Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Diépgang pubers! Diépgang!
widegrin.gif

Ja, dat is inderdaad nodig. En intelligentie. Iemand die over andere dingen dan de Gouden Kooi. Iemand die zich niet alleen bezighoud met onbelangrijke dingen, maar ook nog eens een eigen mening heeft. Nadenken. Maar goed, ik val altijd op van die spw/sociale opleiding types nosmile.gif

En dan zit er soms een gapend gat tussen mijn interesses en de hare. En dan moet ik woorden drie keer uitleggen enzo. Bah.

Trouwens, bedoel niet dat spw types niet slim kunnen zijn, maar ik verwoord alles gewoon ongelukkig...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, dat is inderdaad nodig. En intelligentie. Iemand die over andere dingen dan de Gouden Kooi. Iemand die zich niet alleen bezighoud met onbelangrijke dingen, maar ook nog eens een eigen mening heeft. Nadenken. Maar goed, ik val altijd op van die spw types
nosmile.gif

En dan zit er soms een gapend gat tussen mijn interesses en de hare. En dan moet ik woorden drie keer uitleggen enzo. Bah.

Trouwens, bedoel niet dat spw types niet slim kunnen zijn, maar ik verwoord alles gewoon ongelukkig...

of gezamenlijke interessegebieden zoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geweldige tekst Pius_XII ^^

Maar nee, ik blijf erbij, dat single-zijn in de meeste gevallen gewoon niet fijn is.

Ik bedoel, waarom zou je het verbloemen (dan zit je dat achter de geraniums nog te doen puh2.gif)?

Natuurlijk kun je gelukkig zijn, maar ik vind juist dat een relatie iets toevoegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@dante, heb je dan een vrouw nodig om gelukkig te zijn????

ik heb het idee, dat ik eerst zelf gelukkig moet zijn voor ik iemand anders gelukkig kan maken. Je kan wel van een ander verwachten dat hij of zij je hart vervult, maar in mijn geval, zit mijn hart zo vol gaten, dat een man dat nooit kan vullen. Dus ik ben (klinkt veels te vroom) God aan het zoeken en ik maak echt wel dingen mee die beter voelen dan verliefd zijn.

Een leven met relatie is anders, maar niet minder vol hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@dante, heb je dan een vrouw nodig om gelukkig te zijn????

ik heb het idee, dat ik eerst zelf gelukkig moet zijn voor ik iemand anders gelukkig kan maken. Je kan wel van een ander verwachten dat hij of zij je hart vervult, maar in mijn geval, zit mijn hart zo vol gaten, dat een man dat nooit kan vullen. Dus ik ben (klinkt veels te vroom) God aan het zoeken en ik maak echt wel dingen mee die beter voelen dan verliefd zijn.

Een leven met relatie is anders, maar niet minder vol hoor.

Hier zeg je wel wat waars smile.gif Maar verliefdheid en relaties overkomen je he, je plant ze niet. Ook niet als het minder gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Is dat mooi? Waarschijnlijk slaat de verveling dan toe. Ik vrees dat er voor mij altijd een bepaald soort spanning in moet zitten. Ik denk dat ik een vrouw moet hebben, die warm en extravert is, pittig, slim, en geen tuttig iemand. Bah. Ik word altijd zo vervelend van kinderachtige vrouwen die alles vies vinden en niet van aanpakken weten. De Net 5 types dus.

Ho ho ho!

(nee, geen kerst, en ik geef direct toe dat ik dat van WEG2 heb gejat clown.gif).

Ik zeg niet dat het sáái moet zijn. Ik geloof toch echt dat je iets heel erg fout doet wanneer een langdurige relatie saai wordt, of wanneer een vaste stevige relatie saai is. Maar ik neem aan dat jij met pittig en spanning niet de onzekerheid bedoelt van 'houdt ze nu wel echt van mij?' of de onzekerheid van verlatingsangst en zulke dingen; dingen die in het begin van een relatie een stuk meer spelen (zeker bij zo'n twijfelmiep als ik ben puh2.gif) dan wanneer je al een tijdje een relatie hebt of getrouwd bent. Als je geen spanning meer kunt vinden binnen het zeker weten 'hij/zij houdt van mij' dan ben je ver van huis nosmile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@dante, heb je dan een vrouw nodig om gelukkig te zijn????

ik heb het idee, dat ik eerst zelf gelukkig moet zijn voor ik iemand anders gelukkig kan maken. Je kan wel van een ander verwachten dat hij of zij je hart vervult, maar in mijn geval, zit mijn hart zo vol gaten, dat een man dat nooit kan vullen. Dus ik ben (klinkt veels te vroom) God aan het zoeken en ik maak echt wel dingen mee die beter voelen dan verliefd zijn.

Een leven met relatie is anders, maar niet minder vol hoor.

Quote:

Natuurlijk kun je gelukkig zijn, maar ik vind juist dat een relatie iets toevoegd.

Jawel, dat zei ik in bovenstaande zin, en dat het iets toevoegd, niet dat het alles compleet maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ho ho ho!

(nee, geen kerst, en ik geef direct toe dat ik dat van WEG2 heb gejat
clown.gif
).

Ik zeg niet dat het sáái moet zijn. Ik geloof toch echt dat je iets heel erg fout doet wanneer een langdurige relatie saai wordt, of wanneer een vaste stevige relatie saai is. Maar ik neem aan dat jij met pittig en spanning niet de onzekerheid bedoelt van 'houdt ze nu wel echt van mij?' of de onzekerheid van verlatingsangst en zulke dingen; dingen die in het begin van een relatie een stuk meer spelen (zeker bij zo'n twijfelmiep als ik ben
puh2.gif
) dan wanneer je al een tijdje een relatie hebt of getrouwd bent. Als je geen spanning meer kunt vinden binnen het zeker weten 'hij/zij houdt van mij' dan ben je ver van huis
nosmile.gif
.

Hear ye, hear ye! widegrin.gifworshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ho ho ho!

(nee, geen kerst, en ik geef direct toe dat ik dat van WEG2 heb gejat
clown.gif
).

Ik zeg niet dat het sáái moet zijn. Ik geloof toch echt dat je iets heel erg fout doet wanneer een langdurige relatie saai wordt, of wanneer een vaste stevige relatie saai is. Maar ik neem aan dat jij met pittig en spanning niet de onzekerheid bedoelt van 'houdt ze nu wel echt van mij?' of de onzekerheid van verlatingsangst en zulke dingen; dingen die in het begin van een relatie een stuk meer spelen (zeker bij zo'n twijfelmiep als ik ben
puh2.gif
) dan wanneer je al een tijdje een relatie hebt of getrouwd bent. Als je geen spanning meer kunt vinden binnen het zeker weten 'hij/zij houdt van mij' dan ben je ver van huis
nosmile.gif
.

Heb slechte voorbeelden gehad....ouders zijn gescheiden etcetera...maar goed, kijk ik wil echte liefde...echtheid...nuchterheid, ook wel degelijkheid...alleen, wil gewoon spannend, spontaan...en aan de andere kant toch ook weer via de gebaande paden, is veilig...

ik weet het niet....ik ben er inmiddels over uit dat ik echt liefde wil, en iemand niet wil gebruiken...en dat heb ik te vaak gezien....zowel de sleur als het gebruiken...


Samengevoegd:

Quote:

ja maar daar moet je niet voor gaan. Jij moet zorgen dat je een goed leven hebt, dat je gelukkig bent enz. Een relatie gaat er tenslotte om dat je dingen geeft aan de ander, en niet om het ontvangen. Dan moet je wel wat te bieden hebben.

Dat is zo. Je moet niet deken dat een ander je kan redden. Dat voorkomt een hoop verdriet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Heb slechte voorbeelden gehad....ouders zijn gescheiden etcetera...maar goed, kijk ik wil echte liefde...echtheid...nuchterheid, ook wel degelijkheid...alleen, wil gewoon spannend, spontaan...en aan de andere kant toch ook weer via de gebaande paden, is veilig...

ik weet het niet....ik ben er inmiddels over uit dat ik echt liefde wil, en iemand niet wil gebruiken...en dat heb ik te vaak gezien....zowel de sleur als het gebruiken...


Samengevoegd:

[...]

Dat is zo. Je moet niet deken dat een ander je kan redden. Dat voorkomt een hoop verdriet.

wat bedoel je met spannend??? mijn ouders zijn ook gescheiden en ik heb 17 jaar in een onveilige spannende thuissituatie geleefd. En spanning is niet normaal Thijs. Dat is iets wat er niet bij hoort. Chemie en uitdaging kunnen wel onderdeel zijn van een relatie, omdat je in de ander geïnteresseerd ben en alles wil weten van hem of haar, maar spannning is een teken dat er iets niet goed zit, dat er onderhuids onenigheden zijn die niet uitgesproken worden. Dat is zijn geen positieve zaken.

wat is liefde volgens jou?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid