Caesarion 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Quote: Op donderdag 23 juni 2005 00:48:35 schreef AkkA het volgende: Ooh man.. ik reageerde op Lactor. Compliment?? Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2005 Kom op, luister es naar hell awaits van slayer, als die ouwe duvel ergens een hekel aan heeft is het wel dat men weet wat er gebeurd met heidenen na hun dood Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrika 0 Geplaatst 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2005 Shakira heeft wel een nummer geschreven over God. 'Octavo Dia' Waarin ze verteld dat het ''niet goed gaat als de wereld zo door gaat. Iedereen lijkt God vergeten te zijn, er komen steeds meer ongelovigen bij'' Etc.. Lang niet slecht lijkt mij.. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2005 volgens mij is de mainstream hier metal...maar leuk dat je 't ff met ons delen wilde Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2005 Boeiend, sinds wanneer kunnen metalheads geen vrouwen meer bekijken . Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2005 heb je 't nou over Hendrika?? doet me teveel denken aan m'n moeder, dus laat maar Link naar bericht Deel via andere websites
Abbath 0 Geplaatst 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2005 Nee over jou. Maar dit begint wel erg Offtopic te gaan . BOT. Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2005 Goeie zet van Sjakira en haar producers, nr over god maken, gelijk een markt van 1 miljard gelovigen aangeboord en gerustgesteld Link naar bericht Deel via andere websites
Zelator 0 Geplaatst 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2005 Na het sluiten van mijn originele topic stel ik hier maar deze vraag: Is Cumchrist christelijke muziek? Hieronder een paar lyrics (ik heb de sexueel getinte lyrics maar achterwege gelaten): Crucifixion Must Hurt Like A Bitch Bleeding and suffering I laugh at you Divine is what you are not Torture and dying are well deserved The greatest hoax of all time Decadence follows a line of shit Pushed by a race of all-scum Blind by a veil of cowardice Do unto you what I will Kneeling and praying, you must be saved Sheep-minded herds plod along Truth abounds, but you choose not to see Never to open your eyes Crucifixion must hurt like a bitch Jesus Was An Angry Drunk Not many people know Christ was an angry drunk He liked to beat up chicks He liked to puke and fuck Kicked out of every bar Out on his holy ass He borrowed twenty bucks He never paid me back Ripping At The Flesh Of Jesus Christ Fuck your christ, divine sacrifice Ripping at the flesh of Jesus Christ Laughing at his rancid, illbred Narrow-minded mother-fucking life Link naar bericht Deel via andere websites
GeheelAnders 0 Geplaatst 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2005 Zelator, ik heb je weblog doorgelezen en wil niks meer zeggen dan dit, praat niet over zaken waar je geen zak van snapt. Ik heb het ook niet over jouw overtuiging. Link naar bericht Deel via andere websites
Zelator 0 Geplaatst 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2005 Als Christenen nou niets zouden zeggen over zaken waar ze niets vanaf weten dan zou de wereld heeeeeeel veel beter af zijn geweest... Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2005 Quote: Op zondag 10 juli 2005 21:44:39 schreef Zelator het volgende: Als Christenen nou niets zouden zeggen over zaken waar ze niets vanaf weten dan zou de wereld heeeeeeel veel beter af zijn geweest... In je hok en wel heel vlug. Vort. En lig. En blijf. En koest. Link naar bericht Deel via andere websites
GeheelAnders 0 Geplaatst 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2005 Heb je helemaal gelijk in. Link naar bericht Deel via andere websites
GeheelAnders 0 Geplaatst 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2005 Weet je wat mij dwarszit, je roept iets zonder dat je erover nadenkt wat je zegt. Ken je mij? Weet je hoe ik tot de keus ben gekomen om te kijken of God, los van alle hypocritie, dogma's, religie en andere dooie rotzooi die de zaak alleen maar verpest, wel of niet bestaat? Heb jij ooit nagedacht over de tranen die dat mij soms gekost heeft? Heb jij ooit ook maar stilgestaan bij het feit dat ik misschien wel net als jij was? Mischien he, misschien heb ik wel, ondanks dat ik voor mezelf wou bewijzen dat het allemaal niet waar was, water in de woestijn gevonden. Misschien was ik wel erger dan jij. Misschien was ik diep van binnen wel bang voor liefde. Van buiten hard. Ik lachtte om mensen als ik nu ben. Nu snap ik me. Denk eens na, ik ben ook mens. Ik liet me nooit leiden door wat dan ook, behalve dat ik het zeker moest weten, en dat weet je alleen als je naar de bron zoekt. En raad eens, tegen de stroom in, de kudde verachtend, ben ik God tegengekomen, geheel toevallig, maar het greep mijn hart en brak het. Mij maak je niet wijs dat dat mijn brein was. Of mijn brein is het hele universum en leidt de hele bende ook nog eens. Kots dr maar op, maar God houdt echt van je. Ghan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Een geruststelling voor jullie allen... Zelator is jammergenoeg gebanned naar wat ik heb begrepen. Geheelanders, het is jammer dat je bent gevallen voor het Christendom. Als je sterk zou zijn, net als Zelator, zou je jezelf nooit laten meevoeren met de decadentie maar ten alle tijden helder blijven redeneren. Het is zeer zeker niet zo dat Zelator niet nadenkt over zijn uitspraken, zijn uitspraken zijn weldoordacht en rationeel. Hij verkondigt tenminste zijn eigen mening en niet de mening van de (christelijke) massa. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Zelator blij zou zijn geweest met de uiting van God's liefde die je jegens hem maakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Admod note: laten we hier weer ontopic gaan, na de laatse post. Ik wil jullie vragen om de postst van Zelator en de rest daaronder even te negeren en gewoon verder te gaan met waar het topic over ging daarvoor. Daarbij, Judaspriester, je naam en avator zijn niet gepast hier. Daarover heb je momenteel een mailtje in je inbox liggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2005 Mijn oprechte excuses. Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 Quote: Op woensdag 22 juni 2005 22:55:52 schreef Abbath het volgende: Shakira is fantastisch . Ik weet niet of het Christelijk is maar ik download binnenkort al haar videoclips . Alleen omdat het zo'n lekker ding is natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 Ok nu gaan we bot Een tekst van de extreme death metal band nile. Ik vind het zeker niet satanisch maar is het ook christenlijk? 3. Sarcophagus Who Dares Disturb My Blissful Sleep Again in Anger Must I Rise How Long Unknown I Lay Emtombed My World So Long Forgotten Did Disown Me Usurper I was Scorned Ah The Suffering They did Inflict Stained With Cosmic Black Sins The Sun No Longer Sets Me Free Alle teksten van Nile gaan over het oude egypte. Helaas heb ik de uitleg niet in het nederlands maar wel in het engels. [The song, "Sacrophagus", could be thought of as a continuation of the Nephren-ka saga - perhaps a revisitation of the Lovecraftian mythos that this band has been exploring since our earlier work. In this latest chapter, whilst naively excavating in the Catacombs of Nephren-Ka, we have unwittingly awakened our protagonist from his long, restful interment. After wreaking his underworld vengeance upon us for disturbing him from his oblivion, he is tormented by memories of the unholy transgressions that had caused him his anguished eternal entombment... in all seriousness, though, I sometimes get the uneasy feeling that perhaps it would be best to leave Lovecraft's characters sleeping, undisturbed in an eternal dormant state - dead, as it were, but dreaming. Who knows what we might awaken?] Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 Sjaloom bart1984, Zo'n tekst lijkt mij christelijk noch satanisch. Niet christelijk omdat het niet over God en Zijn evangelie gaat, niet satanisch omdat er het satanisme niet wordt verheerlijkt. Een neutraal, seculier en fantasievol ding dus, die weinig problemen hoeft op te leveren, mijns inziens. Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 ok Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 En dit? Is van metallica 4. Fade To Black Life it seems, will fade away Drifting further every day Getting lost within myself Nothing matters no one else I have lost the will to live Simply nothing more to give There is nothing more for me Need the end to set me free Things are not what they used to be Missing one inside of me Deathly lost, this can't be real Cannot stand this hell I feel Emptiness is filing me To the point of agony Growing darkness taking dawn I was me, but now He's gone No one but me can save myself, but it's too late Now I can't think, think why I should even try Yesterday seems as though it never existed Death Greets me warm, now I will just say good-bye Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 1. Painkiller [Glenn Tipton, Rob Halford & K.K. Downing] Faster than a bullet Terrifying scream Enraged and full of anger He's half man and half machine Rides the Metal Monster Breathing smoke and fire Closing in with vengeance soaring high He is the Painkiller This is the Painkiller Planets devastated Mankind's on its knees A saviour comes from out the skies In answer to their pleas Through boiling clouds of thunder Blasting bolts fo steel Evils going under deadly wheels He is the Painkiller This is the Painkiller Faster than a lazer bullet Louder than an atom bomb Chromium plated boiling metal Brighter than a thousand suns Flying high on rapture Stronger free and brave Nevermore encaptured They've been brought back from the grave With mankind ressurrected Forever to survive Returns from Armageddon to the skies He is the Painkiller This is the Painkiller Wings of steel Painkiller Deadly wheels Painkiller Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2005 De josti band is dat christelijke muziek? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2005 kent iemand Opeth? naja ik ken ze (nog) niet.. ik heb wel hun leadsinger geweldig horen zingen en grunten op het Ayreon Album The Human Equation. ik vraag mij iemand die Opeth echt kent en ook goed vind!! waar de Boodschap van Opeth om draait. of het nou christelijk is of niet. kan jij er gerust naar luisteren? en zingt Mikael Akerfeldt ook zo mooi clean als bij Ayreon wat ik eigenlijk in een band zoek om het duidelijk te stellen. goed doordachte poetische of mooie songteksten. goede muziek die de emoties onderstreept en goede vocalen die ook de emoties onderstreept en past bij de muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten