Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Je hebt een harem maar je droomvrouw zit er niet tussen? Vervelend joh!

rofl.gif Maar inderdaad, best vervelend eigenlijk. noparty.gif

Quote:
Maarre, neem ze es mee op stap, dan gaan we een keer een pintje pakken, is dat geen idee?

Ja, ik stel jou aan als bliksemafleider. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bliksemafleider? Is het ZO erg? Dan weet ik niet of ik het aandurf...

Met een beetje Don Juan ga ik nog wel op stap, maar jij lijkt in een wat zwaardere categorie te zitten. Jij hebt geen bliksemafleider nodig, maar een burka.

Ja, maar als jij je 'lieve honden ogen' glimlach opzet, dan kom je wel weer redelijk in de buurt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bliksemafleider? Is het ZO erg?

jagrmbl.gif

Quote:
Dan weet ik niet of ik het aandurf...

Jammer, doch begrijpelijk.

Quote:
Met een beetje Don Juan ga ik nog wel op stap, maar jij lijkt in een wat zwaardere categorie te zitten. Jij hebt geen bliksemafleider nodig, maar een burka.

Meestal wil een priesterboordje nog wel volstaan, maarre, dat blijft onder ons. dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind het zelf wel eens lastig het altijd maar single zijn. Sommigen zeggen je bent nog jong, de wereld ligt nog voor je open. Maar het kan af en toe best irritant zijn, het gevoel hebben dat niemand je ziet staan
knipoog_dicht.gif

Wat betekent vriendschap dan voor je?

Ik ben tevreden vrijgezel, maar dat betekent niet dat ik het gevoel heb dat niemand me ziet staan.. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is hoop! Die gedachte had ik ooit ook engel.gif

Maar aan de andere kant, de vraagstelling is denk ik niet helemaal juist en in perspectief. Het gaat er niet om of single zijn "leuk" is, het gaat erom dat je met jezelf om kunt gaan en daar vrede mee hebt, dan ben je er denk ik. Pas dan kun je ook echt iets betekenen voor een partner, maar kun je ook accepteren dat je single zou zijn.

Voor mij was dat het punt tot gelukkig zijn, mezelf accepteren zoals God mij gevormd heeft en Hem daarvoor kunnen danken. Niet via een standaard gebedje, maar echt jezelf volledig accepteren.

Het leek wel of ik vanaf dat moment er klaar voor was, want toen liet God mij tegen de ware aanlopen big-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Liefs Diaan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Er is hoop! Die gedachte had ik ooit ook
engel.gif

Maar aan de andere kant, de vraagstelling is denk ik niet helemaal juist en in perspectief. Het gaat er niet om of single zijn "leuk" is, het gaat erom dat je met jezelf om kunt gaan en daar vrede mee hebt, dan ben je er denk ik. Pas dan kun je ook echt iets betekenen voor een partner, maar kun je ook accepteren dat je single zou zijn.

Voor mij was dat het punt tot gelukkig zijn, mezelf accepteren zoals God mij gevormd heeft en Hem daarvoor kunnen danken. Niet via een standaard gebedje, maar echt jezelf volledig accepteren.

Het leek wel of ik vanaf dat moment er klaar voor was, want toen liet God mij tegen de ware aanlopen
big-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Liefs Diaan

Ik denk dat dát ook echt zo is. Het helpt denk ik wel als je een beetje meehelpt (of misschien beter gezegt, niet tegenstribbelt, dat is zuiverder). Maar goed, dat is vanuit de mens geredeneerd. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Single zijn is op zich niet erg. Best relaxed zelfs... zeker als je een beetje druk leven hebt (ik verwijs u voor een nadere uitleg naar de EO visie die binnenkort gaat over 'christelijke singles knipoog_dicht.gif )

Alleen als je dan tóch iemand leert kennen waarmee je samen zou willen zijn maar dit gaat nogal moeizaam...

.... dán is single zijn opeens helemaal niet meer zo fijn... noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben inmiddels weer 7 maanden single. Ergens wel lekker natuurlijk die vrijheid. Heerlijk om gewoon je eigen planning te kunnen maken en vooral, om foute flirtgrappen te kunnen maken (Hea Nienke? puh2.gif) Maar het begint toch ook wel te kriebelen zo nu en dan. Ik ken mensen die, wanneer ze die kriebels voelen maar met jan en alleman een relatie aan gaan om hun drang naar een relatie te bevredigen. Dat doe ik niet, en niet alleen omdat ik hetero ben en dus niet val op Jan, laat staan op alleman. Ik wil wel wachten tot ik een relatie aan kan gaan met iemand waarmee de relatie ook daadwerkelijk toekomstperspectief heeft.

Mijn probleem is niet dat ik geen leuke meisjes ken of geen contacten kan leggen (ik was vroeger wel vet verlegen maar dat kan ik me bijna niet meer voorstellen). Het is eerder dat ik zoveel leuke christelijke meiden ken dat het te moeilijk is om daar een keuze uit te maken, want de keuze voor 1 lijkt soms wel de keuze tegen honderden engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid