Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Monachos:

Ik betwijfel of iedereen het kan, als jij het kan. 

Willen ze het dan wel genoeg en door wie laten ze zich leiden als ze er aan beginnen?

Ik heb de vorige week 0% verlies geleden, iedere trade succesvol en ik ben nog geen jaar bezig.

Het is een kwestie van zelfverloochening en goed opletten, de markt leren kennen (wanneer wel en niet te kopen/verkopen) en de blockchains opvolgen.

Eens ge dat principe in uw koker hebt, is het als auto rijden. Maar er kan altijd iets onverwacht gebeuren. Ik spreid voldoende nu om eventueel verlies te bufferen, maar beklaag me dan dikwijls niet all in gegaan te zijn. All in met BLZ had een rendement boven de 100% geweest.

Ge gaat het natuurlijk nooit kunnen als ge er nooit aan begint. Ik verstond er geen bal van en vroeg alles aan chatgpt. Die legde me alles uit. Ik heb ook met andere mensen gepraat. Maar ik ben toch terug gekeerd naar mijn eigen strategie. Kleintjes spreiden en daarop vele kleintjes oppotten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 85
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De vrouw zegt, sorry, maar kinderen krijgen is mij een te grote last of taak of verantwoordelijkheid. Moreel is dat de meest zuivere houding of inschatting . Maar ondertussen ben je wat je bent, en le

Christen zijn is niet iets dat je aan en uit kunt zetten. Denk je dat je het uit kunt zetten, dan is het nooit aan geweest.

Je hebt het geprobeerd.   En wie weet pak je ooit je kruis weer op.  Sterkte.

Zojuist zei Monachos:

Ook voor autorijden is niet iedereen geschikt. Zelfs fietsen is voor sommigen al te hoog gegrepen, aangezien sommigen 0,0 inzicht in het verkeer hebben.

Dan kunt ge nog de taxi nemen en die u laten afzetten he. Of zoals een schildpad vooruit bewegen. Hoe moeilijk kan het zijn?

Dat niet iedereen kan traden wil ik wel aannemen, maar iedereen kan BTC kopen en daar af blijven tot 2025 of later he. En als we dat allemaal samen doen, worden we samen rijker. Toen ik begon was BTC 24K dollar, nu 36K dollar bijna. Dat is 12K rendement op 1 BTC.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De zegen van God rust nergens op in deze samenleving,  de toorn van God is ons aandeel. God waarschuwt het grote Babylon te verlaten om niet te delen in haar plagen.

Zelfs de blinden zien dat het westen wegens haar hoogmoed een diepe val zal kennen. Pride comes before the fall.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Monachos:

Als dat zo zou zijn is Christus voor niets gekruisigd.

Ahneen want het is ons nu bekend geworden. Als Hij niet opgestaan was uit de dood, was Hij niet aan Johannes kunnen verschijnen om de Openbaringen bekend te maken. Waarin dus opgeroepen wordt het Babylon te verlaten om geen gemeenschap met haar te hebben.

En sorry, ik ben niet de enige die christen af is. Ik erken het niet enkel in mezelf. Jezus heeft aan het kruis de duivel verslagen, maar dat is wel enkel en alleen omdat Hij het Woord tot in de komma naleefde en dus geen zonde beging. Het Woord is duidelijk, er staat geschreven dat er maar 2 genders zijn en het niet bedoeld is om u als man als vrouw te gedragen en andersom. Dat zijn symptomen van een zieke samenleving.

Als we dan tot interpretaties komen van een androgene Adam of tempelprostitutie waar het wel degelijk over homoseksuele relaties gaat, is het christendom in Europa zeer diep gezakt.

Maar mij niet gelaten, solus Crypto. }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Monachos:

Met alles wat er gaande is in de wereld is dit hetgeen waar je je druk om maakt?

Dan vind ik het tijd voor een facepalm.

 

Neen ik maak me er niet druk in.  Iedereen doet finaal wat ze willen, maar erken dan ook dat ze het geloof naar eigen goeddunken interpreteren omdat ze anders geconditioneerd zijn haatspraak te rijmen.

Ik maak me meer druk in het feit dat woke liberalen het geschreven woord verbasteren omdat ze niemand willen beledigen en werelds willen conformeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ahneen want het is ons nu bekend geworden. Als Hij niet opgestaan was uit de dood, was Hij niet aan Johannes kunnen verschijnen om de Openbaringen bekend te maken. Waarin dus opgeroepen wordt het Babylon te verlaten om geen gemeenschap met haar te hebben.

En sorry, ik ben niet de enige die christen af is. Ik erken het niet enkel in mezelf. Jezus heeft aan het kruis de duivel verslagen, maar dat is wel enkel en alleen omdat Hij het Woord tot in de komma naleefde en dus geen zonde beging. Het Woord is duidelijk, er staat geschreven dat er maar 2 genders zijn en het niet bedoeld is om u als man als vrouw te gedragen en andersom. Dat zijn symptomen van een zieke samenleving.

Als we dan tot interpretaties komen van een androgene Adam of tempelprostitutie waar het wel degelijk over homoseksuele relaties gaat, is het christendom in Europa zeer diep gezakt.

Maar mij niet gelaten, solus Crypto. }-)

Het Babylon was een verwijzing naar Rome. Openbaring is geen toekomstvoorspelling maar een duiding van de tijd toen, daarnaast een geloofsbelijdenis over Jezus en een toekomstvisioen.  
Het is toepasbaar op vele tijden en dat is ook zo gedaan (ook nu weer).

Het begint overigens met 7 brieven aan christelijke gemeenten. Ook goed om dat nog eens te lezen. Daar zou nu gewaarschuwd worden voor de leer van de cryptolieten.  
Denk je dat jouw nieuwe weg tot zegen zal zijn (voor wie, voor je familie?).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Breuk:

Het Babylon was een verwijzing naar Rome. Openbaring is geen toekomstvoorspelling maar een duiding van de tijd toen, daarnaast een geloofsbelijdenis over Jezus en een toekomstvisioen.  
Het is toepasbaar op vele tijden en dat is ook zo gedaan (ook nu weer).

Het begint overigens met 7 brieven aan christelijke gemeenten. Ook goed om dat nog eens te lezen. Daar zou nu gewaarschuwd worden voor de leer van de cryptolieten.  
Denk je dat jouw nieuwe weg tot zegen zal zijn (voor wie, voor je familie?).

Crypto is een zegen ja.

En het grote Babylon is niet enkel Rome. Dat betreft een wereldrijk, Babylon was het eerste wereldrijk he (Nimrod).

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Het Woord is duidelijk, er staat geschreven dat er maar 2 genders zijn en het niet bedoeld is om u als man als vrouw te gedragen en andersom. Dat zijn symptomen van een zieke samenleving.

Het Woord dat voor jou persoonlijk blijkbaar niet meer geldig is, is dat wel voor anderen.

Je gaf Barnabas aan de strijd niet meer aan te moeten gaan, het maakt de verdediging alleen maar sterker. Klaarblijkelijk is het toch lastig om de strijd niet aan te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei HJW4:

Het Woord dat voor jou persoonlijk blijkbaar niet meer geldig is, is dat wel voor anderen.

Je gaf Barnabas aan de strijd niet meer aan te moeten gaan, het maakt de verdediging alleen maar sterker. Klaarblijkelijk is het toch lastig om de strijd niet aan te gaan.

Ik strijd toch niet? Ik communiceer mhehe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Fundamenteel:

Christen af geeft me de vrijheid voluit te gaan zonder aan 1 iota zelfverloochening te doen.

Merkwaardige gedachtegang...

 

Ik heb weleens gesteld.. als je morgen niet meer gelovig bent dan zou je toch ook niet opeens op dievenpad gaan, je buurman vermoorden, of je aan je buurjongetje vergrijpen of roep maar. Maar toch.. kennelijk zijn er mensen die zonder Bijbelse handvaten niet op het rechte pad kunnen blijven. 

Als jezelf christen noemen het enige is wat je weerhoudt van het begaan van misdaden wat zegt dat dan over jou als mens ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik lag er niet eens onder?

Dat ik nu volger ben of niet, verandert de Schrift niet, he? En dat mensen de Schrift als haatspraak ervaren, maakt diensten die de Schrift trouw blijven geen haatspraak.

Dat is het punt niet. Als je geen volger bent, waarom zouden anderen dan wel een volger moeten zijn. Of beter gezegd: waarom hen wel aan de bijbel houden, terwijl jij zelf, in je eigen woorden, los gaat ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW4:

Dat is het punt niet. Als je geen volger bent, waarom zouden anderen dan wel een volger moeten zijn. Of beter gezegd: waarom hen wel aan de bijbel houden, terwijl jij zelf, in je eigen woorden, los gaat ?

Ik hou hen niet aan de Bijbel. Ik weergaf mijn visie en alle nuances die geleverd werden, werden als haatspraak ervaren. Waarom noemen mensen die de Bijbel als haatspraak ervaren zichzelf christen? Waar halen ze het vandaan het geschreven Woord aan de tijdsgeest aan te passen? Van dezelfde duivel die in mijn oor fluistert crypto te verzamelen... Zegtdakikhetoezeg.

7 minuten geleden zei Petra.:

Merkwaardige gedachtegang...

 

Ik heb weleens gesteld.. als je morgen niet meer gelovig bent dan zou je toch ook niet opeens op dievenpad gaan, je buurman vermoorden, of je aan je buurjongetje vergrijpen of roep maar. Maar toch.. kennelijk zijn er mensen die zonder Bijbelse handvaten niet op het rechte pad kunnen blijven. 

Als jezelf christen noemen het enige is wat je weerhoudt van het begaan van misdaden wat zegt dat dan over jou als mens ? 

Een kind chemisch steriliseren is ook misdadig. Maar ik ben gewoon geen christen omdat ik zondig leef en ervoor kies te blijven zondigen. Ik ben bekend met de zonde, en toch blijf ik ze begaan; dat maakt mij dus geen christen maar een afvallige.

Als we eerlijk naar de Schrift kijken en dat reflecteren op dit forum, kan ik de christenen niet eens op 5 vingers optellen.

Wat zegt dat over ons als mensen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik hou hen niet aan de Bijbel. Ik weergaf mijn visie en alle nuances die geleverd werden, werden als haatspraak ervaren. Waarom noemen mensen die de Bijbel als haatspraak ervaren zichzelf christen? Waar halen ze het vandaan het geschreven Woord aan de tijdsgeest aan te passen? Van dezelfde duivel die in mijn oor fluistert crypto te verzamelen... Zegtdakikhetoezeg.

Mijn punt en dat krijg ik blijkbaar niet duidelijk: waarom anderen aanspreken terwijl jezelf de bijbel niet meer als handleiding neemt. Als de duivel jou crypto in je oor fluistert, zou je dan niet eerst daarmee bezig moeten zijn. Conform het verhaal van de splinter en de balk ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei HJW4:

Mijn punt en dat krijg ik blijkbaar niet duidelijk: waarom anderen aanspreken terwijl jezelf de bijbel niet meer als handleiding neemt. Als de duivel jou crypto in je oor fluistert, zou je dan niet eerst daarmee bezig moeten zijn. Conform het verhaal van de splinter en de balk ?

Omdat ze liegen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar ik ben gewoon geen christen omdat ik zondig leef en ervoor kies te blijven zondigen. Ik ben bekend met de zonde, en toch blijf ik ze begaan; dat maakt mij dus geen christen maar een afvallige

Waarom blijf je ervoor kiezen te zondigen ? 

Zojuist zei Fundamenteel:

Omdat ze liegen?

Maar roept de bijbel je niet op om eerst je eigen balk te verwijderen ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei HJW4:

Waarom blijf je ervoor kiezen te zondigen ? 

Maar roept de bijbel je niet op om eerst je eigen balk te verwijderen ?

Ja maar de eigen balk verwijderen geeft ook een meer heldere kijk.

Als mensen liever ad hominem blijven gaan en de nuance als haatspraak kronen, dienen ze te beseffen dat ze zélf geen christen zijn. Een kamp dat mij jaar en dag lasterde met leugens en zelfs valse getuigenissen; moet dan ook niet op veel sympathie of nuance rekenen.

Europese christenen zijn zo christelijk als moslims die varkensvlees zouden eten. Zo simpel is het. Het gros aanwezig heeft niet eens de Bijbel gelezen en googelen hun geloof bij elkaar. Sorry maar dat is mijn ervaring hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja maar de eigen balk verwijderen geeft ook een meer heldere kijk.

Als mensen liever ad hominem blijven gaan en de nuance als haatspraak kronen, dienen ze te beseffen dat ze zélf geen christen zijn. Een kamp dat mij jaar en dag lasterde met leugens en zelfs valse getuigenissen; moet dan ook niet op veel sympathie of nuance rekenen.

Europese christenen zijn zo christelijk als moslims die varkensvlees zouden eten. Zo simpel is het. Het gros aanwezig heeft niet eens de Bijbel gelezen en googelen hun geloof bij elkaar. Sorry maar dat is mijn ervaring hier.

Moet je wel eerst de balk verwijderen uiteraard. Zolang de duivel nog in jouw oor fluistert, lijkt het mij dat er nog een balk is.

Tweede alinea: volgens de bijbel moet je geen kwaad met kwaad vergelden, maar overwin het kwade door het goede.

Als dat hier je ervaring is, voel je je hier dan wel op je gemak ? Is geen oproep om weg te gaan, zeker niet. Gewoon een vraag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei HJW4:

Moet je wel eerst de balk verwijderen uiteraard. Zolang de duivel nog in jouw oor fluistert, lijkt het mij dat er nog een balk is.

Tweede alinea: volgens de bijbel moet je geen kwaad met kwaad vergelden, maar overwin het kwade door het goede.

Als dat hier je ervaring is, voel je je hier dan wel op je gemak ? Is geen oproep om weg te gaan, zeker niet. Gewoon een vraag.

Laat mijn balk dan maar zitten. Het heeft me niet vaak teleurgesteld.

Maar er is geen goed en kwaad zolang je neutraal blijft.

Ik voel me overal hetzelfde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Laat mijn balk dan maar zitten. Het heeft me niet vaak teleurgesteld.

Maar er is geen goed en kwaad zolang je neutraal blijft.

Ik voel me overal hetzelfde.

Ik vind het prima als je de balk wilt laten zitten. Moet je niet aan de splinter van de ander beginnen, je ziet immers niet scherp met een balk.

Bij de duivel blijf je neutraal ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei HJW4:

Ik vind het prima als je de balk wilt laten zitten. Moet je niet aan de splinter van de ander beginnen, je ziet immers niet scherp met een balk.

Bij de duivel blijf je neutraal ?

Wat de Bijbel onderwijst is geen splinter balk principe he. Dat homoseksualiteit en verwijfd gedragen een zonde is oordeel ik niet, maar staat zo geschreven.

Degene die splinters zochten zijn degene die ad hominem gingen, logen, Schriftvervalsing deden en valse getuigenissen aflegde.

Het is niet omdat iemand zich beledigd voelt, er aan haatspraak wordt gedaan. Ik kom van een generatie waar ge nog alles kon zeggen zonder een meute die triggerde en meer autoriteit aanvroeg die meningen en waarheden te censureren.

De democratie is tot een fascistisch bewind ontpopt onder die liberalen en woke activisten die taal en valse interpretatie afdwingen om maar nergens beledigd te worden. Daardoor wordt goed en slecht van plaats gewisseld.

What's bad is good...

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat de Bijbel onderwijst is geen splinter balk principe he. Dat homoseksualiteit en verwijfd gedragen een zonde is oordeel ik niet, maar staat zo geschreven.

De democratie is tot een fascistisch bewind ontpopt onder die liberalen en woke activisten die taal en valse interpretatie afdwingen om maar nergens beledigd te worden. Daardoor wordt goed en slecht van plaats gewisseld.

De bijbel geeft aan eerst jezelf te zuiveren voordat je aan anderen begint, duidelijk principe.

En je gaat de strijd al weer aan. Tegen democratie en liberalen en woke. Hoe kunnen goed en slecht van plaats wisselen als jij daar neutraal in staat ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei HJW4:

De bijbel geeft aan eerst jezelf te zuiveren voordat je aan anderen begint, duidelijk principe.

En je gaat de strijd al weer aan. Tegen democratie en liberalen en woke. Hoe kunnen goed en slecht van plaats wisselen als jij daar neutraal in staat ?

Ja, liberalen zijn het grootste kwaad van deze tijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid