Joëlle 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik heb deze winter weer een sjaal gebreid, dit keer eentje voor mijn vriend. Als ik de rust er voor vind ga ik beginnen aan een deken van allemaal kleine gebreide lapjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 14:55:19 schreef Joëlle het volgende: Ik heb deze winter weer een sjaal gebreid, dit keer eentje voor mijn vriend. Wat vreselijk lief! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 21:59:15 schreef Ramòntezuma het volgende: Ik had eens de behoefte om weer te gaan tekenen [afbeelding] Wat mooi zeg!! Een man die mooi kan tekenen!! (Hebben we hier nog niet) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik heb ooit eens geprobeerd te leren breien maar ik was er echt vééél te ongeduldig voor. Dus euh, ja, nu heb ik een gigantisch lange sjaal waarvan tien cm in mijn onzekere beginners-steekjes en dan nog anderhalve meter in mijn moeders geoefende breiwerk, want ja, ze vond het ook zonde dat het dan gewoon onafgewerkt zou blijven liggen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 15:12:15 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] Wat vreselijk lief! Hihi, valt wel mee.. Meneer heeft altijd last van z'n oren als het koud is dus heb ik een flink warme sjaal gemaakt die ook lekker breed is. In twee weekendjes had ik 'm af. En ik hoor geen gepiep meer over koude oren (en de oorpijn die daar bij hoort) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 15:19:07 schreef Feebs het volgende: [...] Wat mooi zeg!! Een man die mooi kan tekenen!! (Hebben we hier nog niet) Te veel eer voor dit tekeningetje, maar bedankt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Slechte scan waarin heel veel detail verloren gaat, maar deze heb ik jaren geleden eens getekend (maar qua outfit erg gebaseerd op een plaatje in een boek hoor, mijn eigen tekenfantasie is niet zo erg groot): Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Zijn hier mensen die zelf kleding naaien en nog handige tips hebben? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 21:09:29 schreef Iriacynthe het volgende: Slechte scan waarin heel veel detail verloren gaat, maar deze heb ik jaren geleden eens getekend (maar qua outfit erg gebaseerd op een plaatje in een boek hoor, mijn eigen tekenfantasie is niet zo erg groot): [afbeelding] Echt mooi! Probeer je scanner in te stellen dat hij zwart/wit of grijstinten scant, dat scheelt een hoop! En misschien kun je hem ook nog wat donkerder zetten, zodat de lichte lijnen meegenomen worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Probleem is dat ik geen scanner heb en het dus even door een huisgenoot liet doen en ja, ik vind het dan al lief genoeg dat hij het wil scannen, ga ik niet nog allerlei eisen stellen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 21:09:29 schreef Iriacynthe het volgende: Slechte scan waarin heel veel detail verloren gaat, maar deze heb ik jaren geleden eens getekend (maar qua outfit erg gebaseerd op een plaatje in een boek hoor, mijn eigen tekenfantasie is niet zo erg groot): [afbeelding] woeii mooi man! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 21:09:29 schreef Iriacynthe het volgende: Slechte scan waarin heel veel detail verloren gaat, maar deze heb ik jaren geleden eens getekend (maar qua outfit erg gebaseerd op een plaatje in een boek hoor, mijn eigen tekenfantasie is niet zo erg groot): [afbeelding] Leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 21:41:15 schreef Aviator het volgende: Zijn hier mensen die zelf kleding naaien en nog handige tips hebben? Jawel, maar wat wil je weten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Nice Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Cool! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 jeej ik kan breien.. ik ben nu bezig deze poef na te maken; Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Quote: Op zondag 10 januari 2010 16:06:39 schreef Dagmar het volgende: [...] Jawel, maar wat wil je weten? Beetje late reactie van mij.... Algemene tips, niet specifiek. In het knipnummer van maart staan allemaal positie modellen, misschien heb je er iets aan? Verder wil ik ergens in maart/ april beginnen met vouwgordijnen in de keuken en huiskamer, iemand ervaring mee? Verder ben ik zelf begonnen met naaien en heb ik later les genomen. Volgens die vrouw kan ik het ook wel zonder les en ben ik een talent ik ben nog wel blij dat ze af en toe kan helpen en adviezen kan geven Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Wat leuk Lux! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 de poef is gebreid.. alleen nu moet ik nog verzinnen wat ik er in moet stoppen, op dat 'patroon' stond 2 dekbedden maar dan wordt ie heel erg niet-rond.. maar voor de rest ziet het er wel leuk uit.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik vind poefen supercool, ik moet later als ik groot ben maar eens mijn halve woonkamer volzetten met zo'n dingen. Kan je nergens kussenvulling kopen? Of uit oude kussens halen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Wij hadden lang geleden ook een poef. Daar sliep onze hond trouwens graag op, liever dan in zijn mand. (mocht ook, itt de stoelen en banken, dat was verboden terrein.) Maar helaas, dat diertje beet de poef op een gegeven moment kapot en vond de vulling zo leuk. Dus kwamen we toen der tijd uit de kerk en lag de hele woonkamer onder de vulling. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Als een wat auditiever ingestelde creatieveling... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Quote: Op maandag 15 februari 2010 23:50:02 schreef Luxuria het volgende: de poef is gebreid.. wat voor materiaal heb je ervoor gebruikt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Quote: Op zondag 21 februari 2010 19:34:28 schreef Andere Jas het volgende: Als een wat auditiever ingestelde creatieveling... Is je anti-metal-fase weer wat gemilderd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten