Spring naar bijdragen

[parodie topic] Virussen fictie?


Bestaan virussen?  

1 lid heeft gestemd

  1. 1. Bestaan virussen?

    • Nee, ik ben christen
      20
    • Nee, ik ben atheïst
      4
    • Ja, ik ben atheïst
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 519
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:12:40 schreef Tom het volgende:

Duivelsche ketterijen! Iedereen weet dat Dè Moen de enige juiste vertaling is! De H. Roomsche vertaler St. Kwakeldokus heeft de absolute autoriteit zoals duidelijk te lezen valt in het dogma dat uitgevaardigd is door de heilige paus Gandalfus IVX! Jullie dwalen allemaal en zullen het Vuur proeven voor het einde!

en dat moeten wij geloven van zo'n Roomse? DE ANTICHRIST?

DIE MARIA-AANBIDDERS? (heb daar nooit bewijs voor gezien maar mijn buurjongen is een goed christen en hij agf mij een folder, met de waarheid over de roomse kerk)

natuurlijk bestaan virussen..mensne die zeggen dat virussen niet bestaan zijn in de greep van de RKK en de Iluminati!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:28:15 schreef Thijs het volgende:

[...]

en dat moeten wij geloven van zo'n Roomse? DE ANTICHRIST?

DIE MARIA-AANBIDDERS? (heb daar nooit bewijs voor gezien maar mijn buurjongen is een goed christen en hij agf mij een folder, met de waarheid over de roomse kerk)

natuurlijk bestaan virussen..mensne die zeggen dat virussen niet bestaan zijn in de greep van de RKK en de Iluminati!

klopt,

toen ik bij Tom was zag ik allemaal maria beelden op zijn kamer staan!

nooo.gifverbaasd.gif kwas echt bang

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:32:47 schreef Gorthaur het volgende:

Dames en heren, we moeten wel ontopic blijven hoor.
engel.gif

jij bent in de greep van de RKK en de iluminati! en ik heb iets verkeerds gedaan in mijn vorige post! kan je nagaan wat een negatieve invloed jij hebt! en dat noemt zich christen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je het perse niet wil geloven zul je het ook nooit geloven. Je hart kan ook verhardt zijn.

Neem een voorbeeld aan Gorthaur en Eru. Zij hebben de waarheid letterlijk uit de bijbel overgenomen. Lees de wijsheid in Eru's post maar eens!

En bewijs jij anders maar eens dat virussen wel bestaan!

En deze site is heel objectief, gemaakt door een echte wetenschapper: www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

Denk eraan: 'Velen zijn geroepen, maar slechts enkelen uitverkoren'

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:27:11 schreef Eru Iluvatar het volgende:

[...]

Sja.. niks aan te doen, we zullen aan je denken als we met z'n vijven (naar schatting) in de hemel zitten...

Ja, misschien zijn er nog enkelen die de Enige Waarheid belijden, op de veluwe. Maar zelfs in Amerika zijn geen Waere Gelovigen meer te vinden nooo.gif

En btw: luister niet naar aanhangers van het Rooms Katholieke geloof. Dat is de antichrist, zoals beschreven in Openbaringen, het Beest uit de zee. Dat weet iedereen. Aanhangers van de vervloekte paapse mis, en afgodendienaren!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
natuurlijk bestaan virussen..mensne die zeggen dat virussen niet bestaan zijn in de greep van de RKK en de Iluminati!

Eindelijk, ik heb een medestander, die met mij de Ware Weg wil begaan. Inderdaad, weinigen zijn uitverkorenen. Veel te veel 'christenen' menen dat virussen niet bestaan en zie hun vruchten: moord, overspel, vraatzucht, verachting voor De Artsen, noem maar op...

Want als je niet in virussen gelooft, waarom dan nog gezond eten? Waarom dan nog gezond leven? Waarom dan nog zorgen voor mensen die ziek zijn? Niet in virussen geloven resulteert in een heidens, verachterlijke levensstijl die zijn weerga niet kent. Het heeft al geresulteerd in twee afschuwelijke wereldoorlogen.

Zie ons Massianen en zie onze vruchten. Zie hoe netjes, keurig, goed voor elkaar zorgend en goedgunstig wij wel niet zijn. En vooral: bescheiden en nederig, daar zijn wij geweldig goed in. Zelfs de Encyclopedia Brittanica zegt het: 'De Massianen staan bekend om hun rustige, vriendelijke en moreel zeer hoge levensstijl.'

Nee, die anti-virologen hebben het ware evangelie verraden en zullen daarvoor veroordeeld worden met álle virussen die er zijn. Dan zullen ze de zware schande van Satans rijk onder ogen zien - voor eeuwig...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:40:43 schreef Gorthaur het volgende:

Btw,

Virussen zijn leugens van de wetenschap, ze zijn niet bewezen!

Zie hier het bewijs!

die site komt me mijn strot uit puh2.gifpuh2.gifpuh2.gif

(nee hoor kvind het heel grappig )widegrin.gif

trouwens ik lag gisteren in bed en ik sprak tot de virussen of ik mischien een teken zou kunnen krijgen dat ze bestaan en plots moest ik hoesten...

wie hore heeft die hore!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dit hele topic niet gelezen en ik ga niet inhoudelijk in op iemands argumenten wan tik weet toch hoe het zeit en jullei hoeven alleen maar op dezet twee sies te kijjken en dan sie je gelijk dat het klopt want dt is een goede wetenschaper en die zegt dat virussen een srpookjen zijn.

www.geocities.com/gorthaurdumppage/waarheid.html

tinyurl.com/pfk9v

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:29:37 schreef Eru Iluvatar het volgende:

Ik heb dit hele topic niet gelezen en ik ga niet inhoudelijk in op iemands argumenten wan tik weet toch hoe het zeit en jullei hoeven alleen maar op dezet twee sies te kijjken en dan sie je gelijk dat het klopt want dt is een goede wetenschaper en die zegt dat virussen een srpookjen zijn.

rofl.gifrofl.gifrofl.gifhamer.gifrofl.gifrofl.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg laatst dit verhaal via mijn e-mail binnen wat ik met jullie wil delen.

In een klas vroeg een professor aan de studenten het volgende:

'Wie is hier christen?'

Één student stak aarzelend zijn zijn hand op.

'Ik meneer de professor.'

'Dus jij gelooft dat God bestaat?'

'Ja meneer'

'En dat hij de wereld geschapen heeft?'

'Klopt!'

Toen begonnen de ogen van de professor rood te worden, een kwaadaardige grijns kwam op zijn gezicht.

'Kijk eens! Dit zijn virussen. Ze maken je ziek! Door de evolutie knal met deze virussen! Allemaal toeval! Er is geen God!'

De student keek verdrietig.

Toen stond een andere student op.

Hij riep: 'Onzin! Virussen bestaan niet! Er is helemaal geen bewijs, en het kan ook niet bestaan want zulke dieren kunnen helemaal niet in je lichaam zitten!'

De professor wist niks meer terug te zeggen.

De student die dit gezegd had was Einstein.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:55:08 schreef Gorthaur het volgende:

Ik kreeg laatst dit verhaal via mijn e-mail binnen wat ik met jullie wil delen.

In een klas vroeg een professor aan de studenten het volgende:

'Wie is hier christen?'

Één student stak aarzelend zijn zijn hand op.

'Ik meneer de professor.'

'Dus jij gelooft dat God bestaat?'

'Ja meneer'

'En dat hij de wereld geschapen heeft?'

'Klopt!'

Toen begonnen de ogen van de professor rood te worden, een kwaadaardige grijns kwam op zijn gezicht.

'Kijk eens! Dit zijn virussen. Ze maken je ziek! Door de evolutie knal met deze virussen! Allemaal toeval! Er is geen God!'

De student keek verdrietig.

Toen stond een andere student op.

Hij riep: 'Onzin! Virussen bestaan niet! Er is helemaal geen bewijs, en het kan ook niet bestaan want zulke dieren kunnen helemaal niet in je lichaam zitten!'

De professor wist niks meer terug te zeggen.

De student die dit gezegd had was Einstein.

rofl.gifrofl.gifrofl.gifworshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thans worden we overweldigt met belangwekkende levensvragen. Doctrines die beweren dat virussen niet bestaan, hebben voor veel verwarring gezorgd in de christenheid. De beroemde theoloog Arian zegt: 'De these dat virussen niet bestaan, maakt het christelijk geloof erg verwarrend.'

Maar wil God ons dan verwarren? Nee, natuurlijk niet! De beroemde kerkvader Gerandium zei al: 'God wil ons omringen met zijn heldere Geest.' En in de Encyclopedia Germania staat: 'Het christelijk geloof is bedoeld om antwoorden op levensvragen te bieden.'

Helaas blijkt het christelijk geloof geen duidelijke antwoorden te geven, maar voor vervreemding te zorgen. De bekende bisschop Hugan zegt: 'De theorie over het niet-bestaan van virussen is een groot mysterie.' Maar zou God ons in de schemer laten? Hoe kunnen we God op zijn voorwaarden aanbidden, als deze niet eens duidelijk zijn?

De bijbel spreekt alleszins over virussen. De befaamde kerkleider Rick Wars zegt: 'Na enige studie moet ik erkennen dat er wel degelijk over Fi Roesjen, dus virussen wordt gesproken in de Schrift.' Ook de befaamde bioloog Darwin verzuchtte op zijn sterfbed: 'Ja, virussen bestaan, ik kan ze nu voelen meer dan ooit.'

Natuurlijk willen wij als ernstige bijbelonderzoekers de bijbel serieus nemen. Zelfs de Rooms-katholieke kerkvader Augustijnas zegt: 'Als ik heel eerlijk ben, valt de leerstelling dat virussen niet bestaan, niet uit de Schrift te halen.' Hoe kan het dan dat de christenheid dit dogma heeft aangenomen?

De waarheid is echter dat dat stellig niet zonder slag of stoot is aangenomen. De geenvirustheorie is ingebracht door een heidense Roomse keizer en door velen met zeer veel tegenzin aangenomen. Ze werden daartoe onder druk gezet door de keizer. Is dat een bijbelse weg?

Nee, het was het begin van de grote afval, zoals al voorzegd in de brief aan Timotheus. Zie de vruchten die deze theorie heeft opgeleverd en oordeel zelf: is de christenheid nog wel bijbels en conform Gods wil bezig? Wij geloven stellig van niet. Nee, de christenheid heeft het Woord van God verraden.

Virussen bestaan. De bijbel maakt daar duidelijk melding van. Stel niet langer geloof in die verwarrende leer, en laat u omringen met Gods heldere Geest. Aanbid hem op zijn voorwaarden en koester zo de hoop op het eeuwige leven.

Een leven waarin virussen geen rol meer zullen spelen, precies zoals de bijbel ons voorschrijft. Tot die tijd nodigen wij u van harte uit om meer kennis van God tot u te nemen, omtrent zijn koninkrijk. Leer God en zijn redelijkheid kennen en leer Satan op de juiste manier te bestrijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid