Bunny x- 0 Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 muziek moet je gewoon kunnen luisteren, als je maar weet wát je luistert vind ik. er is gewoon niet !genoeg! leuke christelijke muziek dus ik luister vaak naar andere muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Quote: Op dinsdag 08 april 2008 11:30:47 schreef Kurt het volgende: 30 Seconds To Mars de beste band ter wereld? Hahaha! Jared Leto had het bij acteren moeten laten, dat ging 'm beter af. Ach, ze hebben best een paar aardige liedjes gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 Een paar ja, maar daarmee word je niet de beste band ter wereld. Ten tweede vind ik Leto een betere acteur dan een zanger. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Dan blijft de vraag nog steeds: Wat is christelijke muziek? Wat is een christelijke band? Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 is van sufjan stevens dan onchristelijk? Dit o zo zoete nummer gaat over een moordenaar. Heb je de tekst wel is tot de laatste zin geluisterd? Dan kom je er achter dat deze meneer toch wel vragen stelt, die ze bij mij in de kerk ook stellen. En dan nu nog een van dezelfde meneer. Link naar bericht Deel via andere websites
frtelg 0 Geplaatst 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2008 Is de band DragonForce al langsgeweest? Ik vind hun teksten aldoor wel een beetje misterieus, hoewel er soms wel een christelijke boodschap achter zit (destroying the demon, enz.). Weet iemand meer van deze band af? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Quote: Op donderdag 14 augustus 2008 01:43:21 schreef frtelg het volgende: Is de band DragonForce al langsgeweest? Ik vind hun teksten aldoor wel een beetje misterieus, hoewel er soms wel een christelijke boodschap achter zit (destroying the demon, enz.). Weet iemand meer van deze band af? Dragon is de Draak (zie openbaringen) als je als band 'Kracht van de Draak' noemt, moet je wel satanistisch zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Michael O'Brien alert! Link naar bericht Deel via andere websites
frtelg 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Quote: Op donderdag 14 augustus 2008 08:18:20 schreef Raido het volgende: [...]Dragon is de Draak (zie openbaringen) als je als band 'Kracht van de Draak' noemt, moet je wel satanistisch zijn Shit man, zo heb ik er nog nooit over nagedacht... Waarom hebben zoveel bands die lekker klinken een anti-christelijk karakter...? :S Link naar bericht Deel via andere websites
munanduman 0 Geplaatst 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2008 Quote: Op woensdag 13 augustus 2008 06:58:27 schreef Marlies het volgende: is van sufjan stevens dan onchristelijk? Dit o zo zoete nummer gaat over een moordenaar. Heb je de tekst wel is tot de laatste zin geluisterd? Dan kom je er achter dat deze meneer toch wel vragen stelt, die ze bij mij in de kerk ook stellen. En dan nu nog een van dezelfde meneer. Fantastisch nummer, die eerste. In erg veel nummers van hem is een diepe Christelijke boodschap te bespeuren, alleen blijft het mij onduidelijk of hij Christen is... weet iemand of er interviews met hem zijn waarin hij over zijn geloof vertelt? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Ja, in de OOR laat hij nogal duidelijk weten dat hij christen is én dat het voornamelijk een rebelse keuze was om zich af te zetten tegen zijn ouders. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2008 Ik geloof dat Hansi Kursch van Blind Guardian ook christen is, vandaag twee nieuwe aanwinsten: Blind Guardian-Tales from the twilight world Dream Theater-Images and words pas nog aangeschaft: Pearl Jam-Ten Pink Floyd-Dark side of the moon Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2008 Quote: Op vrijdag 15 augustus 2008 16:34:08 schreef BookerT het volgende: Ik geloof dat Hansi Kursch van Blind Guardian ook christen is Klopt. Maar dat maakt muziek nog niet christelijk. Wel hebben ze heel soms christelijke thema's, maar die zijn wat dubieus, wat mij trouwens dan juist aanspreekt, maakt het spannend. Wat vind je trouwens inhoudelijk tekstueel van dit nummer? 8. Another Holy War (staat op de Imaginations From The Other Side cd) I am god The only one I will bring back Freedom to your heart You won't believe That blind can't see No one else before me ever knew The way to paradise For another bloody crime I shall return I am your light on through the night Why am I born Will I fail to rise again Another Crucifixion for Another holy war Can't stop what's going on [Repeat] Sooner or later you must understand My words bring freedom And rescue for man What else, To call me your Messiah Oh, I wish there could be another way Cross and nails are already prepared My sell out Waits till I'm crucified I will die before my vision ends Why am I born Will I fail to rise again Another Crucifixion for Another holy war Can't stop what's going on [sOLO] Wait for the dawn To take me away What will be if I fail Another golden calve Never, never ending Pain and agony Hit me, nail me make me god Why am I born Will I fail to rise again Another Crucifixion for Another holy war Can't stop what's going on [Repeat] Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2008 Hallo, Ik vroeg me af of het nummer "Children of the damned" van Iron Maiden wel kan, Hierbij de lyrics : Hes walking like a small child But watch his eyes burn you away Black holes in his golden stare God knows he wants to go home Children of the damned (repeat another 3 times) Hes walking like a dead man If he had lived he would have crucified us all Now hes standing on the last step He thought oblivion well it beckons us all Children of the damned (repeat another 3 times) Now it burns his hand hes turning to laugh Smiles as the flame sears his flesh Melting his face screaming in pain Peeling the skin from his eyes Watch him die according to plan Hes dust on the ground what did we learn Youre children of the damned Your backs against the wall You turn into the light Youre burning in the night Youre children of the damned Like candles watch them burn Burning in the light Youll burn again tonight Youre children of the damned Alvast Bedankt,. Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2008 Over het algemeen is Iron Maiden een beetje sarcastisch wat het christendom betreft. Maar niet spottend ofzo, de drummer is zelf christen. Dus ik vind het kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2008 Quote: Op vrijdag 15 augustus 2008 16:34:08 schreef BookerT het volgende: Ik geloof dat Hansi Kursch van Blind Guardian ook christen is, vandaag twee nieuwe aanwinsten: Dat is een lid uit de band van slayer ook Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten