Spring naar bijdragen

🌈💖 De Regenboogverklaring: ​ een christelijk excuus voor lhbti-discriminatie🌈💖 ​


Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Robert Frans:

Ik daag je uit om die queers eens helemaal los te laten en je uitsluitend te richten op zonden die jij zélf begaat en ook bij anderen herkend. Om met Gods hulp en genade de offers te brengen die nodig zijn om zélf heilig te worden. Want dit geschreeuw gaat je niet heilig maken, echt niet. Het leidt je eerder af van waar het werkelijk om gaat in het Evangelie.

Not gonna happen. Ik ben gedoopt met vuur en ga die ganse boel in lichterlaaie steken. Maar ik verwerp uw advies niet volledig.

Alleen jammer dat daadwerkelijke discriminatie niet eens erkend maar overplakt wordt. Met propaganda die niet eens onderbouwd wordt met feiten.

Anyway bedankt voor uw aanmaning en van u neem ik ze ook serieus.

@Robert Frans ik acht dit werkelijk van de duivel die via lgbqt dwaalleren verkondigt om opnieuw eugenetica te praktiseren en de mens sociaal te hervormen buiten diens geschapen identiteit. We mogen daar niet te licht overgaan ook niet. Die demonen infiltreerden christendom en veranderen het met valse getuigenissen, provocatie, intimidatie en andere propagandatechnieken. Ze oogsten weldra wat ze zaaiden. 

Ik heb getoond dat lgbqt aan discriminatie en kindermishandeling doet. Hoe christenen lgbqt discrimineren tgo andere zondaars is nog een raadsel.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat heeft niets met met vrijheid van religie te maken. Dit is  gewoon belediging en discriminatie. 1:05: "Als ik zo'n bisschop te pakken krijg scheur ik hem aan stukken". Wat is dat voor gek ?!

Is er ook conversietherapie voor vaders die tekort schieten in de opvoeding van hun kinderen.   Kinderen die de dupe zijn geworden om dat een vader niet de huwelijkse staat met zijn vrouw kan onderh

Een getuigenis is geen wetenschappelijke onderbouwing. Onverholen discriminatie.

Posted Images

19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Not gonna happen. Ik ben gedoopt met vuur en ga die ganse boel in lichterlaaie steken. Maar ik verwerp uw advies niet volledig.

Wat wil je daarmee bereiken dan? De gemiddelde queer zal jouw schrijven niet serieus nemen, of zich enkel van jou en je boodschap afkeren. Ook hier op het forum zul je steeds minder medestanders vinden, ook niet onder hen die ongeveer dezelfde denkbeelden omtrent queers aanhouden. De kans is zelfs vele malen groter dat je uitsluitend jezélf in lichterlaaie steekt.

Je bent gedoopt in het vuur van Gods liefde, niet van Gods toorn. Jouw taak is daarom om lief te hebben, niet te haten, met Gods vrede en vertroosting in je hart als fundament.

Als u boos wordt, zondig dan niet: laat de zon niet ondergaan over uw boosheid, geef de duivel geen kans.
Laat alle wrok en drift en boosheid varen, alle geschreeuw en gevloek, en alle kwaadaardigheid.

-Efeziërs 4,26-27.31

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Robert Frans:

Wat wil je daarmee bereiken dan? De gemiddelde queer zal jouw schrijven niet serieus nemen, of zich enkel van jou en je boodschap afkeren. Ook hier op het forum zul je steeds minder medestanders vinden, ook niet onder hen die ongeveer dezelfde denkbeelden omtrent queers aanhouden. De kans is zelfs vele malen groter dat je uitsluitend jezélf in lichterlaaie steekt.

Je bent gedoopt in het vuur van Gods liefde, niet van Gods toorn. Jouw taak is daarom om lief te hebben, niet te haten, met Gods vrede en vertroosting in je hart als fundament.

Als u boos wordt, zondig dan niet: laat de zon niet ondergaan over uw boosheid, geef de duivel geen kans.
Laat alle wrok en drift en boosheid varen, alle geschreeuw en gevloek, en alle kwaadaardigheid.

-Efeziërs 4,26-27.31

Daarom dat ik uw advies ook serieus neem om zelf niet overnomen te worden door het kwade.

Ik wil niets bereiken en enkel in de Waarheid kunnen blijven staan zonder dwang van totalitairen die via propaganda ons geloof willen veranderen en azen op de seksualiteit van kinderen om hun identiteit te perverteren.

Vraag u ook af: wat willen zij bereiken? Niet het plebs van de propaganda, maar degene die het social construct via propaganda verkopen...

Wat zou mijn liefde zijn als ik de duivel vrij spel zou geven en de hele leer van Hem daarmee zou verwerpen?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

Allemaal dingen die volgens de RK in de Bijbel staan. Dat christenen onderling nogal verschillen komt omdat er op bijbel teksten meerdere interpretaties mogelijk zijn. 

Kijk @Petra., hier noemt u iets dat feitelijk onjuist is. Er IS geen interpretatie mogelijk voor het goedkeuren van homoseksualiteit, van aanbidding van Maria, of van het besprenkelen van baby's, op grond van de Bijbel! Deze dingen staan NIET in uw Bijbel en ook niet in mijn Bijbel! Dat is dus de LEUGEN waar u zich (onbewust?) aan vastklemt!

Wij mensen komen het verst als wij 'de Schrift met de Schrift' vergelijken, en op grond daarvan conclusies trekken en ons geloof in de Heer Jezus Christus bouwen. Dat zei de Heer Jezus dus ook Zelf: 'Onderzoekt de Schriften' (Joh.5:39)

- De opgenoemde zonden van homoseksualiteit doorstaan niet de toets der Schriften! (Lev.18:22, Rom.1:26-27)

- Van aanbidding van Maria ook niet! (Joh.2:5)

- En van besprenkelen van baby's evenmin! (Mat.3:15, Mar.16:16)

Petra, lees deze Bijbelverzen in uw eigen Bijbel na en laat God u overtuigen, en bekeer u van de zonde der homoseksualiteit! Gods Woord liegt niet, slechte mensen doen dat wel!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Jahu:

Kijk @Petra., hier noemt u iets dat feitelijk onjuist is. Er IS geen interpretatie mogelijk voor het goedkeuren van homoseksualiteit,

Alle christelijke organisaties waar ik studie liep bevestigen allemaal dat het een zonde is. En nu leven we in een tijd waar Zijn leer eens zo kenbaar wordt aan ons.  Er is geen midden, er is geen compromis. Het is Christus of de wereld. En zij die kinderen genderdysforie aandoen, vrouwenrechten en -priveleges aan hun laars lappen; zijn hier de enige haatzaaiers die zichzelf schuldig aan discriminatie maken.

Maar ze kijken weg en overplakken met propaganda. Als 1 propaganda boven Zijn Woord plaatst is dat een kind van Jezabel of de duivel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daarom dat ik uw advies ook serieus neem om zelf niet overnomen te worden door het kwade.

Ik wil niets bereiken en enkel in de Waarheid kunnen blijven staan zonder dwang van totalitairen die via propaganda ons geloof willen veranderen en azen op de seksualiteit van kinderen om hun identiteit te perverteren.

Vraag u ook af: wat willen zij bereiken? Niet het plebs van de propaganda, maar degene die het social construct via propaganda verkopen...

Wat zou mijn liefde zijn als ik de duivel vrij spel zou geven en de hele leer van Hem daarmee zou verwepen?

God heeft jou echter niet nodig. Net zoals Hij mij ook niet nodig heeft. Hij heeft de wereld al in zijn hand. God is in control en Hij is dat altijd al geweest. Jij hoeft de wereld niet voor Hem te redden en kunt op geen enkele wijze de ontwikkelingen die God toestaat tegenhouden.

Je hebt je waarschuwing nu gegeven, in overvloed zelfs. Nu is het tijd om dat juk los te laten. Om dit en ook jezelf in alle rust aan God toe te vertrouwen. Misschien gebeurt er nog allerlei kwaad, maar dat is niet meer jouw verantwoordelijkheid. Je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen zonde. En mocht je onder dat kwaad te lijden krijgen, draag dat lijden dan rustig aan Hem op. Weer een hemelse schat erbij.

Ik daag je daarom uit om nu geheel op God te vertrouwen. Hij weet wat Hij doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Robert Frans:

God heeft jou echter niet nodig. Net zoals Hij mij ook niet nodig heeft. Hij heeft de wereld al in zijn hand. God is in control

Amen maar ik ben wel geboden te staan, weerstaan en alles gedaan te hebben te weerstaan. U ook!

Waarom richt u de focus op mij en niet op degene die ons geloof met dwaalleren willen veranderen en reeds duizendtal slachtoffers maakte met hun propaganda? En die ons beschuldigen van wat ze zelf schuldig zijn? Waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als christenen niet doen wat hen geboden is, zullen wij een ander christendom afleveren aan de volgende en worden die misleidt met dwaalleren in compromis met de wereld. Daarom is een standpunt nemen en er in blijven staan cruciaal.

En ik waarschuw niet alleen, ik zal het blijven weerstaan tot ze doorhebben beter in satanisme hun heil dan in christendom te zoeken. Daartoe ben ik geroepen en ben ik in gedoopt.

Christendom zal zich nooit bekeren op de zonde, het is andersom. 

@Robert Frans als ge u aan de leeuwen moet laten voeren en in brand wordt gestoken voor de waarheid, dan is dat omdat je geboden bent te staan in de waarheid en de leugen te weerstaan. We hebben net een christendom omdat de eerste christenen geen compromis met de wereld maakte.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
36 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waarom?

Gezien je non stop stroom aan reacties de afgelopen dagen, alleen al op dit ene forumpje... kijk 's om je heen. Is je huis aan kant? Kom je nog wel toe aan je huishouden? Aan boodschappen doen? Aan eten koken? Aan aandacht voor je kroost/fam. vrienden. 

Ik vrees dat je totaal geconsumeerd bent met dit en de boel (en jezelf) hebt laten verslonzen. 

Mijn gedachte.. zet die pc uit. Zet een gezellig muziekje aan.. en begin met poetsen. Het is heerlijk weer.. ga daarna lekker naar buiten, boodschappen doen. Een wandeling in de natuur. En vnv extra lekker en gezond koken.. Morgen weer een dag om de wereld te redden. 🌸

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Petra.:

Gezien je non stop stroom aan reacties de afgelopen dagen, alleen al op dit ene forumpje... kijk 's om je heen. Is je huis aan kant? Kom je nog wel toe aan je huishouden? Aan boodschappen doen? Aan eten koken? Aan aandacht voor je kroost/fam. vrienden. 

Ik vrees dat je totaal geconsumeerd bent met dit en de boel (en jezelf) hebt laten verslonzen. 

Mijn gedachte.. zet die pc uit. Zet een gezellig muziekje aan.. en begin met poetsen. Het is heerlijk weer.. ga daarna lekker naar buiten, boodschappen doen. Een wandeling in de natuur. En vnv extra lekker en gezond koken.. Morgen weer een dag om de wereld te redden. 🌸

Dus je kan niet aantonen hoe christenen lgbqt discrimineren tgo andere zondaars. De focus op mij leggen maakt het feit niet ongedaan dat de alfabetbeweging aan discriminatie en kindermishandeling doet.

Je staat dus wederom verslagen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Buiten dat het duidelijk is dat je alles aangrijpt om maar holebi's aan te vallen... Nee mij is niet duidelijk wat nu je punt is.

Het is onrecht. Dus ze beschuldigen de andere zijde waaraan ze in veelvoud zelf schuldig aan zijn. Zoals het fascisten betaamt. :)

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Petra.:

Gezien je non stop stroom aan reacties de afgelopen dagen, alleen al op dit ene forumpje... kijk 's om je heen. Is je huis aan kant? Kom je nog wel toe aan je huishouden? Aan boodschappen doen? Aan eten koken? Aan aandacht voor je kroost/fam. vrienden. 

Ik vrees dat je totaal geconsumeerd bent met dit en de boel (en jezelf) hebt laten verslonzen. 

Mijn gedachte.. zet die pc uit. Zet een gezellig muziekje aan.. en begin met poetsen. Het is heerlijk weer.. ga daarna lekker naar buiten, boodschappen doen. Een wandeling in de natuur. En vnv extra lekker en gezond koken.. Morgen weer een dag om de wereld te redden. 🌸


Het is misschien wel de meest gehate Boodschap, het Goede Bericht, maar het besef ervan is wel dé Boodschap die van het obsessief “de wereld willen redden” kan verlossen.
 

Een minuutje. 😁

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites

Bestaat er eigenlijk 1 organisatie anders dan die alfabetgemeenschap die zichzelf zo in een narcistisch slachtofferrolletje wentelt terwijl zij net voor de meeste discriminatie bij vrouwen zorgde? Amper 1? Ik vind er geen enkel. Die perfide ideologie weet nog niet hoeveel haat ze zelf veroorzaakt heeft. Ze weet dan tenminste waar ze vandaan komt als mensen hen vanaf heden naroepen en bespuwen. Kindermishandelaars!!!!!

De kop eraf ja :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Bestaat er eigenlijk 1 organisatie anders dan die alfabetgemeenschap

Queers zijn geen organisatie en in wezen zijn ze zelfs geen gemeenschap. Het zijn allemaal individuen, levend in en met de gebrokenheid, net als iedereen. Omdat die mensen wereldwijd in de verdrukking zitten, is de Gay Rights Movement opgericht en hebben ze een vlag daarvoor ontworpen en noemen ze het een community, opdat die mensen weten dat ze er niet alleen voor staan.  Later kwamen de intersekse-mensen erbij.  https://decorrespondent.nl/12625/de-regenboogvlag-staat-allang-niet-meer-voor-radicale-gelijkheid/2d862ac2-9bc8-04a3-0376-510a781388f5#:~:text=De eerste Pride-vlag werd,voornaamste symbool van de beweging. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arkansas bant haatzaaiende taal van de aflabetgemeenschap:

 

1 minuut geleden zei Flawless victory:

Queers zijn geen organisatie en in wezen zijn ze zelfs geen gemeenschap. Het zijn allemaal individuen, levend in en met de gebrokenheid, net als iedereen. Omdat die mensen wereldwijd in de verdrukking zitten, is de Gay Rights Movement opgericht en hebben ze een vlag daarvoor ontworpen en noemen ze het een community, opdat die mensen weten dat ze er niet alleen voor staan.  Later kwamen de intersekse-mensen erbij.  https://decorrespondent.nl/12625/de-regenboogvlag-staat-allang-niet-meer-voor-radicale-gelijkheid/2d862ac2-9bc8-04a3-0376-510a781388f5#:~:text=De eerste Pride-vlag werd,voornaamste symbool van de beweging. 

De beweging dan ;) echte haatzaaiers die bol staan van haat en discriminatie naartoe vrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Arkansas bant haatzaaiende taal van de aflabetgemeenschap:

 


Dat zijn uitwassen. Typisch Amerikaans. Goed dat deze gouverneur daar iets aan doet.  En dit niet gillend en schreeuwend en in het wild om zich heen maaiend, maar op een constructieve manier.  Maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over excuses uit het christendom aan queers.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:


Dat zijn uitwassen. Typisch Amerikaans. Goed dat deze gouverneur daar iets aan doet.  En dit niet gillend en schreeuwend en in het wild om zich heen maaiend, maar op een constructieve manier.  Maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over excuses uit het christendom aan queers.  

Dit topic gaat erover dat christenen zogezegd aan discriminatie doen, maar staat nergens onderbouwd. Terwijl de alfabetgemeenschap schuldig is aan een hele resem van discriminatie en kindermishandeling. Best dat we die nu de kop indrukken voor we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen, waarvan dit onderwerp onderdeel is. Vals beschuldigen om het slachtoffer te spelen terwijl je dader bent als alfabetgemeenschap.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dit topic gaat erover dat christenen zogezegd aan discriminatie doen, maar staat nergens onderbouwd. Terwijl de alfabetgemeenschap schuldig is aan een hele resem van discriminatie en kindermishandeling. Best dat we die nu de kop indrukken voor we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen, waarvan dit onderwerp onderdeel is. Vals beschuldigen om het slachtoffer te spelen terwijl je dader bent als alfabetgemeenschap.

Het leek heel even of je gekalmeerd was maar je wilt doorgaan met je haatzaaierij en je valse beschuldigingen aan het adres van kwetsbare mensen. Dan laat ik je berichten weer even dicht.  Fijne avond.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Het leek heel even of je gekalmeerd was maar je wilt doorgaan met je haatzaaierij en je valse beschuldigingen aan het adres van kwetsbare mensen. Dan laat ik je berichten weer even dicht.  Fijne avond.

Haatzaaierij? Huh? :) Omdat ik bekend maak dat de alfabetgemeenschap degene zijn die discrimineren en kinderen mishandelen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waarom mannen die zich vrouw wanen niet in vrouwentoiletten horen:

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/nex-benedict-dead-oklahoma-b2501844.html

Wederom een kind dood door de alfabetgemeenschap.


Je bent werkelijk als een blinde aan het posten. Je weet niet eens wat je leest, je googlet wat om het neer te smijten in je strijd tegen windmolens.  Nex Benedict is al veel eerder op dit forum besproken
https://credible.nl/topic/31450-christendom-en-lhbtiq-💞🌈/?do=findComment&comment=1341384

Zij was een non-binair meisje dat gewoon op het damestoilet ging en in een vechtpartij terechtkwam van mensen die non-binairen haten.  Maar ze is een dag later gestorven aan zelfmoord. Door de haat waarvan bijvoorbeeld jij getuigt.  Je weet niet eens wat je leest.


Benedict's death was a suicidecaused by an overdose of Prozac and Benadryl.[4]

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Nex_Benedict

 

”Nex Benedict (January 11, 2008 – February 8, 2024)[1] was a 16-year-old non-binary American high schoolstudent who died the day after a physical altercation in the girls' restroom of their[note 1] high school. Investigators later determined Benedict's death was a suicidecaused by an overdose of Prozac and Benadryl.[4] The incident was the subject of national media attention as some have argued Benedict's death was the result of anti-LGBT policies in Benedict's home state of Oklahoma.

According to Benedict's mother and friends, Benedict had been bullied by classmates about their gender identity for more than a year before their death. On February 7, 2024, Benedict was involved in a physical altercation in the girls' restroom at Owasso High School. The following day, Benedict collapsed in their living room and was later pronounced dead.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Flawless victory:


Je bent werkelijk als een blinde aan het posten. Je weet niet eens wat je leest, je googlet wat om het neer te smijten in je strijd tegen windmolens.  Nex Benedict is al veel eerder op dit forum besproken
https://credible.nl/topic/31450-christendom-en-lhbtiq-💞🌈/?do=findComment&comment=1341384

Zij was een non-binair meisje dat gewoon op het damestoilet ging en in een vechtpartij terechtkwam van mensen die non-binairen haten.  Maar ze is een dag later gestorven aan zelfmoord. Door de haat waarvan bijvoorbeeld jij getuigt.  Je weet niet eens wat je leest.


Benedict's death was a suicidecaused by an overdose of Prozac and Benadryl.[4]

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Nex_Benedict

 

”Nex Benedict (January 11, 2008 – February 8, 2024)[1] was a 16-year-old non-binary American high schoolstudent who died the day after a physical altercation in the girls' restroom of their[note 1] high school. Investigators later determined Benedict's death was a suicidecaused by an overdose of Prozac and Benadryl.[4] The incident was the subject of national media attention as some have argued Benedict's death was the result of anti-LGBT policies in Benedict's home state of Oklahoma.

According to Benedict's mother and friends, Benedict had been bullied by classmates about their gender identity for more than a year before their death. On February 7, 2024, Benedict was involved in a physical altercation in the girls' restroom at Owasso High School. The following day, Benedict collapsed in their living room and was later pronounced dead.

Oops :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-7-2024 om 12:27 zei Robert Frans:

God heeft jou echter niet nodig. Net zoals Hij mij ook niet nodig heeft. Hij heeft de wereld al in zijn hand. God is in control en Hij is dat altijd al geweest. Jij hoeft de wereld niet voor Hem te redden en kunt op geen enkele wijze de ontwikkelingen die God toestaat tegenhouden.

Je hebt je waarschuwing nu gegeven, in overvloed zelfs. Nu is het tijd om dat juk los te laten. Om dit en ook jezelf in alle rust aan God toe te vertrouwen. Misschien gebeurt er nog allerlei kwaad, maar dat is niet meer jouw verantwoordelijkheid. Je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen zonde. En mocht je onder dat kwaad te lijden krijgen, draag dat lijden dan rustig aan Hem op. Weer een hemelse schat erbij.

Ik daag je daarom uit om nu geheel op God te vertrouwen. Hij weet wat Hij doet.

onzichtbare vriendjes of andere wezentjes hebben altijd alles in de hand ja..

Dat noem ik wishfullthinking, van een allooi dat zelfs een kindje van vier zou zeggen "nou nou, kan dat iets minder goedgelovig?"

Voor iemand die beweert dat God een Mysterie is kan je veel over God zeggen. Dan is God toch ook geen Mysterie?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid