Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Dat heeft ie juist geprobeerd Eru... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Tussen de eerste twee pilaren in, bovenste twee schilderijen, rechtse schilderij, naast (rechtsboven) het mannetje met de rode trui Hij heeft zelf een blauw jasje aan met een gele sjaal Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 I SEE DEAD PEOPLE Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 da's balen Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Dit is eens op Discovery geweest, en in die documentaire liet men zien hoe deze "orbs" op foto's kunnen verschijnen zonder dat het iets te maken heeft met bovennatuurlijke zaken. Maar wat de verklaring was ben ik vergeten... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:17:24 schreef Michie23 het volgende: Wie heeft deze dingen wel meer gezien op foto's? Ik. Ik heb wel foto's gemaakt waar ik het zelfde zag. Quote: Men noemt het orbs maar wat ze precies doen weet ik ook niet. Iets met reflectie van licht geloof ik. Quote: Kan iemand mij dit vertellen? Ik weet alleen dat ze vaak bij Christelijk gerelateerde evenementen te zien zijn, Overal hoor. Ik heb het zelf wel gehad bij andere dingen. Tijdens regen, binnen in een kelder, buiten etc. Overal wel. Ik denk niet dat je er iets spiritueels achter moet zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
esjedee 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 ik denk dat het met licht te maken heeft. ik heb ook wel foto's met die rondjes erop. en dat iets op een gezicht lijkt. lijkt mij toeval... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 Vroeger had ik een analoog reflextoestel en had ik die vlekjes nooit. Sedert ik overgestapt ben op een numeriek toestel heb ik dit keer op keer. Enkel met de flits en als er geflits wordt in een grote ruimte of voor grote afstanden waar het zinloos is om een flits te gebruiken. Is niets bovennatuurlijks, ik vind mijn numeriek toestel gewoon van mindere kwaliteit dan mijn analoog reflextoestel. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2006 Toen ik een paar jaar geleden helemaal into geesten en dat soort dingen was heb ik veel over orbs gelezen, o.a. op deze website: http://www.ghostweb.com Ik heb ook een keer een soort orb op de foto gehad, dat was bij een opgraving van grafheuvels. Was niet het koordje van het fototoestel, maar wat het dan wel was... Keine Ahnung. Ik heb die foto helaas niet meer, anders had ik 'm hier wel gepost! Link naar bericht Deel via andere websites
Prst 0 Geplaatst 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2006 - edit- oh, al gezien...niet meer relevant Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2006 Dit doet me denken aan Robbert van den Broeke, die zag ook allemaal enge dingen die eigenlijk best wel verklaarbaar waren. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2006 Ik denk, dat zelfs áls er engelen op foto's staan, dat t weinig waarde heeft. Als je gelooft in engelen en hun aanwezigheid voelt dan hoef je geen foto. Geloof je er toch niet in dan overtuigd zo'n foto helemaal niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2006 Is het geen schuimparty? Link naar bericht Deel via andere websites
Gwendolyn 0 Geplaatst 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2006 Eh... sorry maar die foto's zien er niet echt uit als orbs... Ik heb me er al een lange tijd in verdiept in geesten en orbs.. nu nogsteeds trouwens... Maar met zo veel bij elkaar is het gewoon stof en/of lichtval... Mijn vader en broertje hebben trouwens wel een keer een echte orb gefotografeerd.. en geloof me.. het verschil zie je... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2006 Quote: Op zaterdag 12 augustus 2006 15:09:44 schreef Gwendolyn het volgende: Mijn vader en broertje hebben trouwens wel een keer een echte orb gefotografeerd.. en geloof me.. het verschil zie je... Heb je een foto?! Posten! Btw mijn vriend noemt zich zelfs orb Link naar bericht Deel via andere websites
Gwendolyn 0 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Nee ik kan hem neit posten... Mijn broertje word dan helemaal gek enzo Gaat vage dingen lulle over copyright en dat iemand hem dan gaat afpakken ofzo Sorry... maar ik zal kijken wat ik nog kan doen dan Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Opmerkelijk... Eerst een opmerking plaatsen over een foto en vervolgens deze niet plaatsen met een vreemde reden... Bestaat de foto wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 13 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Niet dus denk ik, er zijn trouwens ook verkeerde orbs net zoals er verkeerde engelen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 En waarop baseer je deze orbs wetenswaardigheden? Heb je het uit de bijbel? Of blijkt dit allemaal uit wetenschappelijk onderzoek? Waarop berust dat hele orb gedoe? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 mislukte foto's Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Quote: Op zondag 13 augustus 2006 16:48:16 schreef Jippiej het volgende: mislukte foto's Dat zou ik ook denken. Maar hier zijn kennelijk mensen zo sterk van mening dat het iets anders is, dat daar vast een overduidelijke verklaring voor is. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 als er mislukte foto's op enge plekken worden gemaakt lijkt me wel dat er een verband wordt gelegd... en als het verband nu eenmaal gelegd is, zien ze ze overal Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Niet altijd de meest logische verbanden. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 13 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Quote: Op zondag 13 augustus 2006 16:41:18 schreef Gorthaur het volgende: En waarop baseer je deze orbs wetenswaardigheden? Heb je het uit de bijbel? Of blijkt dit allemaal uit wetenschappelijk onderzoek? Waarop berust dat hele orb gedoe? Ik geloof in engelen en geloof dat ze er ook zo uitzien. Ik geloof niet dat ze er allemaal zo uit zien ook gezien de foto die ik heb geplaatst, en nee, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar geweest maar dat doe ik met geen enkel bovennatuurlijk iets. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2006 Vet, In de hemel is het een groot discofeest met al die flitsende engelen. Dit zijn van die momenten dat je berouw hebt dat je geen christen meer bent! Wie wil nou hippe engelen in de hemel missen, Gelukkig kan ik ze hier bewonderen op foto! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten