofd er überhaupt gewoon niet in, maar als je er in wilt geloven tja. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op dinsdag 29 mei 2007 23:09:37 schreef bartus3 het volgende: nee sorry zo bedoelde ik dat niet echt niet maar veel mensen zegge dat wat ik zeg niet waar is. vandaar En al die mensen hebben natuurlijk ongelijk en jij hebt gelijk. Ook al ben je zo'n beetje de enige die er in geloofd. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 zo kun je het zien maar toch vele willen t niet geloven ik heb er helaas ervaring mee. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Als je dat nu zou willen uitleggen dan snappen wij het ook Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 joostG kijk maar ff mijn verhalen terug op deze topic ik zal morgen wel mijn hele verhaal doen, moet echt op bed nu morgen om 3uur dr uit :S Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Quote: Op maandag 28 mei 2007 20:52:23 schreef bartus3 het volgende: de foto's die ik gezien heb hier op deze topic daar staan inderdaad orb ballen op, de stof verhaaldjes en of lichtval waarvan de meesten mensen zeggen dat is dus echt niet waar!!! die foto in die kerk staat inderdaad en verschijning op. Laat ik het zo stellen: Jij gelooft dat dit bepaalde 'orb ballen' zijn die om een of andere reden alleen te zien zijn met een fotocamera (zit er een verschil tussen digitaal en fotorolletje? hoe weet de orb wat voorn camera het is en hoe hij werkt?).. ze hebben bepaalde krachten.. zijn bovennatuurlijk.. hebben een link met de hogere wereld.. Anderen geloven dit niet.. het kan gewoon verklaard worden door stof, lichtinval, lichtweerkaatsing, vocht, lichtbreking.. enzovoort.. Dit topic zal enkel blijven steken in een wellis-niettus spelletje totdat jij een of ander 'bewijs' of iets dergelijks hebt dat aantoont dat het inderdaad 'orbs' zijn.. en niet gewoon standaard stof. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 morgen zal ik mijn gehele verhaal doen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2007 Ik kijk er naar uit Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2007 ik heb de griep gekregen dus word ff wat later met mijn verhaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2007 Ik wacht rustig af. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 ik was weer wat beterder Ik heb toch maar besloten om mijn verhaal niet teplaatsen het voelt niet goed. sorry maar het is blijkbaar geen goed plan omt teplaatsen, ik help er niemand mee en ik maak er ook weer mensen nieuwschierig door en dat is nou juist niet de bedoeling, want daar is t bij mij juist fout gegaan, die nieuwschierigheid naar die dingen, ik ben er tever door in de shit geraakt. sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten