LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:37:40 schreef Joëlle het volgende: [...] Dan moeten we 'r een donatie topic van maken; wie 't hoogst bied mag met 'n vrijgezelle crewmember naar keuze uit? Of een tombola natuurlijk, staat garant voor een hoop lol. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:12:50 schreef wateengedoe2 het volgende: Anyway, Ahme ... euhm, Robert en ik gaan toch met z'n tweetjes, lekker romantisch verkleed als moslims Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:37:40 schreef Joëlle het volgende: Dan moeten we 'r een donatie topic van maken; wie 't hoogst bied mag met 'n vrijgezelle crewmember naar keuze uit? Prima idee! * Hester heeft makkelijk praten want is lekker toch geen vrijgezel Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Ik denk dat credible refoweb op den duur nog wel inhaalt wat betreft stelletjes (en geloof me, als we refoweb ingehaald hebben, hebben we héél veel credible-stelletjes ) Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 * ThijsK hoopt t ook Quote: Dan moeten we 'r een donatie topic van maken; wie 't hoogst bied mag met 'n vrijgezelle crewmember naar keuze uit? Geeneens zo heel slecht idee Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Alleen als de user het uigaan betaald Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Precies Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 en de opbrengst is uiteraard voor t goede doel Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 15:28:43 schreef NienkeJ het volgende: [...] je hebt verkering? Was dat hetzelfde als die date van toen, ooit, in het gebedstopic? Nee nee Uitgemaakt, was zoiemand die met iedereen wat had ¬¬ Dat zelfs meisjes zo kunnen zijn Back on topic, die verhalen zijn leuk ^^ Gefeliciteerd allen Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op vrijdag 12 januari 2007 22:37:40 schreef Joëlle het volgende: [...] Dan moeten we 'r een donatie topic van maken; wie 't hoogst bied mag met 'n vrijgezelle crewmember naar keuze uit? Geniaal. Ik ben er wel voor in. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op zaterdag 13 januari 2007 15:10:31 schreef Dante het volgende: [...] Nee nee Uitgemaakt, was zoiemand die met iedereen wat had ¬¬ Dat zelfs meisjes zo kunnen zijn Back on topic, die verhalen zijn leuk ^^ Gefeliciteerd allen tsss.. jammer hoor Maar je ziet, dat wanneer je verkering hebt, je ineens veel begeerlijker blijkt te zijn. Dat was je eerste date toch? En nu heb je alweer verkering gefeliciteerd (nog een x) Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 Quote: Op zaterdag 13 januari 2007 15:13:11 schreef NienkeJ het volgende: [...] tsss.. jammer hoor Maar je ziet, dat wanneer je verkering hebt, je ineens veel begeerlijker blijkt te zijn. Dat was je eerste date toch? En nu heb je alweer verkering gefeliciteerd (nog een x) En ik nog denken dat het mijn haar was Link naar bericht Deel via andere websites
gail 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 @ thijsk: voor jou wil ik het best betalen hoor dankzij jou heb ik immers Martijn leren kennen Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 13 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2007 * ThijsK Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 BOT? Verhaaltjes? Romantisch gezever? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 proficiat Robert en Wateengedoe Ik lees normaal dit topic niet, maar Tom had het me gisteren verteld op msn en dan ben ik natuurlijk meteen gaan kijken Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 OwOwOw wat Tof Gefeliciteerd En ik ben vóór dat donatietopic. . Waarschijnlijk krijg je er nog veel geld mee binnen ook Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 Thanks, Ann en Verity Quote: Op zondag 14 januari 2007 09:11:21 schreef Ann het volgende: Tom had het me gisteren verteld op msn Ah, de tamtam werkt uitstekend, dus Quote: Op zaterdag 13 januari 2007 14:50:29 schreef Hester het volgende: * Hester heeft makkelijk praten want is lekker toch geen vrijgezel * weg2 is ook erg opgelucht dat ze geen vrijgezel meer is, als ze dit allemaal leest Quote: Op zaterdag 13 januari 2007 15:02:48 schreef NienkeJ het volgende: Ik denk dat credible refoweb op den duur nog wel inhaalt wat betreft stelletjes (en geloof me, als we refoweb ingehaald hebben, hebben we héél veel credible-stelletjes ) Link naar bericht Deel via andere websites
kelskip 0 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Quote: weg2 is ook erg opgelucht dat ze geen vrijgezel meer is, als ze dit allemaal leest hehe, ja, inderdaad, ik ben ook blij geen vrijgezel te zijn maar euh, ik ben VOOR donatietopic sorry, BOT/ TNO Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Misschien een beetje laat, maar... Van Harte, weg2 en RobertF! Link naar bericht Deel via andere websites
Antonius 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Sluit ik me van harte bij aan! Ik weet - uit ervaring - hoe heerlijk het is om geloof met iemand te kunnen delen! Heel veel zegen toegewenst! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Quote: Op vrijdag 19 januari 2007 14:01:47 schreef Antonius het volgende: Sluit ik me van harte bij aan! Ik weet - uit ervaring - hoe heerlijk het is om geloof met iemand te kunnen delen! Heel veel zegen toegewenst! Gratias vobis ago, Antonius en Vegaloog! Ja, het kunnen delen van het geloof is fantastisch, maar zoals een collega van mij (zelf zeer gelovig, hij is bij de GerGem) tegen me zei: een relatie moet gebaseerd zijn op liefde, niet op geloof! En dat is er ook, dus dat zit wel snor En Antonius, ik was ooit zo stervensjaloers op jou vanwege een stukje wat je over jou en je vriendin schreef (overigens niet het stukje in dit topic, maar je schreef ooit eens dat jullie samen de rozenkrans baden enzo). Maar nu ben ik niet meer jaloers, want nu heb ik dat zelf ook! Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Grinnik.. ik zie een 'virtuele weg2' helemaal stralen van geluk. Het is jullie beide gegund! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Quote: Op vrijdag 19 januari 2007 20:06:07 schreef Iggi het volgende: Grinnik.. ik zie een 'virtuele weg2' helemaal stralen van geluk. Het is jullie beide gegund! Een virtuele weg2? De weg2 van vlees en bloed zit hier anders óók te stralen hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Wat gebeurd hier allemaal!@#>? RobertF en Weg2!? En wat een romantische verhalen allemaal! Eh... ja, het de eerste keer dat ik serieus in de topic kijk en ik zie al dat het niet goed voor me is. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2007 Hèhè, er wordt er ook één wakker hoor! En don't worry, als ik 30 jaar heb moeten wachten, is het voor jou ook nog niet te laat! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten