leren_schoen 59 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Ik heb gelovige gezien en gesproken die niet roken of drinken maar ze zijn wel overspelend of erger. Je kan beter crack roken als overspelen. Je kan beter als een crack verslavende door de wereld en bajesklant zijn alsnog de hemel in gaan dan een overspeler met veel rijkdom die naar de hel zal gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 509 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 minuut geleden zei leren_schoen: Ik heb gelovige gezien en gesproken die niet roken of drinken maar ze zijn wel overspelend of erger. Je kan beter crack roken als overspelen. Je kan beter als een crack verslavende door de wereld en bajesklant zijn alsnog de hemel in gaan dan een overspeler met veel rijkdom die naar de hel zal gaan. Je kan ook geen crack roken en geen overspel plegen. Dat beloof ik reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) 36 minuten geleden zei Monachos: Je kan ook geen crack roken en geen overspel plegen. Dat is veel beter . bewerkt door leren_schoen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 993 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden zei sjako: Op 3-1-2025 om 16:08 zei Monachos: Rein of onrein is niet relevant; waar in de Bijbel staat iets over het roken van planten? Er staan meer dingen niet letterlijk in de Bijbel. Je moet leren denken in beginselen. Als er staat dat je niet je geest en lichaam mag verontreinigen dan geldt dat ook voor roken. Nee, dat geldt dan niet automatisch voor roken, want dat staat er niet. Wat wél kan is dat jij het persoonlijk voor jezelf invult door niet te roken. Anderen vullen 'niet je geest verontreinigen' weer in door zich niet de wet te laten voorschrijven door mensen in een toren in Amerika. Om maar wat te noemen als je toch moet leren denken in beginselen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten