Naeva 182 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Quote: Op woensdag 21 maart 2007 21:10:42 schreef Hester het volgende: Ik vind mannen 10 keer relaxter dan vrouwen. Wat mij betreft bestonden er geen vrouwen! Dat gezeur altijd... Je kan ze allemala bannen op die forum Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Quote: Op woensdag 21 maart 2007 21:55:02 schreef Audiophile het volgende: [...] Je kan ze allemala bannen op die forum Ja, zou ze moeten doen!! ban jezelf Hester Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik zal kijken wat ik kan doen Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Quote: Op woensdag 21 maart 2007 21:16:00 schreef sweet little lie het volgende: Och zie jij het dan maar eens een maand uit te houden met mijn ex. Serieus die kon zeuren. 't is een schatje hoor daar niet van, maar zeuren dat hij kun dat dan weer wel. Was het misschien een metrosexual? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Quote: Op woensdag 21 maart 2007 22:16:58 schreef Pius_XII het volgende: [...] Was het misschien een metrosexual? * Taam duwt pius een groen mandje in zijn hand. Hup!! ga lekker vrijgezellig wezen jij Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ik vind single zijn wel oke, maar soms mis ik het wel hoor. Maar ja, ik wacht geduldig tot er een prins op wit paard voorbij komt huppelen (paard is niet verplicht wel aan te bevelen ) Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Het nadeel van de prinsen is dat zij niet gewoon maar kunnen wachten tot de prinses voorbij komt, maar dat zij geacht worden om actief op zoek te gaan naar de prinses en haar ook nog eens het hof te maken. Prinsen kunnen dus niet lui zijn. Voorlopig weet deze prins iig nog niet zo goed welke kant hij nou op moet. Hij blijft daarom rondgalloperen, om overal en nergens jonkvrouwen in nood te redden, totdat die ene daar is die de prins zal redden van zijn single-heid. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Ach, waarschijnlijk kun je als prins ook wel ongemerkt ineens een prinses redden . Of in een reflex ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 21 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2007 Quote: Op donderdag 22 maart 2007 00:45:52 schreef NienkeJ het volgende: Ach, waarschijnlijk kun je als prins ook wel ongemerkt ineens een prinses redden . Of in een reflex ofzo Dat zou inderdaad het waarachtig edelmoedige hart van die prins in één keer laten zien! Nienke, je geeft het hart van deze prins weer nieuwe moed. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Quote: Op donderdag 22 maart 2007 00:52:52 schreef TimonK het volgende: [...] Dat zou inderdaad het waarachtig edelmoedige hart van die prins in één keer laten zien! Nienke, je geeft het hart van deze prins weer nieuwe moed. Ik ben een prinsesje... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Quote: Op woensdag 21 maart 2007 20:42:58 schreef NienkeJ het volgende: Waarom mis je het? iemand om samen leuke dingen mee te doen, knuffelen, kleffen, van iemand houden en iemand die van mij houd. ach, m'n laatste 'relatie' stelde niet veel voor maar het was een fijne korte tijd. Maaaar.. ik geef de hoop niet op Samegevoegd: Quote: Op donderdag 22 maart 2007 02:55:19 schreef ArjenV het volgende: [...] Ik ben een prinsesje... Timon! red arjen! Link naar bericht Deel via andere websites
iceJUH 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Single wat er zo leuk aan is, geen idee, heb nog geen ervaring met relaties dus ik kan je het verschil niet vertellen. Ik ben niet actief op zoek ofzo maar soms denk ik wel eens, ik wou dat ik een leuk vriendje had, ik vind wel iemand heeeeeeeel leuk maar ik toon mijn emoties niet snel ik ik ben ontzettend verlegen in dat soort dingen, zodra ik verliefd op iemand ben, durf ik niks te zeggen tegen diegene. Ik kan wel gewoon met hem praten maar zodra het over verliefdheid enzo gaat krijg ik spontaan een blaas die het elk moment op kan geven. En normaal, als ik mensen een beetje ken heb ik mijn mond op de goede plek zitten Iemand tips per ongeluk? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst 4 april 2007 Zelf kunnen bepalen waar je gaar en staat. Jer hoeft geen rekening te houden met je partner. Dat spreekt me zo aan aan het single zijn. Voorlopig blijf ik het dan ook!! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 volgens mij is single zijn niet perse leuker / beter dan een relatie met iemand hebben. kijk het heeft alle 2 zijn voor en nadelen. Maar welke single je ook spreekt 9 die ik spreek iig ) niemand is van plan om zijn/ haar hele leven single te blijven, dus ik denk dat dit wel iets zegt, ik ben trouwens ook single op dit moment groeten! schaapje Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 ik vind singel zijn gewoon heel fijn.. lekker flirten, lol maken en feesten met jongens, gewoon doen waar je zin in hebt Maar als ik us een beetje met een jongen ga ofzo, heb ik altijd na een paar dagen dat ik hem opeens heel lelijk vind en dat ik me dood erger aan hem, opzich is dat best jammer, mja ik kom vast wel eens 'de' leuke jongen tegen Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2007 Single zijn is wel leuk, lekker onafhankelijk enzo. En in mijn geval is het wel goed geweest een groot deel van mn jeugd single te zijn. Als ik terugkijk ben ik blij dat sommige relaties toch niks zijn geworden, zo kon ik me tenminste meer richten op belangrijkere dingen Sta ik er ook wat gezonder in enzow. Maar laatste tijd begint het toch steeds meer te kriebelen, word maar eens tijd denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2007 Wat leuk dat mijn topic nog bestaat! Ik sluit me bij schaapje aan (en misschien ook nog wel anderen, heb nog 234590 topics te lezen, dus ben niet helemaal op de hoogte) dat het allebei zijn voor- en nadelen heeft Maar wat ik wel van plan ben; zolang ik single ben ervan genieten.. En dan wel op de goeie manier, aan vriendschappen werken, nieuwe mensen leren kennen, jezelf ontwikkelen etc... En als dan die ene geweldige jongen op komt dagen... Tsja, dan ben ik vast klaar voor een relatie en ga ik daar weer van genieten Link naar bericht Deel via andere websites
Aleis 0 Geplaatst 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2007 Single zijn is wel handig soms Maar God heeft de man en vrouw voor elkaar gemaakt! en wij verlangen hier ook naar.... De mens wil gelukkig zijn en wij zijn gelukkiger met elkaar! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2007 ik wil het voorlopig nog niet, maar mijn hormonen wel Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 19 juni 2007 16:37:15 schreef Aleis het volgende: Single zijn is wel handig soms Maar God heeft de man en vrouw voor elkaar gemaakt! en wij verlangen hier ook naar.... De mens wil gelukkig zijn en wij zijn gelukkiger met elkaar! je hebt je roeping gemist, je had dichter moeten worden Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2007 Quote: Op dinsdag 20 maart 2007 20:38:09 schreef KarinW het volgende: * karin1204 heeft besloten ik blijf voorlopig single behalve als ik nét de ware tegenkom natuurlijk same here maar ik wil wel ff benadrukken dat George Clooney uiteraard altijd welkom is Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2007 overigens ben ik momenteel geen single meer Link naar bericht Deel via andere websites
mpvb1985 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Je bent heerlijk vrij in je doen en laten. Echter soms heb je idd ook de behoefte aan iemand met wie je alles kunt delen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 Gewoon doen wat je wil, niets maakt uit, nergens rekening mee houden en alles op jou eigen manier doen! Heerlijk leven En zolang je genoeg vrienden hebt, mis je denk ik niet echt 1 bepaald iemand! Totdat je diegene tegenkomt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Doeke 0 Geplaatst 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2007 gek.. ik heb niet zo'n plezier in single zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten