Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Wie heeft deze dingen wel meer gezien op foto's? Men noemt het orbs maar wat ze precies doen weet ik ook niet. Kan iemand mij dit vertellen? Ik weet alleen dat ze vaak bij Christelijk gerelateerde evenementen te zien zijn, hier op de EOJD van 2 jaar geleden: Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ik zie niets? Overigens zijn orbs geen typisch christelijke verschijningen, hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 die plekken? Dat is gewoon vuil op de lens/lichtval... Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Die witte rondjes bedoel ik, sorry Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:21:30 schreef Joëlle het volgende: die plekken? Dat is gewoon vuil op de lens/lichtval... Inderdaad. Kun je ook goed zien aan de kleur. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:21:30 schreef Joëlle het volgende: die plekken? Dat is gewoon vuil op de lens... Ik kan met zekerheid zeggen dat het geen vuil is van die 2e foto, die heb ik zelf gemaakt Mijn lens maak ik voor bijna elke sessie wel goed schoon. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ja gewoon stof waar t licht op weerkaats hebben ze al heel vaak voorgedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:22:48 schreef Michie23 het volgende: [...] Ik kan met zekerheid zeggen dat het geen vuil is van die 2e foto, die heb ik zelf gemaakt Mijn lens maak ik voor bijna elke sessie wel goed schoon. T hangt denk ik in de lucht ,want als t op de lens zit kan t licht er niet echt tegen weerkaatsen lijkt me. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ja maar het gekke is dat ik ze niet zie op andere foto's, op andere plekken genomen, zou daar dan geen stof zijn oid? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Vochtig, met flits gemaakte foto... of de geestelijk boosheden in de lucht Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ik heb op m'n pc thuis een foto van een oude, stoffige kerk in Milaan. Gek genoeg zie je daar heel veel witte bolletjes... Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 T woord stoffig zegt t al Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Maargoed, de jongerendag is niet echt stoffig naar mijn idee. Ik ben benieuwd of mensen ook van dat soort foto's hebben en die hier willen plaatsen. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Michael, je kent deze foto wel (optreden van John Reuben waar je zelf bij was ). De combinatie van spotlights + stof/rookmachine + flits zorgt voor de vlekken die je hier heel licht ziet maar op andere foto's (die ik thuis nog wel heb) duidelijk ziet. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Heb jij nog meer foto's Michie23 van zulk soort dingen gister had je er ook al 1. Ik zou er graag nog wel meer van willen zien. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:34:35 schreef Jo?e het volgende: [afbeelding] Michael, je kent deze foto wel (optreden van John Reuben waar je zelf bij was ). De combinatie van spotlights + stof/rookmachine + flits zorgt voor de vlekken die je hier heel licht ziet maar op andere foto's (die ik thuis nog wel heb) duidelijk ziet. Ik zie er 1tje linksbovenin, zijn er nog meer? edit: owja ik zie er al een paar meer. laatmaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ik had laatst ook een bijzondere ervaring met orbs, toen ik een foto maakte van een communistisch monument uit de tijd van Stalin. Toch een hele spirituele ervaring. Ik zag het als teken dat Stalin een man Gods was. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Op m'n hotelkamer genomen, gordijnen waren dicht en licht stond ook niet aan. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Gorthaur wat denk jij dat die dingen zijn vuil/ of wat bovennatuurlijks? Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Was de reden michie23 van het nemen van de foto om te kijken of er orbs waren? Of dacht je : laat ik eens zonder licht aan de hoek van mn kamer fotograferen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:39:27 schreef punkgod het volgende: Gorthaur wat denk jij dat die dingen zijn vuil/ of wat bovennatuurlijks? Iets bovennatuurlijks. Net zoals een vinger voor de lens, verkeerde lichtval, een bewogen foto en een onscherpe foto. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:40:54 schreef punkgod het volgende: Was de reden michie23 van het nemen van de foto om te kijken of er orbs waren? Of dacht je : laat ik eens zonder licht aan de hoek van mn kamer fotograferen? Ik merkte een bepaalde aanwezigheid en dacht laat ik een foto nemen kijken of het er is. Verder zonder rare bijbedoelingen ofzo maar ik ben best wel geïnteresseerd in het bovennatuurlijke sinds Brazilië. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:39:27 schreef punkgod het volgende: Gorthaur wat denk jij dat die dingen zijn vuil/ of wat bovennatuurlijks? * Raido pakt photoshop Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:43:38 schreef Michie23 het volgende: [...] Ik merkte een bepaalde aanwezigheid en dacht laat ik een foto nemen kijken of het er is. Verder zonder rare bijbedoelingen ofzo maar ik ben best wel geïnteresseerd in het bovennatuurlijke sinds Brazilië. Ok , ja ik snap dat jij t gelooft ,want je was er zelf bij en als jij weet dat er geen vuil of wat anders is gedaan om de foto te neppen dan zullen we je maar moeten geloven. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Deze foto is niet geworden zoals ik wou, dit was in de kerk, pikdonker en wou een foto maken van de band die aan het spelen was voorin, dit is het enige wat ik op de foto te zien kreeg: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten