CaptainCaveman 0 Geplaatst 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst 1 september 2005 Wat een leuke namen Mark Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst 1 september 2005 Quote: Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20:07 schreef markvand het volgende: Dit is niet eerlijk! Ik heb een hele stoere familie gemaakt maar niet opgeslagen Gelukkig heb ik nog wat foto's: [afbeelding] Sukkeltje, het gezinshoofd, met een vergevorderde vorm van oogwimper hirsutisme. [afbeelding] Gerda, de moeder van Sukkeltje, herkenbaar aan haar.... grijze haar! [afbeelding] Truus, vrouw van Sukkeltje met een voorhoofdimplantaat. [afbeelding] Een familieportret! Namen: alle personen van het mannelijke geslacht heten henk of een variatie daarop, behalve het gezinshoofd, hij heet sukkeltje. Alle dames heten truus of grietje of een variatie daarop. origineel ^^ ik vind ze cool!!! Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst 1 september 2005 Ja he, Sukkeltje is het stoerst. Link naar bericht Deel via andere websites
Cloud 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Niet echt een game, maar zeer de moeite waard: Google Earth De hele aarde is door middel van satellieten in beeld gebracht. Het downloadbestand is ongeveer 11 mb. Op sommige plekken kan je ver inzoomen (tot je de auto's ziet) maar op veel plekken, waaronder delen van Nederland, kom je niet ver. Het is wel leuk om wat dingen terug te vinden: -De piramides van de Gizeh -Het vrijheidsbeeld -Het Kremlin etc. Voor de liefhebbers dus. Ow ja, het is gratis Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 En als jullie Google Earth downloaden, raad ik je aan om de overlay bestanden van de orkaan Katrina te downloaden, dan kun je heel precies zien hoe het er voor en na de orkaan uitzag. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op woensdag 07 september 2005 21:18:49 schreef markvand het volgende: En als jullie Google Earth downloaden, raad ik je aan om de overlay bestanden van de orkaan Katrina te downloaden, dan kun je heel precies zien hoe het er voor en na de orkaan uitzag. Hoe werkt dat? (Earth heb ik, wat een prachtig programma, maar die overlay?) Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Je gaat hierheen: http://earth.google.com/katrina.html , download een overlay bestand(new orleans before bijvoorbeeld), wat je wilt hebben (een tegelijk openen) als je Google Earth nu opent staat het bestand normaal gesproken links in de balk, bij temporary places, dubbelklik erop, om naar de plek te gaan waar het bestand op de map staat, en vink hem aan, als het goed is zie je nu iets op het beeld veranderen. sluit Google Earth af, GE zegt dat je "unsaved items in your temporary folder" hebt en vraagt of je die wilt bewaren, je klikt op ja en download het volgende bestand (new orleans after bijvoorbeeld) je doet hetzelfde met dat bestand (alleen als je wilt vergelijken, moet je nu naar bovenscrollen omdat before helemaal bovenaan staan). En dat is alles, het klinkt heel moeilijk als ik het uitleg, maar als je snel kan downloaden, heb je binnen een minuut 2 werkende overlays. Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Hij wordt nu gedownload Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Thanks Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Ben op aanraden in dit topic bezig om stronghold te bemachtigen . Daarna zal ik daar eens een blik op werpen en kijken wat het is. Maar vooralsnog ben ik helemaal verslaafd aan Championship Manager 03/04 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 14:08:05 schreef Michiel het volgende: Ben op aanraden in dit topic bezig om stronghold te bemachtigen . Daarna zal ik daar eens een blik op werpen en kijken wat het is. Maar vooralsnog ben ik helemaal verslaafd aan Championship Manager 03/04 Stronghold 2 heb ik nu. Vind het een beetje tegen vallen. Leuk idee, dat wel. Maar de uitwerking heeft het net niet vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst 9 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 14:36:56 schreef Gorthaur het volgende: [...] Stronghold 2 heb ik nu. Vind het een beetje tegen vallen. Leuk idee, dat wel. Maar de uitwerking heeft het net niet vind ik. Het ziet er leuk uit opzich, maar ze zijn de AI gewoon vergeten denk ik. Wel jammer, ik heb een zwak voor kastelen (en WOII). Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst 18 september 2005 Zijn hier nog meer civilization fans? Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Nu we het toch over games hebben Speelt iemand het spel Freelancer? (pc) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: Op dinsdag 29 november 2005 19:36:55 schreef Starlight het volgende: Speelt iemand het spel Freelancer? (pc) Vroeger. Al eens uitgespeeld. Best een aardig spel. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Zijn er hier nog mensen die op de release van Oblivion lopen te wachten? Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33:01 schreef RobertF het volgende: Helaas ging mijn CD-ROM-speler stuk nét op het moment dat ik in level twee kwam. Dat ding werd weer gerepareerd, maar sindsdien drufde ik het spel niet meer op te starten... Ben je bijgelovig ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Speelt iemand Donkey Kong Jungle Beat? Echt humor dat spel, zeker als je het met een stel vrienden erbij speelt Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: [...]Ben je bijgelovig ofzo? Sjaloom DetectedDestiny, Nee, dat niet. Alleen nam ik het risico maar niet meer (eigenlijk had mijn PC namelijk al ietsiepietsie te weinig geheugen, dus het was een wonder dat het spel draaide), termeer omdat ik het spel toch niet zo heel supergeweldig vond. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: Op dinsdag 29 november 2005 19:39:33 schreef Gorthaur het volgende: Zijn er hier nog mensen die op de release van Oblivion lopen te wachten? Als geen ander. Ik heb Morrowind plat gespeelt. Ik sluit me op op m'n kamer en kom er 2 jaar niet uit als ik 't spel heb Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: Op dinsdag 29 november 2005 20:04:02 schreef ArjenV het volgende: [...] Als geen ander. Ik heb Morrowind plat gespeelt. Ik sluit me op op m'n kamer en kom er 2 jaar niet uit als ik 't spel heb Moet je PC het spel wel kunnen trekken. De systeemeisen gaan aardig hoog worden. Heb je de trailers al gezien van het spel? Ik heb morrowind ook plat gespeeld. Heb ook de expansion packs en ook een zooi erg vette mods. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Ik heb 't origineel 2 keer en alle uitbreidingen 3 keer. Nu jij weer Vraag niet waarom, ik weet 't zelf ook niet. Allemaal verschillende uitgave, maar precies dezelfde CDs En zoals die trailers zijn is natuurlijk als je alles op maximum zet he. Het hoeft van mij niet zo te zijn dat ik de miertjes op de grond kan tellen en dat er 1000 vogels door m'n scherm heen vliegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: Op dinsdag 29 november 2005 20:26:26 schreef ArjenV het volgende: Ik heb 't origineel 2 keer en alle uitbreidingen 3 keer. Nu jij weer Dan geef ik me gewonnen, al noem ik het een beetje nutteloos. Quote: En zoals die trailers zijn is natuurlijk als je alles op maximum zet he. Het hoeft van mij niet zo te zijn dat ik de miertjes op de grond kan tellen en dat er 1000 vogels door m'n scherm heen vliegen. Moet je dit maar eens lezen: KLIK! Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Quote: Op dinsdag 29 november 2005 20:31:23 schreef Gorthaur het volgende: [...] Dan geef ik me gewonnen, al noem ik het een beetje nutteloos. [...] Moet je dit maar eens lezen: KLIK! Ik zit kwa processor goed, 512MB RAM kost... (even kijken bij de lokale computerboer) 60 euro, dus dat is ook geen probleem. Ik heb een Radeon 9600 PRO, maar ik ben 't wel gewend om spellen te spelen met een kaart die ietsjes slechter is dan dat wat aangeraden is. Komt goed, dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 balletjes schieten!!! zonder twijfel het meest ownende spel http://www.spelletjes.nl/game39.html ik raad iedereen dit verslavende spel aan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten