Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

Quote:
@Robert,

Ik denk dat er toch maar met je gebeden moet worden.

Ben je wel een christen? (
knipoog_dicht.gifpuh2.gif
)

Nee, ik ben een Mens van de Weg. Ik heb me afgescheiden van het valse, babylonische christendom, die de trawanten van de duivel ontkent, en wens daarom geen christen te worden genoemd.

Bovendien is het Yahsua HaMassiach en niet Jezus Christus. Dus ik ben dan altijd nog een Massiaan.yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:59:30 schreef RobertF het volgende:

[...] Ik heb me afgescheiden van het valse, babylonische christendom, die de trawanten van de duivel ontkent, en wens daarom geen christen te worden genoemd.

Vals christendom

zegt degene die zo tegen de kerkscheuringen is...

Hoppa weer een scheurpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Duivelsche ketterijen! Iedereen weet dat Dè Moen de enige juiste vertaling is! De H. Roomsche vertaler St. Kwakeldokus heeft de absolute autoriteit zoals duidelijk te lezen valt in het dogma dat uitgevaardigd is door de heilige paus Gandalfus IVX! Jullie dwalen allemaal en zullen het Vuur proeven voor het einde!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, wij zullen het Vuur zien. Maar in tegenstelling tot wat de Roomse 'Kerk' leert, is het Vuur louter iets symbolisch. Iedereen weet dat er niets boven een knapperend haardvuur gaat, om samen verhalen bij te lezen. Dus zodoende staat het Vuur voor Gezelligheid, Knusheid en Liefdevolle Warmte.

Maar zij die de enige ware Weg afwijzen, zij die virussen ontkennen, méér boeken dan de boeken van de apostel Petrus erkennen (want iedereen weet dat alleen Petrus het ware Woord bracht, aangezien op Hém de Kerk is gebouwd en Paulus een Romeinse spion was), en zij die niet minimaal in drie tongen spreken, zij zullen het Eeuwige IJs binnengaan, perfect beschreven door de H. Dante.

Daarom: erken dat virussen bestaan, of wordt voor eeuwig uitgesloten van Gods eeuwige, warme liefde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

worshippy.gif Heil Gorthaur de profeet!

Gorthaur, je hebt gelijk! Virussen bestaan niet, eindelijk vind ik een ware medechristen op deze wereld. Maar luister niet naar de tegenstanders! We moeten niet met hen in discussie gaan:

2 timoteus zegt:

14 Blijf dit de gelovigen voorhouden en roep hen ten overstaan van God dringend op om niet te redetwisten. Dat heeft geen enkel nut en leidt er alleen maar toe dat de toehoorders ten onder gaan.

Zorg dat je je niet voor je werk hoeft te schamen en verkondig regelrecht de waarheid!!!!

We moeten dus niet discussieren, maar alleen ons gelijk halen!

Dit zegt de bijbel! Dus ik heb gelijk!

Maar beste Gorthaur, wij hoeven niet te vrezen:

..het fundament dat God gelegd heeft, ligt onwrikbaar vast en draagt het opschrift: ‘De Heer weet wie hem toebehoren’

Wij zijn uitverkoren!! party.gif Gallilejo! (dit is overigens de juist vertaling van Halleluja zoals de nep christenen gebruiken)

Gorthaur - wij zullen volhouden en overwinnen, over de heidenen staat geschreven

De mensen zullen egoïstisch zijn, geldzuchtig, zelfingenomen en arrogant. Ze zullen God lasteren, geen ontzag tonen voor hun ouders, ondankbaar zijn en niets heilig achten. 3 Ze zullen harteloos zijn, onverzoenlijk, lasterziek, onbeheerst en wreed. [Ze zullen zeggen dat er virussen bestaan.]* Ze zullen het goede haten 4 en onbetrouwbaar, roekeloos en verblind zijn.

* Nieuwe vertaling, gebaseerd op zeer recente vondsten.

Maar tegen ons, de ware gelovigen zegt hij:

Jij daarentegen bent mij trouw gevolgd in mijn leer, mijn levenswijze, streven, geloof, geduld, liefde, volharding

Een laatste bemoediging:

Verkondig de boodschap, blijf aandringen, of het nu uitkomt of niet, wijs terecht, straf en vermaan met alle geduld dat het onderricht vereist.

En bedenk! IK HEB DIT NIET BEDACHT - DIT ZEGT DE BIJBEL - dus ik heb gelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eru Iluvatar, dus u ontkent het bestaan van Satans engelen? Waak er dan voor dat u niet onverwacht door hen gegrepen wordt. Wereldwijd kunt u toch de gevolgen aanschouwen van het werk van Satans engelen, dus vanwaar uw koppige blindheid? Vergeet ook niet: dat u er niet in gelooft, wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook niet bestaan. Waak dus!

Bovendien citeert u uit geschriften die door de geschriften van Petrus niet eens erkent worden, laat staan genoemd. En u weet toch dat Petrus de enige ware apostel was en de andere apostelen al snel besmet werden door die virussen, die ze valse, on-Messiaanse leringen deed brengen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook nooit gezegd dat virussen van God zijn. Degenen die dát leren begrijpen de Schrift niet. Virussen zijn van Satan en van niemand anders. Want de virussen zijn zijn demonen.

En het is trouwens Alleluia, met de klemtoon op de tweede en vierde lettergreep. Dus Alléluiá. Anders ben je geen oprechte aanbidder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:51:11 schreef RobertF het volgende:

Ik heb ook nooit gezegd dat virussen van God zijn. Degenen die dát leren begrijpen de Schrift niet. Virussen zijn van Satan en van niemand anders. Want de virussen zijn zijn demonen.

RobertF, ik ga niet in discussie.

God is almachtig en heeft alles in de hand, alles komt van Hem, voor Hem en door Hem en vind zijn oorsprong en einde in Hem, dus ook virussen als die zouden bestaan!

Verder verwijs ik je naar mijn bovenstaande posts en de bijbel, want die zeggen precies het zelfde

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien dat de omschrijving die de wetenschap aan virussen geeft niet juist is, maar dat ze bestaan is zeker lijkt me. Echt duidelijk bewijs tegen virussen heb ik nog niet gelezen, en de wetenschap is niet dom, hooguit blind.

Misschien verstond God virussen wel onder de dieren, weet jij veel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:06:55 schreef Gorthaur het volgende:

Bestaan virussen wel?

Ik denk zelf van niet. Ik ben christen en dus geloof ik er niet in. Het is niet bijbels. Tevens zijn virussen helemaal niet bewezen!

BRON!

Tuurlijk bestaan organisme die je niet met het blote oog niet. Ik kijk natuurlijk op school nooit met een microscoop naar bacteriën mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:41:35 schreef holla het volgende:

widegrin.gif
wat een leuk topic
big-smile.gif

En idd, virussen bestaan niet, maar dat wist ik allang. De bijbel zegt immers toch ook niets over virussen? En onze dominee heeft het er ook nooit over, dus.

De bijbel zegt ook nooit iets over auto's en fietsen. Dus ze bestaan niet muur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:56:00 schreef Blaatschaap het volgende:

[...]

De bijbel zegt ook nooit iets over auto's en fietsen. Dus ze bestaan niet
muur.gif

Met zo'n afvallige ga ik niet in discussie. Als je het perse niet wil geloven zul je het ook nooit geloven. Je hart kan ook verhardt zijn.

Neem een voorbeeld aan Gorthaur en Eru. Zij hebben de waarheid, gebaseerd, wat zeg ik: letterlijk uit de bijbel overgenomen. Lees de wijsheid in Eru's post maar eens!

En bewijs jij anders maar eens dat virussen wel bestaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:54:39 schreef Blaatschaap het volgende:

[...]

Tuurlijk bestaan organisme die je niet met het blote oog niet. Ik kijk natuurlijk op school nooit met een microscoop naar bacteriën
mondhouden.gif

Bacteriën zijn wezenlijk anders volgens de wetenschap, maar ook daarover spreekt de Bijbel niet. Bacteriën bestaan niet, en als jij ze wel ziet is dat een visioen van Satan. Voor een biologieles moet je ook altijd eerst om bescherming vragen; helemaal op heidense scholen.

Maar dat is logisch, dat weet iedereen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 20:20:04 schreef holla het volgende:

[...]

Met zo'n afvallige ga ik niet in discussie. Als je het perse niet wil geloven zul je het ook nooit geloven. Je hart kan ook verhardt zijn.

Neem een voorbeeld aan Gorthaur en Eru. Zij hebben de waarheid, gebaseerd, wat zeg ik: letterlijk uit de bijbel overgenomen. Lees de wijsheid in Eru's post maar eens!

En bewijs jij anders maar eens dat virussen wel bestaan!

Zo is het maar net!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Virussen bestaan niet! Het bewijs staat op internet!!!!1

Dit is een echte wetensgappelijke site maar andere ateistische wetensgappers seggen van niet want anders moet ern een God zijn en dat willen hun niet dus daarom zeggen zedat het niet waar is maar de schrijver van deze site - Gortahur - is een echte wetensgaper en obejctief en hij bewijst dat virussen niet bestaan!~

www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er staan wel meer dieren/organismen niet in de bijbel, dat betekend toch niet dat ze niet bestaan. Staat er in de bijbel iets over vleermuizen? Ik dacht het niet en toch twijfelt niemand eraan dat ze bestaan(als er toch een tekst wordt gevonden over vleermuizen, neem dan maar een een of andere diepzee vis). virussen, zijn zichtbaar met een microscoop en worden ook gebruikt. Zo kan je bij een gemankeerd virus een stuk DNA invoegen om ziektes te verhelpen.

oftwel:

-ze zijn zichtbaar met een microscoop, dus als ze niet bestaan, waarom zie je ze dan? Soort hersenschimmen zeker.

-ze worden gebruikt, wat nogal lastig zou zijn als ze niet zouden bestaan. Ze worden zelfs gekweekt

-Ziektes zijn opgelost doordat men ontdekte dat er virussen waren, moet het dan toeval zijn geweest dat alles hier op aansloot

Conclusie: je kan ze zien, ze worden toegepast, ze bestaan gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is allemaal nep. Dat plaatje ook. Ze kijken door een microscoop en ze zien dat. Gewoon onzin. Net zoals als ik dateringsmethoden ga toepassen. Allemaal nep.

Het is net zoals evolutie, het is niet bewezen en gewoon verzonnen.

Die microscoop, al dat onderzoek. Tis net zoals de dateringsmethoden, gewoon onzin.

Zo'n stom virus plaatje is even veel bewijs als dat dit cosmische achtergrondstralings plaatje bewijs voor de BB is.

Allemaal onzin. Er is helemaal geen bewijs.

Hoe kan nou een virus door toeval ontstaan en hoe kan dat virus dan kleiner zijn dan cellen? Want een dier bestaat uit cellen dus een virus ook! Want dat beweren namelijk die wetenschappers.

Ik citeer!

Elk dier bestaat uit cellen. Maar zo'n virus zou kleiner zijn dan een cel. Dat kan dus nooit! Hoe kan als een dier uit cellen bestaat het kleiner zijn dan een cel? Ten tweede zouden sommige Virussen zich aanpassen aan geneesmiddelen. Dat doen ze door evolutie. Dus de atheïstische virusisten halen er hun oude onbewezen stokpaartje bij: evolutie. Iets wat zo in strijd is met de bijbel! Het erge is dat de seculiere samenleving ze de kans geeft. Deze mensen zouden nooit toegeven wat voor blunders ze begaan en beschermen elkaar met hun leugens. Het erge is dat veel mensen hun verstand kennelijk niet willen gebruiken.

Bron:

www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid